Gå til innhold

Antallet - hvorfor er det viktig?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvis jeg skulle komme i den situasjonen at jeg skulle finne meg en ny mann, så hadde jeg ikke spurt om antallet. Ikke fordi jeg er redd for svaret, men fordi jeg ikke bryr meg.

Hvor mange datteren min har sex med har jeg ikke tenkt å legge meg borti, så lenge hun beskytter seg selv, og blir behandlet bra..

Er det kun antallet som ikke betyr noe, eller er det ens hele seksuelle fortid?

For jeg nekter å tro at det ikke har noen betydning om du møter en mann og han har hatt enten 500 partnere eller 10

Videoannonse
Annonse
Gjest Ny mann
Skrevet

Hvis jeg skulle komme i den situasjonen at jeg skulle finne meg en ny mann, så hadde jeg ikke spurt om antallet. Ikke fordi jeg er redd for svaret, men fordi jeg ikke bryr meg.

Hvor mange datteren min har sex med har jeg ikke tenkt å legge meg borti, så lenge hun beskytter seg selv, og blir behandlet bra..

Det svaret er ikke representativt for kvinner i det virkelige liv.

Du har ikke tenkt å legge deg borti hvor mange din datter har sex med. Jeg spurte hvilken type datter du ville ønsket...

Du vet med deg selv at en med mange partnere kan "være hos deg idag", "men kanskje ikke i morgen". De finner fort noen nye.

Gjest Maria_Marihøne
Skrevet

Er det kun antallet som ikke betyr noe, eller er det ens hele seksuelle fortid?

For jeg nekter å tro at det ikke har noen betydning om du møter en mann og han har hatt enten 500 partnere eller 10

Når jeg blir sammen med noen så er det hvordan han behandler meg, og hvordan vi har det sammen som betyr noe. Hvis han ikke har vært involvert i ulovligheter eller noe ekstremt sære greier, så spiller hans seksuelle fortid ingen rolle for vår tid sammen.

Gjest Maria_Marihøne
Skrevet

Det svaret er ikke representativt for kvinner i det virkelige liv.

Du har ikke tenkt å legge deg borti hvor mange din datter har sex med. Jeg spurte hvilken type datter du ville ønsket...

Du vet med deg selv at en med mange partnere kan "være hos deg idag", "men kanskje ikke i morgen". De finner fort noen nye.

En type som tar egne valg basert på hva hun selv syns er riktig for seg. Så lenge hun er klar over konsekvensene ved å ha mye sex(graviditet, kjønnssykdommer...) og at hun er sammen med menn som behandler henne bra, så bryr jeg meg ikke.

• Liker 1
Gjest Ny mann
Skrevet

Å si at antallet IKKE HAR NOE Å SI synes jeg er noe naivt.

Det må jo naturligvis ikke ha så mye og si, men det kan og bety alt i verden.

Det avhenger jo kanskje litt av situasjonen da.

Ikke nødvendigvis hvor mange heller, men hvorfor. Og hvordan det gikk til.

Hva hvis en ligget med over 50 stk på veldig kort tid indirekte pga et annet problem i livet f.eks?

Eller hvis en har vært singel i 10 år og har ligget med 50 stk, derimot kun aktiv i dem siste 2 årene av denne perioden.

Er det like stor risiko for begge disse eksemplene for å være utro mot en fast partner?

Altså - ikke har eller vil ha muligheten til å slå seg til ro, slik det bekymres over hos mange av dere.

Anonym poster: 15f34aab1be02b7858f5d061ad475123

De finnes det mange av hos de med mange partnere. Ustabile mennesker, som tygger anti-deppressiva.

• Liker 1
Gjest Ny mann
Skrevet

En type som tar egne valg basert på hva hun selv syns er riktig for seg. Så lenge hun er klar over konsekvensene ved å ha mye sex(graviditet, kjønnssykdommer...) og at hun er sammen med menn som behandler henne bra, så bryr jeg meg ikke.

En kvinne eller mann med mange partnere har det for vane å såre mange menneskers følelser. Så din datter med mange partnere ville såret mange menn og ville selv blitt såret mange ganger av bruk og kast menn, og hun ville blitt usikker på det andre kjønn, og sin egen person.

Gjest Faerunpedia
Skrevet

"Det svaret er ikke representativt for kvinner i det virkelige liv".

Og der lærte jeg noe nytt på kg, man skal ikke svare hva man mener, men svare det som er representativt for kvinner generelt. :skratte:

Gjest Maria_Marihøne
Skrevet

En kvinne eller mann med mange partnere har det for vane å såre mange menneskers følelser. Så din datter med mange partnere ville såret mange menn og ville selv blitt såret mange ganger av bruk og kast menn, og hun ville blitt usikker på det andre kjønn, og sin egen person.

Nei.

• Liker 2
Gjest Maria_Marihøne
Skrevet

"Det svaret er ikke representativt for kvinner i det virkelige liv".

Og der lærte jeg noe nytt på kg, man skal ikke svare hva man mener, men svare det som er representativt for kvinner generelt. :skratte:

Skal prøve å huske det til neste gang ;)

Skrevet

Når jeg blir sammen med noen så er det hvordan han behandler meg, og hvordan vi har det sammen som betyr noe. Hvis han ikke har vært involvert i ulovligheter eller noe ekstremt sære greier, så spiller hans seksuelle fortid ingen rolle for vår tid sammen.

Så om han har betalt for sex så er det uaktuelt å bli sammen med han? Til tross for at sexkjøp er fullt lovlig i mange land. Og hva mener du med sære greier? Er du så dømmende at du ikke aksepterer andres seksualitet?

Gjest Ny mann
Skrevet (endret)

Nei.

.

Endret av Ny mann
Gjest Ny mann
Skrevet (endret)

.

Endret av Ny mann
Gjest Faerunpedia
Skrevet

Du dro det ut på ville veier, slik er det når argumenter og erfaringer er syltynne.

Takk for oppklaringen, det er ikke så lett for oss som er under apestadiet både i forhold til intelligens og erfaring.
Gjest Maria_Marihøne
Skrevet

Så om han har betalt for sex så er det uaktuelt å bli sammen med han? Til tross for at sexkjøp er fullt lovlig i mange land. Og hva mener du med sære greier? Er du så dømmende at du ikke aksepterer andres seksualitet?

Er du?

Og med sære greier så mener jeg hvis han tenner på ting som er helt uaktuelt for meg å være med på. Da passer vi jo tydeligvis ikke sammen. Det betyr ikke at jeg dømmer han, men at vi ikke er kompatible.

• Liker 1
Gjest Maria_Marihøne
Skrevet

Fint. Da vet jeg at de som har hatt høyt antall partnere ikke sårer andre personers følelser.

Flott. Da lærte du noe nytt i dag også :)

• Liker 1
Gjest Snuppi
Skrevet

Sjeldenhet. Mange sexpartnere tyder på lav impulskontroll og et enormt bekreftelsesbehov. Jenter som har hatt mange partnere er notorisk utro; om de ikke har vært det ennå, er det bare et spørsmål om tid før de er det.

Anonym poster: c085095a8e9e5039860e187559325d0a

Hvor tar du dette fra egentlig??

Du skyter fra hofta og treffer dårlig for å si det mildt.

Selv om dette mest sannsynligvis gjelder for deg, betyr det ikke at alle er like vet du.

Gjest Ny mann
Skrevet (endret)

.

Endret av Ny mann
AnonymBruker
Skrevet

Hege Grostad står frem og sier offentlig at hun har sex (såkalt prostitusjon) med personer der hun tar betalt. Hun har beskyttet sex, noe ikke alle med høyt antall sexpartnere har.

Hva synes dere om det Hege Grostad driver med?

Jeg er ikke dobbelmoralist så for min del er det helt greit, men jeg kunne ikke tenkt meg og hatt henne som partner. Jeg stiller henne på lik linje med de med høyt antall sexpartnere. Pengene er skillet. Det vil ikke si at jeg kaller de med et høyt antall sexpartnere horer eller prostituerte. Løse, ja. - Hadde de tatt betalt for sexen ville de automatisk vært prostituerte.

Ei prostituert dame kan ha hatt 20 faste kunder. For meg ville hun vært mer attraktiv enn ei med 100 partnere.

I og med Hege Grostad har beskyttet sex ville jeg kanskje foretrukket å ha sex med henne fremfor noen som knuller rundt, uten beskyttelse, gratis.

Anonym poster: c43010ac8739a4d8d935ca5e6041cd3f

• Liker 1
Skrevet

hege grostad er i det minste smart. hun tar betalt for sex, i motsetning til billige kvinner som gir bort sex gratis.

• Liker 1
Skrevet

"Hvor mange er for mange?"

Jeg synes det er et dumt spørsmål, for det kommer helt an på livssituasjonen. Man kan ikke forvente at en som er singel har det samme antallet som en som har levd i forhold stort sett hele livet. Sannsynligvis har hun som bare har hatt to sexpartnere i lange forhold hatt mye mer sex enn hun som har vært singel helt til hun er 25 år, og har hatt 40 partnere. Det er viktig å huske på. Man må tolerere at folk har sex selv om de ikke er i forhold.

Anonym poster: 6b22113deedacd145333af513af0291e

Hvorfor det er viktig? Fordi det sier noe om hvordan du er som person og hva slags forhold du har til -sex-følelser osv. Interessante aspekter ved en potensiell partner.

25 år og 40 partnere ja... Det er heldigvis ikke alle single som er sånn.

Hva feiler det btw. dama som ikke klarer å pule samme kar (få samme kar til å pule henne) mer enn 1 gang?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...