Gå til innhold

sexlyst...eller manglende sådann..


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest jente30.

er det vanlig med elendig sexlyst når man er gravid? jeg er 14 uker nå, og lysten er ikke-eksisterende. Har jo lest så mye om at gravide har lyst masse masse.....men neida....:/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Madam Felle

Det varierer vel det som med alt annet. Det er ingen mennesker som er like under graviditen.

Kanskje dere bør få til en koselig aften sammen bare dere to, for det kan sikkert bli frustrerende for han også, om du ikke kommer til å få lyst mer i løpet av graviditeten. Ganske lang tid å være uten når en har lyst på partneren sin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sist jeg gikk gravid hadde jeg sexlyst deluxe, men nå er det heller omvendt :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror også det varierer fra gang til gang.

Før kona ble gravid nå hørte jeg ho sa hvor mye deilig sex ho og exen hadde,

nå er ho 36 uker og noen dager på vei og vi har hatt sex hmmmmmmm,,,,,,, la meg se::::: En gang og det var vel i desember en gang....

Ho er ofte plaget av bekkenløsningen da, men det er bare så frustrerende når jeg ,ja, kan du si har litt, eller rettere sagt MYE oftere lyst enn det ho har da :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er veldig forskelligt, da jeg gik gravid med min 3 jenter var det niks pille i alle 9 måneder sex var totalt fjernt for mig blev næste kvalm hvis manden kom med tilnærmelser, da jeg så gik med knotten da var jeg som en kanin i løbetid jeg skylde på al den testeron der flød rundt i kroppe, men nu går jeg med 5 mand og dette bliver også gutt og nu har jeg ikke så veldig lyst bare sådanne helt vanligt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, jeg kan ikke si at sexlysten har økt, akkurat... Men jeg tror det er like normalt med både økt og nedsatt sexlyst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg var gravid med begge gutta, var sexlysten så som så. Vi har det egentlig ganske bra sammen både på det planet og sånn ellers.

Så da jeg ble gravid nå ble jeg litt fortvila med tanke på forholdet og det som hører til. men her er lysten så sterk at jeg er helt overrasket over meg selv.

Men dette skifter jo fra dag til dag og fra person til person. Vi er alle forskjellige og lystene kan vi som kjent ikke gjøre noe med.

Men gubben min er jo kjempefornøyd slik vi har det nå.

Trøst deg med at det kan forandre seg. Og gjør det ikke det, så prøv og finn på noe sammen uten og tenke på sex. Blir det et press, så får du ihvertfall ikke noe lyst!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...