Gå til innhold

Voldtekt: er man jomfru likevel?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

En voldtatt jente er jo ikke nervøs eller usikker på sex lenger. Det er heller ikke som om hun ikke vet hva hun skal gjøre med en pikk heller. Nei, hun er ikke jomfru lenger når hun først har fått erfaring.

Anonym poster: cb725dfde65e7aed5a96bcf555959cbd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det avhenger av om voldtekten involvert penetrering eller ei. ;)

Fingring og slikking går som voldtekt, men jeg vil ikke si at det betyr at man mister jomfrudommen. Samleie derimot...

Skrevet

En voldtatt jente er jo ikke nervøs eller usikker på sex lenger. Det er heller ikke som om hun ikke vet hva hun skal gjøre med en pikk heller. Nei, hun er ikke jomfru lenger når hun først har fått erfaring.

Er ikke nervøs eller usikker på sex lengre hvis man har blitt voldtatt?!?! Håper du tuller, hvis ikke må det være noe gale med topplokket.

• Liker 1
Skrevet

Tråden er ryddet for personangrep!

Ann Christin

- MOD -

Skrevet

Jomfru er vel et begrep som handler om at vedkommende ikke har hatt samleie vel...?? Er man voldtatt, så har man jo hatt samleie. Man kan være uerfaren selv om man ikke er jomfru.

Skrevet

Selvfølgelig er man ikke jomfru om man er blitt voldtatt. Er man blitt penetrert av en penis, er man ikke jomfru. Når det er sagt, hadde jeg sikkert regnet meg selv som jomfru likevel, og sagt at jeg var jomfru, om det hendte før min "ordentlige" seksuelle debut. Man går vel ikke rundt og sier at man har hatt 1 sexpartner, hvis "sexpartneren" voldtok deg.

• Liker 2
Gjest Lille-pus
Skrevet (endret)

:klaske:

Endret av Lille-pus
  • Liker 3
Skrevet

Det der er helt ærlig noe av det dummeste jeg har lest i hele mitt liv. Håper og tror at det var et useriøst innlegg.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...