Gå til innhold

Hvor får jeg kjøpt slike øredobber?


Lumos

Anbefalte innlegg

Jeg lurer på om noen aner hvor jeg kan få kjøpt slike øredobber, eller noe som ligner. Helst noe som er veldig likt! Disse var i salg på Etsy, men selgeren har sluttet å lage de, så jeg har googlet og googlet uten å finne noe som ser likt ut. Hadde satt veldig pris på hjelpen :)

Link til bilde: http://media-cache-ec3.pinimg.com/736x/cf/40/46/cf40463c29194d6d9ed3f4e8ff9aa6a0.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Disse likner jo litt.

Disse er heller ikke helt ulike, men kanskje litt i meste laget av innfatning rundt steinen?

Nytt par her.

Endret av Cata
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan lage de selv? Bare kjøp ørekroker, perler, "staver" og smykketang. Panduro har mye slikt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for linker Cata, fine alle sammen, men ikke helt det jeg har sett for meg om du skjønner :)

Hmm ja, lage selv går vel også an, men med mine ikkeeksisterende kunsteriske evner, hehe! Skal sjekke Panduro, kanskje de har det som trengs :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme her, jeg søkte gjennom Ebay og fant ikke noe som lignet helt. Får søke lykken andre steder! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lite tips: Du kan søke etter bilder i google ved å dra ett bilde til søkefeltet. Da finner du treff på akkurat det bildet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet hvor de kommer fra, men selgeren lager de ikke lenger, som jeg sa i startinnlegget :) Men takk allikevel.

Vil gjerne at metallet skal være sølv, siden det skal passe sammen med andre smykker som er i sølv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjekk på epla.no Finner du ikke noe, så kan du be en av selgerne der om å lage sånne til deg, er bare å sende bilde. Venninnnen min lager smykker, og slike hadde hun helt sikkert kunnet fiksa på bestilling.

Anonym poster: 368ac99ebfd18f961c4fce0013cd66de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...