Gå til innhold

Når folk har sex på film...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Så tørker de seg aldri nedentil! De bare fortsetter å prate, mens saftene renner! Yuk!

Andre ganger ser man at dama reiser seg opp, kler på seg og fortsetter sine sysler som før.. Blir hun ikke klissete i buksa?? Ja, jeg skjønner ikke hvorfor de ikke tar en pakke kleenex?

Anonym poster: 46fbe00906127714c8f344a7e8c3c846

Kanskje de r voksne og bruker kondom?

Anonym poster: 9603925c49210160b35782d2366f8535

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er så LEI, haha! Jeg vil se mer: Mann og dame snakker og flørter,ler etc og så nærmer de seg litt og han spør "Kan jeg kysse deg?" hun nikker sjenert og flørtete og de kysser litt, så kliner litt. Så stopper de litt og blir enige om å gå inn på soverommet. Ligge ri senga og kysser og kliner litt,klår gjerne litt og så har mannen såklart stå og de tar av hverandre buksene og gjerne tskjorte om de vil og så går han inn og begynner rolig kanskje.. men etter en kort stund så gjør man det kjappere. Ut-inn-ut-inn-ut-inn. Dama stønner ikke FØR han går inn og heller ikke hysterisk stønning UNDER akten, men gjerne litt og MANNEN skal også stønne. Og så kommer de/han/hun etc. De ligger og koser litt før de må tørke seg med kleenex som ligger på nattbordet ;P

Kommer det en film med en sånn sexscene er jeg solgt. haha! Og nei, dette ække en dårlig sexnovelle.......

Anonym poster: 5ab0bf523f3979267d76ecb3d96f9279

Du har hatt lite/dårlig sex, skjønner jeg.

Anonym poster: 9603925c49210160b35782d2366f8535

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Que? Bare hvis han er våt i ansiktet. Og da kan han gjøre det med håndbaken, som et ekte mannfolk. Det er da man vet at man har gjort en god jobb. Jobb well done! som de sier i utlandet.

Såvidt jeg kan huske var det snakk om en "sloppy eater" som insisterte på å kline rett etterpå uten å tørke bort glasuren.

Anonym poster: 044127cbd2b9c0945c18ce130489f284

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Såvidt jeg kan huske var det snakk om en "sloppy eater" som insisterte på å kline rett etterpå uten å tørke bort glasuren.

Anonym poster: 044127cbd2b9c0945c18ce130489f284

Amerikanere er så pripne. Med mindre hun visste noe om musa si som hun hadde holdt hemmelig, da....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da kan du se den franske filmen Delicatessen. Den starter med en sånn pulescene. Og den er ganske morsom, også, for knirkinga i jernsengen forplanter seg til hele huset og setter takten for alt det andre som foregår, teppebanking og sånt noe. Og like før slakteren får orgasme, så er takten helt frenetisk, og kjerrringa i etasjen under banker tepper så støvføyka står. Konge! Resten av filmen er full av kølsvart humor. Et must! Men direkte romantisk er det jo ikke.

Nice! Takk for tipset, høres bra ut. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har hatt lite/dårlig sex, skjønner jeg.

Anonym poster: 9603925c49210160b35782d2366f8535

HUuh? Haha, hvorfor tror du det?

Forsvarer meg selv med at det absolutt ikke er sant! Jeg har massevis av god sex jeg ;)

Anonym poster: 5ab0bf523f3979267d76ecb3d96f9279

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så tørker de seg aldri nedentil! De bare fortsetter å prate, mens saftene renner! Yuk!

Andre ganger ser man at dama reiser seg opp, kler på seg og fortsetter sine sysler som før.. Blir hun ikke klissete i buksa?? Ja, jeg skjønner ikke hvorfor de ikke tar en pakke kleenex?

Anonym poster: 46fbe00906127714c8f344a7e8c3c846

Jeg kan godt la vær å tørke meg. Er det ekkelt? Jaaavel da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nice! Takk for tipset, høres bra ut. :)

Bortsett fra den morsomme sexscenen, så er den ganske dystopisk og en smule merkelig. Mye av den samme atmosfæren som i City of Lost Children. Mange av de samme skuespillerne, også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nefertiti.

Alt er ser bedre ut på film. Alle skuespillerne er pene, og kvinnene har sminke som bare varer og varer. I King Kong f.eks.. Hvem hadde hatt så flott sminke etter å ha tilbrakt så mye tid i en jungel i flukt fra en gorilla?

Alt er fremstilt "perfekt" på film, sånn er det bare..

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt er ser bedre ut på film. Alle skuespillerne er pene, og kvinnene har sminke som bare varer og varer. I King Kong f.eks.. Hvem hadde hatt så flott sminke etter å ha tilbrakt så mye tid i en jungel i flukt fra en gorilla?

Alt er fremstilt "perfekt" på film, sånn er det bare..

The sun always shines on TV, sies det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bortsett fra den morsomme sexscenen, så er den ganske dystopisk og en smule merkelig. Mye av den samme atmosfæren som i City of Lost Children. Mange av de samme skuespillerne, også.

Høres bra ut, jeg har sans for litt "rare" filmer, innenfor rimelighetens grenser, såklart. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke har de puleveis på film heller, og sminken er fremdeles perfekt dagen derpå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Valiumsjunkie

Ikke har de puleveis på film heller, og sminken er fremdeles perfekt dagen derpå!

Og hvis de har først har pulesveis er frisyren kul på en rufsete måte.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvem faen tørker seg i musen etter sex? faen så prippen/tragisk dere er, snakk om å gjøre sex til noe uestetisk og jævli ekkelt. herregud, skaff dere et liv.

Anonym poster: feecc00c50225fef0bfecb39af118284

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem faen tørker seg i musen etter sex? faen så prippen/tragisk dere er, snakk om å gjøre sex til noe uestetisk og jævli ekkelt. herregud, skaff dere et liv.

Anonym poster: feecc00c50225fef0bfecb39af118284

Har ikke noe med å gjøre sex til noe "uestetisk og jævlig ekelt".

Enkelte liker ikke at det renner mengder sperm og diverse ut i klær. Og en del får veldig lett infeksjoner av å ikke tørke seg, og gå på do etterpå.

Hvis du liker at det renner kroppsvæsker utover trusa du har tatt på deg etterpå, så fint for deg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Que? Bare hvis han er våt i ansiktet. Og da kan han gjøre det med håndbaken, som et ekte mannfolk. Det er da man vet at man har gjort en god jobb. Jobb well done! som de sier i utlandet.

Når skjegget er klissete og ansiktet glinsende som en glasert smultring, da vet du at du kan sleike fitte!

Anonym poster: 70201b9af54f020838cec471eb475e46

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Høres bra ut, jeg har sans for litt "rare" filmer, innenfor rimelighetens grenser, såklart. :)

Den er iallfall rar. Om det er innen rimelighetens grenser, får andre bestemme. Men komisk så det holder. Ingen gjør svart humor så bra som franskmenn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...