Gå til innhold

værste skrekkfilmen dere har sett ?


Tga93

Anbefalte innlegg

Exorcisten, fremdeles den skumleste jeg har sett etter alle disse årene....

Rec. er også temmelig hårreisende...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Exorcisten, fremdeles den skumleste jeg har sett etter alle disse årene....

Rec. er også temmelig hårreisende...

Herregud jeg så Rec med tre andre fra skolen (hadde overnattingsbesøk). Endte opp med at vi ikke turte å sove så vi satt ute på verandaen hele natten med dataen våre og sigarettene og møtte opp PASSE trøtte til neste skoledag. Haha! Tør ikke se den igjen! Men gode minner :) Jævlig var den.

Jeg syns The Exorcism of Emily Rose var helt jævlig skummel....... Uææææææ. Den tør jeg ikke se på nytt en gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

The blair witch project. Men må legge til at jeg var 11 år og at jeg hadde fått vite at den var ekte (altså at det vi så i filmen var originalopptakene de angivelig skal ha funnet i skogen)..

Hører folk si nå at den ikke er skummel i det hele tatt, men jeg har ikke sett den siden jeg var 11, og ikke skal jeg se den heller. :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amtyville Horror, ingen tvil. Synes Shutter var ganske ille også, men jeg har enda til gode å se en film som fratar meg nattesøvnen! Har sett skrekkfilmer siden jeg var rundt fire år, er ikke så lettskremt :fnise: Fikk et par gode tips i denne tråden da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest celine

Black Swan.

Anonym poster: 89d71e184d1c717bee1ee93d197d31d8

Var det en skrekkfilm? Jaja, jeg så den og husker at jeg syns den bare var fryktelig sær.... Tydelig at ikke filmskaperen nådde helt frem til meg med den da :fnise:

Ellers har jeg god sans for The Hostel - begge filmene, men spesielt eneren :) Passe grotesk, passe troverdig og helt uten billige sluttpoeng og spøkelser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ingen som har sett Eden Lake her? Den er i samme gata som Last house on the left men verre...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Valiumsjunkie

The Descent! Så den på kino en gang i 2005 (?), og inntil da ble jeg ikke skremt av noen grøssere, gjespet av de fleste. Ble litt forandret av the Descent, klarte ikke å sove den natten. Uhyrene er nesten som små DJEVLER :-/

Jeg så The Cabin in the Woods på kino, gikk ut underveis siden jeg hater zombier. Zombier er hverken underholdende, smarte eller lette å drepe. Ble derimot imponert over skuespillernes ferdigheter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Roskva

Jeg savner å bli skikkelig skremt av en skrekkfilm, hender jeg skvetter litt, men da helst fordi det kommer en høy brå lyd.

Hostel filmene er groteske, men ikke skumle, samme med Saw filmene. Exorsisten syns jeg heller ikke var særlig skummel, men bra var den absolutt!

Derimot må jeg innrømme at Paranormal activity 2 så langt er noe av det verste jeg har sett...men det av den grunn at jeg har opplevd så mange av de tingene selv.

De andre paranormal filmene var ekle de også, men som sagt var 2'en verst.

Ellers så må jeg innrømme The ring 2 også har satt sine spor..hehe..ikke hele filmen, men den scenen hvor en bråte med hjort går bananas og angriper bilen...

Vi har en del bambier utenfor her, og hver gang jeg tasser i skauen så holder jeg på å drite på meg når de løper som faen (de er sikkert like redd meg som jeg er dem) :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så The Cabin in the Woods på kino, gikk ut underveis siden jeg hater zombier. Zombier er hverken underholdende, smarte eller lette å drepe. Ble derimot imponert over skuespillernes ferdigheter.

Da gikk du desverre glipp av poenget i filmen, for handlingen forandrer seg forandrer seg ganske mye.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cevita

Paranormal Activity er den skumleste filmen jeg har sett, ikke nok med at jeg synes den var ekkel der og da, men jeg gikk og hadde en skikkelig dårlig følelse lenge etterpå... har enda ikke turt å se toern, (og om den er verre så tror jeg nok jeg drøyer det noen år til).

Sånn som the shining, exersisten osv er litt skumle når jeg ser på de, men ikke noe særlig i ettertid.

Ble forøvrig godt skremt av min tvillingsøster når jeg satt og så på the ring. Telefonen min dreiv å ringte konstant, med skjult nr, og når jeg tok den var det ingen som svarte. Tredje gangen den ringte orket jeg ikke mer, skrudde av filmen og løp ut i stua for å få noen andre til å svare på telefonen. Der satt jo tvillingen i sofaen, fullstendig sammenknekket av latter, med mobilen sin i hånda :gjeiper: Dette er nok en 8-10 år siden (hvor gammel er den filmen egentlig?) men jeg husker det utrolig godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen som har sett Eden Lake her? Den er i samme gata som Last house on the left men verre...

Den er ikke verre, den handler jo bare om det paret som møter på de psyko ungdommene, blir jaga, torturert litt osv.

Last house on the left er jo brutal vold, voldtekter, helt fuckings jævlig.

Anonym poster: 1fa67cf734bcf69a81a96b4cf0bf1ad8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er ikke verre, den handler jo bare om det paret som møter på de psyko ungdommene, blir jaga, torturert litt osv.

Last house on the left er jo brutal vold, voldtekter, helt fuckings jævlig.

Anonym poster: 1fa67cf734bcf69a81a96b4cf0bf1ad8

Slike filmer har jeg litt problemer med å forstå underholdningsverdien av. Jeg mener, er dette noe man blir underholdt av?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Elissima

Kan det være "When a stranger calls"? Forøvrig et makkverk, nei takk, jeg holder meg til originalen fra 1979 :)

Tror kanskje det :) Husker bare at hun barnevakten hadde mørkt hår. Og at jeg så denne filmen på kino og skvatt mange ganger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slike filmer har jeg litt problemer med å forstå underholdningsverdien av. Jeg mener, er dette noe man blir underholdt av?

Man relaterer til det lettere enn spøkelses horror. Ja absolutt underholdende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Man relaterer til det lettere enn spøkelses horror. Ja absolutt underholdende!

Uff, nei for meg så blir disse filmene så kvalme og ekle at jeg holder meg langt unna :redd: Da tar jeg heller spøkelser altså

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Crossroads

Anonym poster: e46d340a74862386e07f0ed2f8cb7cf8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nejve

Så The Ring 1 i 5 klasse, og hadde traumer i flere år! Synes fremdeles det er en utrolig ekkel film. Ellers synes jeg Texas chain saw massacre er fæl! :sjokkert: Saw-filmene er så grusomme at jeg ikke greier å se på...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...