KaDust Skrevet 22. mai 2013 Forfatter #161 Del Skrevet 22. mai 2013 Fruktosemalabsorpsjon? Nei, men trodde det en periode. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 23. mai 2013 Forfatter #162 Del Skrevet 23. mai 2013 Maten igår: Frokost: To sesam rugknekkebrød med kalkunpålegg og en skål moreller Lunsj: Havregryn, kokosmasse, blåbær, bringebær, chiafrø og mager kesam på glass Middag: Chili-kanel kyllingsalat, var faktisk ganske godt med en sånn krydderblanding! Snacks, mellommåltider: Proteinmuffins med sjokolade pb, cashewnøtter, 1 knekkebrød med hvit sjokolade pb Det blir ikke noe trening før jeg har fått fiksa ryggen. Bare yoga, men er ikke hver dag jeg klarer det heller med ikke-funksjonell rygg. Skal se om jeg får gjort litt yoga idag så jeg får rørt litt på meg da. Ellers må jeg huske å bestille konsultasjonstime hos kiropraktor idag også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 23. mai 2013 #163 Del Skrevet 23. mai 2013 Skal si du er flink med kosten! *imponert* Ring til kiropraktor NÅ, så får du det gjort Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest badeand1 Skrevet 23. mai 2013 #164 Del Skrevet 23. mai 2013 (endret) Hvilket havregryn bruker du? Og tror du det funker å bruke soyamelk eller rismelk istedenfor vanlig melk? Endret 23. mai 2013 av Mortem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 23. mai 2013 Forfatter #165 Del Skrevet 23. mai 2013 Har funnet ut at jeg må vente med kiropraktor til Juli Har ikke råd til kiropraktor nå siden jeg ikke får penger i Juni. Mortem: Jeg bruker enten det økologiske eller det glutenfrie. Bytter litt på. Ja, går fint det. Jeg bruker rismelk eller mandelmelk til som regel, bruker ikke melk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_surfot Skrevet 23. mai 2013 #166 Del Skrevet 23. mai 2013 Kan ikke du komme og lage mat til meg ? Alt høres fantastisk ut, vært inne på isntagrammen din og, og det ser kjempe godt ut! Takk for matinspirasjon Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 23. mai 2013 Forfatter #167 Del Skrevet 23. mai 2013 Du får komme hit da vet du! Men kult at jeg inspirerer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elastica Skrevet 23. mai 2013 #168 Del Skrevet 23. mai 2013 Ville bare si at jeg følger med deg på Instagram og er imponert over hvor variert du spiser. Kudos. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 23. mai 2013 Forfatter #169 Del Skrevet 23. mai 2013 Ville bare si at jeg følger med deg på Instagram og er imponert over hvor variert du spiser. Kudos. Oi så koselig! Takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 23. mai 2013 #170 Del Skrevet 23. mai 2013 Har begynt uttesting av oppskriftene dine. først jordbærkesam og så havregryns"terte"for å stille sulten. Likte den siste best, knallgod! Men veldig varm her jeg sitter og spiser... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 23. mai 2013 Forfatter #171 Del Skrevet 23. mai 2013 Ja, jordbærkesamen trenger litt justering men har glemt bort utprøvinga helt. Men ikke sant den terten er god ja? :D Nam! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest badeand1 Skrevet 24. mai 2013 #172 Del Skrevet 24. mai 2013 Denne du bruker? http://www.semperglutenfritt.no/glutenfrie-produkter/ren-havre/havregryn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 24. mai 2013 Forfatter #173 Del Skrevet 24. mai 2013 Denne du bruker? http://www.semperglu...havre/havregryn Ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 24. mai 2013 Forfatter #174 Del Skrevet 24. mai 2013 Maten igår: Frokost: Sjokolade protein mugcake med bringebær og hvit sjokolade pb. Lunsj: To knekkebrød med pb og banan, en neve blåbær og en neve cashew Middag: Hjemmelagde kjøttboller med salat Snacks/mellommåltider: To knekkebrød med kalkunpålegg, en Taste of Nature Organic snack-bar Trente ikke igår heller, har hatt sinnsykt vondt i ryggen i det siste. Dritt. MEN! Nå er jeg lei! Jeg er rastløs og irritert, så det er på tide å få trent uansett. Jeg tok en yoga-økt før frokost idag og jaggu hjalp det på ryggen, har endelig ikke vondt lenger. SÅ! Da skal jeg gjøre yoga 5 ganger i uka, gå turer på solskinnsdager og dager med opphold + trene styrke de dagene ryggen er best, MEN ikke med vekter, kun kroppsvekt. Ræva mi begynner å bli flat og fleskete igjen så få tilbake musklene der. Tenkte jeg kunne gjøre det så enkelt som dette: Mandag: Yoga Tirsdag: Yoga, litt styrke hvis ok Onsdag: Yoga Torsdag: Yoga Fredag: Yoga, litt styrke hvis ok Også som sagt, gåturer på alle dagene som tillater det med været. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hvitløk Skrevet 24. mai 2013 #175 Del Skrevet 24. mai 2013 Wow, så mye god mat du spiser (og lager)! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 24. mai 2013 Forfatter #176 Del Skrevet 24. mai 2013 Hehe, ja det er mye godt. Idag har jeg ikke orket å lage noe middag da, ræva drittdag. Æsj. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 24. mai 2013 #177 Del Skrevet 24. mai 2013 Flink du er både til å spise sunt ,og trene yoga! Alternativ trening er bra, stå på! (til tross for litt klaging (berettiget!) synes jeg du er flink til å tenke positivt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 24. mai 2013 Forfatter #178 Del Skrevet 24. mai 2013 Takk pasjonsblomst Hyggelig sagt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 25. mai 2013 Forfatter #179 Del Skrevet 25. mai 2013 Maten igår: Frokost: To knekkebrød med brunost, en banan med pb Lunsj: Vanilla Mugcake med blåbærtopping Middag: Ingenting faktisk. Snacks/Mellommåltider: Et grovt rundstykke med bacon og egg på begge halvdelene, en stor fruktsalat, to knekkebrød med kalkunpålegg, en kopp te Fikk altså i meg nok mat selvom det ikke ble noen middag. Var i dårlig humør igår og orket derfor ikke lage middag. Jeg gjorde hvertfall litt yoga igår som jeg skrev Maten idag: Frokost: To egg, to knekkebrød, en gulrot og en neve sukkererter Lunsj: Stor fruktsalat med kesam Middag: To kalkunpølser i speltlompe, helvetes grilling hos helvetes retards Snacks/Mellommåltid: En skje pb Dagen idag har vært SKIT. Lite aktivitet, ræv middag og generelt lite mat. Kaloriinntaket ligger på 800, altfor lite. Men men, det er en ny dag i morgen og da har jeg ingen planer, så skal kose meg hjemme med god og sunn mat, litt aktivitet og så slappe av så angsten min kan roe seg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Violet Hill Skrevet 26. mai 2013 #180 Del Skrevet 26. mai 2013 Etter regn kommer sol håper du har hatt en fin dag! Jeg blir veldig inspirert av å se på bildene dine. Planlegger å kopiere litt når ferien er unnagjort Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå