Gå til innhold

Kadust sitt treningshjørne :)

Fremhevede innlegg

Skrevet

Fruktosemalabsorpsjon? Nei, men trodde det en periode. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Maten igår:

Frokost: To sesam rugknekkebrød med kalkunpålegg og en skål moreller

Lunsj: Havregryn, kokosmasse, blåbær, bringebær, chiafrø og mager kesam på glass

Middag: Chili-kanel kyllingsalat, var faktisk ganske godt med en sånn krydderblanding!

Snacks, mellommåltider: Proteinmuffins med sjokolade pb, cashewnøtter, 1 knekkebrød med hvit sjokolade pb

Det blir ikke noe trening før jeg har fått fiksa ryggen. :( Bare yoga, men er ikke hver dag jeg klarer det heller med ikke-funksjonell rygg. Skal se om jeg får gjort litt yoga idag så jeg får rørt litt på meg da. Ellers må jeg huske å bestille konsultasjonstime hos kiropraktor idag også.

Skrevet

Skal si du er flink med kosten! *imponert*

Ring til kiropraktor NÅ, så får du det gjort :)

Gjest badeand1
Skrevet (endret)

Hvilket havregryn bruker du? Og tror du det funker å bruke soyamelk eller rismelk istedenfor vanlig melk?

Endret av Mortem
Skrevet

Har funnet ut at jeg må vente med kiropraktor til Juli :( Har ikke råd til kiropraktor nå siden jeg ikke får penger i Juni.

Mortem: Jeg bruker enten det økologiske eller det glutenfrie. Bytter litt på. Ja, går fint det. Jeg bruker rismelk eller mandelmelk til som regel, bruker ikke melk.

Gjest Gjest_surfot
Skrevet

Kan ikke du komme og lage mat til meg :danse: ? Alt høres fantastisk ut, vært inne på isntagrammen din og, og det ser kjempe godt ut! Takk for matinspirasjon :)

Skrevet

:hoho: Du får komme hit da vet du!

Men kult at jeg inspirerer :)

Gjest Elastica
Skrevet

Ville bare si at jeg følger med deg på Instagram og er imponert over hvor variert du spiser. :) Kudos.

Skrevet

Ville bare si at jeg følger med deg på Instagram og er imponert over hvor variert du spiser. :) Kudos.

Oi så koselig! Takk :)

Skrevet

Har begynt uttesting av oppskriftene dine. først jordbærkesam og så havregryns"terte"for å stille sulten. Likte den siste best, knallgod! :) Men veldig varm her jeg sitter og spiser... ;)

Skrevet

:hoho:

Ja, jordbærkesamen trenger litt justering men har glemt bort utprøvinga helt. :P Men ikke sant den terten er god ja? :D Nam!

Skrevet

Maten igår:

Frokost: Sjokolade protein mugcake med bringebær og hvit sjokolade pb.

Lunsj: To knekkebrød med pb og banan, en neve blåbær og en neve cashew

Middag: Hjemmelagde kjøttboller med salat

Snacks/mellommåltider: To knekkebrød med kalkunpålegg, en Taste of Nature Organic snack-bar

Trente ikke igår heller, har hatt sinnsykt vondt i ryggen i det siste. Dritt.

MEN! Nå er jeg lei! Jeg er rastløs og irritert, så det er på tide å få trent uansett.

Jeg tok en yoga-økt før frokost idag og jaggu hjalp det på ryggen, har endelig ikke vondt lenger. SÅ! Da skal jeg gjøre yoga 5 ganger i uka, gå turer på solskinnsdager og dager med opphold + trene styrke de dagene ryggen er best, MEN ikke med vekter, kun kroppsvekt. Ræva mi begynner å bli flat og fleskete igjen så få tilbake musklene der. :(

Tenkte jeg kunne gjøre det så enkelt som dette:

Mandag: Yoga

Tirsdag: Yoga, litt styrke hvis ok

Onsdag: Yoga

Torsdag: Yoga

Fredag: Yoga, litt styrke hvis ok

Også som sagt, gåturer på alle dagene som tillater det med været. :nigo:

Skrevet

Wow, så mye god mat du spiser (og lager)!

Skrevet

Hehe, ja det er mye godt. :) Idag har jeg ikke orket å lage noe middag da, ræva drittdag. Æsj.

Skrevet

Flink du er både til å spise sunt ,og trene yoga! Alternativ trening er bra, stå på! (til tross for litt klaging (berettiget!) synes jeg du er flink til å tenke positivt.

Skrevet

Takk pasjonsblomst :) Hyggelig sagt!

Skrevet

Maten igår:

Frokost: To knekkebrød med brunost, en banan med pb

Lunsj: Vanilla Mugcake med blåbærtopping

Middag: Ingenting faktisk.

Snacks/Mellommåltider: Et grovt rundstykke med bacon og egg på begge halvdelene, en stor fruktsalat, to knekkebrød med kalkunpålegg, en kopp te

Fikk altså i meg nok mat selvom det ikke ble noen middag. Var i dårlig humør igår og orket derfor ikke lage middag. Jeg gjorde hvertfall litt yoga igår som jeg skrev :)

Maten idag:

Frokost: To egg, to knekkebrød, en gulrot og en neve sukkererter

Lunsj: Stor fruktsalat med kesam

Middag: To kalkunpølser i speltlompe, helvetes grilling hos helvetes retards

Snacks/Mellommåltid: En skje pb

Dagen idag har vært SKIT. Lite aktivitet, ræv middag og generelt lite mat. Kaloriinntaket ligger på 800, altfor lite. Men men, det er en ny dag i morgen og da har jeg ingen planer, så skal kose meg hjemme med god og sunn mat, litt aktivitet og så slappe av så angsten min kan roe seg :)

Skrevet

Etter regn kommer sol :) håper du har hatt en fin dag! Jeg blir veldig inspirert av å se på bildene dine. Planlegger å kopiere litt når ferien er unnagjort :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...