Gå til innhold

Onanere for å bli oppdaget

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

I mine yngre dager hadde jeg en voldsom fetisj for å onanere på offentlige plasser, parker, strender eller skog. Da også med ønske og intensjon om å bli oppdaget av damer.

Da var det alt fra damer som så på og smilte til damer som løp og tok opp telefonen til jenter som lo og fniste.

Nå er jeg voksen, gift og har ikke lengre noe særlig interesse av det men hva synes egentlig dere jenter/damer om dere hadde sett en gutt onanere i en slik setting?

Til info så var jeg en kjekk gutt med 17-18 cm utstyr.

Anonym poster: d151e92707e34c88d0a7c5d7b90cb4eb

Videoannonse
Annonse
Gjest navnelapp
Skrevet

Eg opplevde noko slikt ein gong, og vart utruleg redd og sint. Det var skremmande og ubehageleg, og eg skulle ønske eg hadde sluppe å sjå det. Ingen likar å få andres seksualitet slengt i ansiktet på den måten. Ekle greier!

• Liker 20
Skrevet

Jeg ville ment det var ekkelt. Hvis jeg vil se noen tafse på seg selv, foretrekker jeg å få se det frivillig. I tillegg så er det ganske hensynsløst å drive på slik.. Kan fort komme små unger løpende forbi..

• Liker 14
Skrevet

Husker at vi traff på flere gutter/menn som lå på stranden og runket. Noen dekket til øynene også. En av dem kom etter oss med kuken i hånda for å forsikre seg om at vi ikke ringte politiet. Det var veldig ekkelt da, og det hadde nok vært like ekkelt i dag også hvis det hadde skjedd igjen.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Altså jeg la eller sto alltid ett sted slikk at jeg ikke pushet meg på noen bare så det er sagt.

Er det virkelig så forferdelig å gå i en park og se en ligger litt bortgjemt å onanerer?

Gjest navnelapp
Skrevet

Altså jeg la eller sto alltid ett sted slikk at jeg ikke pushet meg på noen bare så det er sagt.

Er det virkelig så forferdelig å gå i en park og se en ligger litt bortgjemt å onanerer?

Ja, det er faktisk det. Eg vonar du og andre som les dette med same "hobby" tek dette inn over seg. Å sjå dette "brenn" seg fast på netthinna, eg kunne sjå det for meg når eg lukka augene når eg skulle legge meg, og det var ikkje fordi det var ein sexy tanke, men ein ekkel og skremmande tanke. Og eg var over tjue år då eg opplevde det, eg tør ikkje tenke på korleis ein vil oppleve det når ein er yngre. Det er kanskje annleis når ein opplever det saman med ei venninne, men når ein opplever det åleine er det utruleg ubehageleg.

• Liker 16
AnonymBruker
Skrevet

Det er JÆVLIG creepy, og jeg vet ikke hva annet folk som får seg til å gjøre slik kan finne på å gjøre.

Anonym poster: 4c1c1b97df6d62e39089bad38f42eac8

• Liker 10
Gjest Herr Heftig
Skrevet (endret)

Jeg syns det er ekkelt, men det virker dessverre som om det er langt større aksept for offentlig sex med partner, selv om det jo er dobbelt så ekkelt.

Endret av Herr Heftig
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde slått deg så hardt så du hadde deiset i bakken. Det er så nasty og ekkelt at det hadde du fortjent!

Anonym poster: 3883e6191678de0e01f9275e7ac7b872

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Tydelig at jentene/damene på kvinneguiden er mer pripne enn de fleste andre :P

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Nei, jeg er jo en jente i virkeligheten jeg også sånn som alle andre jenter og jeg er langt i fra prippen, men om jeg skal se på en mann onanere så vil jeg se på frivillig! Så ja, det er dritekkelt å se noen ligge og onanere ett eller annet sted, og det er skummelt. Jeg hadde ringt politiet.

Det er jo en grunn til at det ikke er lov å gjøre sånt offentlig.

Anonym poster: baefad6e806efd186ba98fe0465df18c

• Liker 11
Gjest navnelapp
Skrevet

Det har ingenting med å vere prippen å gjere. Eg er langt frå prippen i mine seksuelle relasjonar. Men det er relasjonar som eg frivillig er i, som eg har valt sjølv, og der all seksuell aktivitet skjer mellom to vaksne menneske som har samtykka til det vi held på med. Å bli konfrontert med andres seksuelle aktivitet som eg ikkje har bede om å få vere med på er eit overgrep, heilt enkelt.

• Liker 10
Gjest navnelapp
Skrevet

Så du meiner at dei damene som ikkje er på kvinneguiden har vore entusiastiske til det du har gjort? Korleis veit du i tilfelle det? Har du spurt dei? Idiot.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Så du meiner at dei damene som ikkje er på kvinneguiden har vore entusiastiske til det du har gjort? Korleis veit du i tilfelle det? Har du spurt dei? Idiot.

Du kan vel lese? Jeg har jo opplevd det. Som ung gjorde jeg mye av dette og responsen var ikke i nærheten av så fiendtlig som her.

Har fått smil, latter, kåte blikk og en handjob f.eks. Her inne friker alle ut.

Og viste meg aldri fram for unge jenter.

• Liker 2
Skrevet

En kollega av meg oppdaget noe slikt som dette en gang. Det som gjør det hele sykt er at personen som onanerte sto gjemt i buskene rett utenfor døren til et likhus.... midt på natten...... Fyren fikk et spark i ræva og var vekk før politet kom til stedet.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Du kan vel lese? Jeg har jo opplevd det. Som ung gjorde jeg mye av dette og responsen var ikke i nærheten av så fiendtlig som her.

Er du en karakter fra en Vi Menn-novelle?

Anonym poster: 4c1c1b97df6d62e39089bad38f42eac8

• Liker 10
Gjest navnelapp
Skrevet

Førte du nokon form for statistikk? Og når du ligg der, korleis kan du la vere å vise deg fram for unge jenter viss dei tilfeldigvis kjem forbi? Det er nok ikkje damene på kvinneguiden det er noko feil med, det er deg. Det er ein grunn til at dette er forbode ved lov, det er ikkje for å hindre deg i å kose deg. At ei og anna dame gir deg noko du tolkar som "kåte blikk" gjer ikkje dette meir rett. Og ein handjob? Kor mange fekk du det av?

• Liker 9
Skrevet

Førte du nokon form for statistikk? Og når du ligg der, korleis kan du la vere å vise deg fram for unge jenter viss dei tilfeldigvis kjem forbi? Det er nok ikkje damene på kvinneguiden det er noko feil med, det er deg. Det er ein grunn til at dette er forbode ved lov, det er ikkje for å hindre deg i å kose deg. At ei og anna dame gir deg noko du tolkar som "kåte blikk" gjer ikkje dette meir rett. Og ein handjob? Kor mange fekk du det av?

Nei jeg har erfaring og hadde aldri så fiendtlig respons fra så mange kvinner på rad.

Og når jeg gjorde dette sto jeg alltid steder der jeg hadde utkikk fra steder folk kunne komme. Og når det kom jenter/damer som ikke var veldig unge så onanerte jeg. Gjorde det i mange år og ble aldri sett av mindreårige. Passet så klart veldig på det.

Ang handjob, det skjedde kun en gang, på en buss. Annet enn det har det vært damer som har sett på og pratet osv. Og så klart en del som løp vekk :)

• Liker 2
Gjest navnelapp
Skrevet

Og så klart en del som løp vekk :)

Ja, nettopp. Fordi dei var redde, skremte, og/eller opplevde det som ubehageleg. Eg forstår ikkje kvifor du skal forbeholde deg retten til å skremme andre for di eiga gledes skuld. Å forsvare seg med at nokre likte det viser berre at du har ei utruleg dårleg vurderingsevne. Eg blir kvalm av slike som deg.

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er kvinne. Jeg må innrømme at jeg hadde likt det.

Anonym poster: e6d7f57ed320dad7a2eb2778e4dc92ab

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...