Gå til innhold

Antallet - hvorfor er det viktig?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

"Hvor mange er for mange?"

Jeg synes det er et dumt spørsmål, for det kommer helt an på livssituasjonen. Man kan ikke forvente at en som er singel har det samme antallet som en som har levd i forhold stort sett hele livet. Sannsynligvis har hun som bare har hatt to sexpartnere i lange forhold hatt mye mer sex enn hun som har vært singel helt til hun er 25 år, og har hatt 40 partnere. Det er viktig å huske på. Man må tolerere at folk har sex selv om de ikke er i forhold.

Anonym poster: 6b22113deedacd145333af513af0291e

• Liker 8
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

jeg aner ikke tallet til min kjære. han aner ikke tallet mitt. jeg har ikke telt heller men det er nå så. skjønner absolutt ikke hvorfor det er så viktig.

Anonym poster: 7f851dec945980879184a986e975aeeb

• Liker 1
Skrevet

Neinei. Er man singel har man ikke fysiske behov. Men hvis man alikevel skulle kjenne på det, må man finne en random fyr å bli sammen med, slik at man får sex når man vil, uten å dra på seg et høyt antall. Da har man høy moral. Visstnok.

• Liker 2
Skrevet

Å oppgi slike tall, er en sport for folk som er veldig usikre i sine seksuelle liv - syns jeg - og når de så får oppgitt sin nye kjærestes tall, blir de enda mere usikre og kanskje sjalu også. Det er rett og slett ris til egen bak å holde på med de hersens tallene. Sånn jeg ser det, startet et nytt forhold når det gjør det, og fortiden har ingen verdens ting med det nye forholdet å gjøre. Man skal ikke måtte vrenge seg selv og sin fortid for en ny partner, uansett hvor nysgjerrig vedkommende er; hvis man ikke har lyst til det.

• Liker 1
Gjest Faerunpedia
Skrevet

Har inntrykk av at dette er fryktelig viktig på kg, men sjeldent et problem irl.

Gjest Ny mann
Skrevet

For min del tenker jeg på hvilket tall i rekken jeg vil bli. Har hun hatt 50 partnere i form av kjæreste-forhold og seksuelle-forhold, så hvorfor skulle det stoppe opp på partner nr 51 - meg. Dette har ingen ting med sjalusi å gjøre. Det har med evnen til å være lojal å gjøre. Antall partnere sier mye om en person. Selvfølgelig kan den personen forandre seg, men når den personen virkelig gjør det er umulig å si.

Nå har jeg forsøkt å se bort fra antall partnere tidligere og brent meg. Aldri mer. Takke meg til ei med få partnere, eller ei jomfru.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er kvinne, og jeg må innrømme at det har litt å si for meg.

Det er litt som "Alder er bare et tall!" - ja, et tall på hvor lenge du har levd her.

Tallet sier noe, du må bare greie å lese det.

Slik er også tallet på antall kvinner han har hatt sex med, det sier litt om hans forhold til sex og kvinner og for meg er det mange grunner for hvorfor jeg ikke hadde likt at han har et høyt tall der.

Anonym poster: 6043d462c6944f9331d64e1422b342dc

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Selvfølgelig har antallet noe å si. Det sier mye om kvinnens syn på sex, hvor lojal hun er og hvor høye krav hun har til sexpartnere.

Anonym poster: c085095a8e9e5039860e187559325d0a

• Liker 1
Skrevet

At den nye partneren har hatt sex med 5-10-15 og kanskje oppimot 20 andre er forsåvidt greit, men når vi begynner å nærme oss 50 om ikke 100 partnere så sier det litt om holdningen til personen.

AnonymBruker
Skrevet

Nei hvorfor det? Jeg var i et sexløst forhold i 3 år, da skal personen jeg deler livet mitt med klare det samme selv om han var singel. Det handler ikke om hvor mange ganger et hull eller en stake har blitt brukt, men om hvor mange forskjellige mennesker.

Anonym poster: 5ac3641ab6888a180fbf367384d5c99a

AnonymBruker
Skrevet

For min del tenker jeg på hvilket tall i rekken jeg vil bli. Har hun hatt 50 partnere i form av kjæreste-forhold og seksuelle-forhold, så hvorfor skulle det stoppe opp på partner nr 51 - meg. Dette har ingen ting med sjalusi å gjøre. Det har med evnen til å være lojal å gjøre. Antall partnere sier mye om en person. Selvfølgelig kan den personen forandre seg, men når den personen virkelig gjør det er umulig å si.

Selvfølgelig har antallet noe å si. Det sier mye om kvinnens syn på sex, hvor lojal hun er og hvor høye krav hun har til sexpartnere.

Jeg skjønner ikke antall sexpartnere sier noe om hvor lojal hun er.

Går fint ann å ha en del sexpartnere som singel og være dønn lojal i et forhold.

Anonym poster: 5839e0f858397f3fc848ae609252661d

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Går fint ann å ha en del sexpartnere som singel og være dønn lojal i et forhold.

Sjeldenhet. Mange sexpartnere tyder på lav impulskontroll og et enormt bekreftelsesbehov. Jenter som har hatt mange partnere er notorisk utro; om de ikke har vært det ennå, er det bare et spørsmål om tid før de er det.

Gjest Ny mann
Skrevet

Sjeldenhet. Mange sexpartnere tyder på lav impulskontroll og et enormt bekreftelsesbehov. Jenter som har hatt mange partnere er notorisk utro; om de ikke har vært det ennå, er det bare et spørsmål om tid før de er det.

Gjest Faerunpedia
Skrevet (endret)

Man blir jo ferdig med å rase rundt en gang også, ser heller ikke sammenhengen mellom antall og lojalitet. Selv har jeg fått æren av å være nr 150, samboeren er ca nr 50 for meg, og ingen av oss er utro.

Endret av Faerunpedia
Gjest Ny mann
Skrevet

Man blir jo ferdig med å rase rundt en gang også, ser heller ikke sammenhengen mellom antall og lokalitet. Selv har jeg fått æren av å være nr 150, samboeren er ca nr 50 for meg, og ingen av oss er utro.

Nr 100 tenkte vel det samme som deg...

Gjest Faerunpedia
Skrevet (endret)

Nr 100 tenkte vel det samme som deg...

Mulig det, men vi har vært samboere i flere år og har det bra sammen. Om forholdet varer avhenger da ikke av antallet sexpartnere. Endret av Faerunpedia
Gjest Ny mann
Skrevet

Mulig det, men vi har vært samboere i flere år og har det bra sammen. En garanti for at forholdet varer avhenger da ikke av antallet sexpartnere.

At det var?

AnonymBruker
Skrevet

Mulig det, men vi har vært samboere i flere år og har det bra sammen. Om forholdet varer avhenger da ikke av antallet sexpartnere.

Har dere opplevd sextørke?

AnonymBruker
Skrevet

Man blir jo ferdig med å rase rundt en gang også, ser heller ikke sammenhengen mellom antall og lojalitet. Selv har jeg fått æren av å være nr 150, samboeren er ca nr 50 for meg, og ingen av oss er utro.

Kan garantere deg at forholdet deres ikke vil vare og det skyldes at både din mann og du vil snart ha behov for sex med en annen. Når man har hatt sex med så mange mennesker, evner man ikke lengre å knytte varige emosjonelle bånd til en partner mens man har sex. Sex blir kun en mekanisk, hedonistisk og unaturlig aktivitet. Det er som en stoffavhengig; stadig større doser må til for å få samme respons.

Gjest Faerunpedia
Skrevet

Har dere opplevd sextørke?

Eh nei. Hvorfor det?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...