Gå til innhold

Bruk av skuespillere ved false flag-operasjoner.


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

43 minutter siden, Fylkesfyrsten said:

Er det ikke på tide å ta virkeligheten inn over seg når selv en av de mest innbitte forkjemperene for slike teorier har innrømmet at han ikke tror på dette?

Det finnes andre enn Alex Jones selv om du liker å dra inn han i saken. Andre som har gjort grundig og seriøs research i flere år med intervjuer og nøsting i alle de løse trådene som alle dekkoprasjonene har gitt. Jim Fetzer med bok på 350 sider er en viktig infosamling. Wolfgang Halbig som tidligere politi og erfaring fra sikkerhetsarbeid i skolesammenheng har avslørt mye viktig. Sofia Smallstorm har laget en dokumentar eller to. Insidere og beboere i området skjønte med en gang at her var det noe som skurret kraftig i msm-rapporteringen.  Jeg vet ikke årsaken til din iherdige innsats for å få fokus vekk fra saken så jeg får ha mine mistanker for meg selv.

Men alle med rettferdighetssans og interess vil for evig fortsette å belyse dette kriminelle showet til krampa tar dem. All respekt for det.

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

31 minutter siden, slask said:

Det finnes andre enn Alex Jones selv om du liker å dra inn han i saken. Andre som har gjort grundig og seriøs research i flere år med intervjuer og nøsting i alle de løse trådene som alle dekkoprasjonene har gitt. Jim Fetzer med bok på 350 sider er en viktig infosamling. Wolfgang Halbig som tidligere politi og erfaring fra sikkerhetsarbeid i skolesammenheng har avslørt mye viktig. Sofia Smallstorm har laget en dokumentar eller to. Insidere og beboere i området skjønte med en gang at her var det noe som skurret kraftig i msm-rapporteringen.  Jeg vet ikke årsaken til din iherdige innsats for å få fokus vekk fra saken så jeg får ha mine mistanker for meg selv.

Men alle med rettferdighetssans og interess vil for evig fortsette å belyse dette kriminelle showet til krampa tar dem. All respekt for det.

 

Du må slutte med denne "alle med rettferdighetssans"-retorikken. Det er kun noen få godtroende mennesker uten kildekritisk sans som faller for dette ondsinnede tullet.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Husmusa70
1 hour ago, Fylkesfyrsten said:

Du må slutte med denne "alle med rettferdighetssans"-retorikken. Det er kun noen få godtroende mennesker uten kildekritisk sans som faller for dette ondsinnede tullet.

Det er stort sett flertallet som er godtroende i forhold til nyheter, myndigheter osv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 5.6.2018 den 16.35, slask skrev:


Alle seriøse (vanlige) som ikke er nettroll med en eller annen agenda, vil etter å ha undersøkt Sandy Hook, komme til  at hendelsen var en psykologisk operasjon (psyop) - eller en false flag. Og jeg vet at det er mange-mange tusen (for ikke å overdrive) som vet dette nå. Og svaret vil da bli at ingen barn døde, selv om den offisielle påstanden fortsatt er at 20 barn og 6-7 voksne døde.
Det finnes jo store mengder informasjon som viser at det jeg sier stemmer, men taktikken til de som bidrar til å holde denne psyopen i ånde, er å hele tiden spre desinformasjon, som å si at "alt som blir påstått er motbevist for lenge siden".

Her er et norsk kommentarfelt hvor Sandy Hook bl.a. ble tema uten at det var tiltenkt.
https://forum.steigan.no/t/gaten-jens-stoltenberg/1094
 

Jeg har ikke fulgt med i tråden, men jeg vet at propagandaen i vår tid er mer omfattende og raffinert enn under Goebbels og Stalin.

Jeg vet at konspirasjoner forgår i stor stil i mange land.

Jeg vet at de som har råttent mel i posen forsøker å stoppe all kritisk informasjon, og en mye anvendt måte er å kalle informanter for konspirasjonsteoretikere.

Noen konspirasjonsteorier er ville til å være troverdige. Det er sannsynlig at disse eller noen av disse er historiene er kokt opp av onde krefter for å sette konspirasjonsteoretikere i ett dårlig lys og undergrave deres autoritet. 

Konspirasjonsteoretikere og regimekritikere er veldig viktig for demokratiet, og det som er trist er at samfunnets vaktbikkkjer, pressen, disse som skal være våre fremste konspirasjonsteoretikere, ikke gjør jobben sin. De overlater dette til enkeltmennesker og bloggere, som har mindre undersøkelsesressurser enn pressen har.

Alle de store krigene med tusenvis av drepte i moderne tid er gjort mulig ved hjelp av konspirasjoner og propaganda. Forutsetningen for å ødelegge Libya , Irak og Syria var at pressen klarte å fremstille ledelsen som onde diktatorer. Her deltok pressen  i konspirasjonenen, og de bør vite at mye blodig ansvar ligger i deres propagandajobb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Sandy Hook-saken fortjener all oppmerksomhet den kan få, i rettferdighetens tjeneste.
Folk må forstå at sannheten ikke er den de er blitt fortalt.

Utallige frivillige har gransket saken og blitt overrasket over hva som egentlig har skjedd, samt over hva slags krefter som forsøker å hindre folk i å grave.


https://steemit.com/false-flag/@ronsheckelson/sandy-hook-alleged-victims-alive-and-well

http://www.dcclothesline.com/2018/01/04/are-sandy-hook-child-victims-alive-and-well/

(stort kommmentarfelt)
https://fellowshipoftheminds.com/2018/01/02/are-sandy-hook-child-victims-alive-and-well/


Og litt mer stoff:

For å balansere legger jeg ved en artikkel som følger det offisielle narrativet.
https://www.factcheck.org/2018/02/sandy-hook-hoax-revisited/
En typisk artikkel uten kommentarfelt.

Let There Be Light on Newtown/ Sandy Hoax
http://www.daysworld.org/let-there-be-light-on-newtown-sandy-hoax/

CNN deception: Live aerial footage of police running into Sandy Hook was of another school
https://fellowshipoftheminds.com/2013/01/22/cnns-live-aerial-footage-of-police-running-into-sandy-hook-was-of-another-school/

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt nytt intervju med Wolfgang Halbig om dokumenter som viser at mat og drikke til Sandy Hook, ble sendt til en annen skole skole, nemlig Chalk Hill. Noe som ytterligere bekrefter at Sandy Hook Elementary var nedlagt/nedstengt. Og derfor ble ingen elever evakuert. 20 av 600 elever er _ingenting_.

Den gale og lyvende rettsmedisineren Wayne Carver sa på pressekonferansen "hope its not come crashing down in their heads".
Det er nettopp det som kommer til å skje - saken vil "krasje ned i hodene" på alle som har vært involvert - lurt eller ikke.
Og verden vil få se at det hele var en fake skoleskyting, mens media til dags dato hardnakket har spredd løgner i form av den offisielle historien. Skamme seg...

Hele intervjuet: (video på Facebook)


Kortversjon:

 

Endret av slask
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...