Gå til innhold

Egen tråd for diskusjon om korrekt nynorsk mellom Knut Lavngard og andre nynorskfantaster


Gjest Sobril

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Gjest

Oss votne skymstrimli ått Knutu. Dekkar skreiv ikkì reini nynorsku. Avhands greinar, ék sing dykkur eim songa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Knut Lavngard

Oss votne skymstrimli ått Knutu. Dekkar skreiv ikkì reini nynorsku. Avhands greinar, ék sing dykkur eim songa.

Høkk i bæli. Ikkì i Vågå, men i Oslo, fær di med lygn avdi dei trær sækki uppòm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rskre

Sækki uppòm? Det vart vâri um sovore, som ikkì prati lygnt um Vågåbygdi. Ekk bristi!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Knut Lavngard

Sækki uppòm? Det vart vâri um sovore, som ikkì prati lygnt um Vågåbygdi. Ekk bristi!

Spurt teke, i betre vêr, avdi dei vengi yver sovore reindøme. Ikkì veit eg, um dei hév so fora, innåt Vågåbygdi. Dei fælslege kurdømì vert no nytti um fælsbreiting av Vågåbygdi. Ekk flirast attmot vêreljosa, skriv dykkar reinare nynorsk attmot kampi um "bokmålnynorski."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rskre

Spurt teke, i betre vêr, avdi dei vengi yver sovore reindøme. Ikkì veit eg, um dei hév so fora, innåt Vågåbygdi. Dei fælslege kurdømì vert no nytti um fælsbreiting av Vågåbygdi. Ekk flirast attmot vêreljosa, skriv dykkar reinare nynorsk attmot kampi um "bokmålnynorski."

Knut, ich verstehe dich nicht mehr. Könntest du auf Deutsch erklären?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sitter folk å googler gammel norsk? eller har folk faktisk tatt seg bryet med å lære det? Tror kansje jeg må finne fram den gamle boken fra bestefar og oversette dette. (eller er det google translate til islandsk man bruker???!!! :sjokkert: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...