Gjest lillelarve Skrevet 10. mai 2014 #221 Del Skrevet 10. mai 2014 Choco Protein Waffles: Ingredienser: - 250g havregryn - 2 egg - 4dl vann - 4 ss kokosmel (kan sløyfes) - 1 scoop sjokolade proteinpulver - 2 ts usøtet kakao - raw cacao nibs - 7 dråper stevia vanilje (evt 2 ts sukrin og noen dråper vaniljeessens) Bland alt bortsett fra kakao nibsene i en blender, rør inn nibsene til slutt. Stek i et smurt vaffeljern. :D nam! Denne MÅ jeg prøve! Når jeg får meg vaffeljern en gang.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 10. mai 2014 Forfatter #222 Del Skrevet 10. mai 2014 Denne MÅ jeg prøve! Når jeg får meg vaffeljern en gang.. Hadde helt glemt at jeg har oppskrifter i denne dagboka, jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelarve Skrevet 10. mai 2014 #223 Del Skrevet 10. mai 2014 Hadde helt glemt at jeg har oppskrifter i denne dagboka, jeg. Fint å gå tilbake til da, for å få litt inspirasjon. hihi... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 10. mai 2014 Forfatter #224 Del Skrevet 10. mai 2014 Fint å gå tilbake til da, for å få litt inspirasjon. hihi... Har en egen oppskriftsbok her hjemme hvor jeg har skrevet opp alt av sånne oppskrifter, blar i den når jeg trenger inspirasjon. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelarve Skrevet 10. mai 2014 #225 Del Skrevet 10. mai 2014 Har en egen oppskriftsbok her hjemme hvor jeg har skrevet opp alt av sånne oppskrifter, blar i den når jeg trenger inspirasjon. Heldig du er som klarer å gjøre sånt! Jeg er så utrolig lat når det kommer til oppskrifter og matlaging :/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 10. mai 2014 Forfatter #226 Del Skrevet 10. mai 2014 Heldig du er som klarer å gjøre sånt! Jeg er så utrolig lat når det kommer til oppskrifter og matlaging :/ Er det bare i perioder jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Violet Hill Skrevet 11. mai 2014 #227 Del Skrevet 11. mai 2014 Fin helg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 11. mai 2014 Forfatter #228 Del Skrevet 11. mai 2014 Kan ikke akkurat si det, nei. Ingen trening og dårlig kosthold (ikke usunn mat, men altfor lite mat). Våknet med kontakteksem i hele ansiktet i går og har hatt helt sinnsyke smerter. Orket ikke trene eller spise så mye da. Sov med steroidekrem i natt og hjalp litt, men så har eksemen blitt verre utover dagen igjen. Har også vært stressa med eksamenslesing siden jeg har eksamen i morgen. Håpet egentlig på å få meg en yogaøkt etter eksamen i morgen, men om eksemen er ille i morgen også så tror jeg ikke at jeg orker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 14. mai 2014 Forfatter #229 Del Skrevet 14. mai 2014 Ny treningsdagbok: http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=837032 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå