Gå til innhold

Få han tilbake.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Noen som har blitt dumpa og klart å få tilbake sin eks?

hvordan gikk det til?

Anonym poster: 65ba5dad9743ff77be06b8b83a344ab3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

utdype litt?

- ts

Anonym poster: 8ad09bce6cbcd623530c144105ab085f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spørs om han er i et forhold eller ikke det vettu;-)

Anonym poster: ca4ed34c46558b0655f82eae7b476c35

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har blitt dumpa og klart å få tilbake sin eks?

hvordan gikk det til?

Anonym poster: 65ba5dad9743ff77be06b8b83a344ab3

Hei ts,

hvor lenge siden er det du ble dumpa?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har hørt historier om ekser som fant tilbake til hverandre.

Men jeg kjenner vel ingen tilfeller på førstehåndserfaring.

Hvordan kunne det ha gått bra? Gikk det ikke gale for en grunn.

Men det har jo kanskje også mye å si,

om hvor lang tid det går før dem eventuelt møter hverandre igjen.

Om det går noen år, om ikke tiår, så forandrer jo flesteparten seg en del på den tiden.

Anonym poster: a9fb0f9772c17c1394ffaf68c79486d7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv om det "gikk gale for en grunn" Anonym Bruker #7 , betyr det ikke at man aldri kan finne tilbake til hverandre igjen. Alle er forskjellige, og livet og mennesker forandrer seg. Er det kjærlighet der, kan alt skje!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda. joda.

Jeg sier ikke at man aldri kan finne tilbake til hverandre.

For alt jeg vet - kjærligheten kan vel bli mye sterkere og kanskje. Enn hva den noensinne var.

Livet og mennesker forandrer virkelig seg, og det var også halve poenget mitt.

Det kan være kjærlighet der, men det kan vel like så vel være alt annet også.

Hva er sannsynligheten for at kjemien fortsatt lever?

Anonym poster: a9fb0f9772c17c1394ffaf68c79486d7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og eksen min ble sammen igjen. Vi slo opp fordi vi kranglet dritten ut av hverandre. Det krasjet helt, men vi prøvde og fikk det på beina. Nå går det skjeis igjen... (u)lykkelig kjærestepar er vi nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest vilma2000

Kjenner ingen som har fått det til å fungere i lengden etter å ha blitt sammen igjen. Spørs veldig på bruddet da. De jeg kjenner gjorde det slutt fordi den ene eller den andre var utro eller gikk langt over streken med det motsatte kjønn. Jeg ble sammen med min eks fem ganger i løpet av fire år før jeg til slutt møtte en annen og klarte å sette et punktum. Nye var riktignok bare en kort flamme, men da var jeg hvertfall ferdig med eksen. Litt avsporing der ja, unnskyld...

Men for å bli sammen igjen så må man gjenoppta kontakten da. Være hyggelig og litt flørtende, spørre om man skal treffes. Og ta det derfra;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fleste klarer det nok ikke.

Jeg og min ex gjorde det slutt flere ganger. Og vi er jo ikke sammen i dag.

Vet om et par som klarte det, men de gikk fra hverandre fordi de var lei hverdagen og samlivet. De var gift og hadde barn. Etter 3 mnd fra hverandre, fant begge to ut at singellivet var ikke gøy, og de hadde nok sterkere følelser for hverandre enn de trodde.

Tror det er lettere å klare å finne tilbake til hverandre ved sånne årsaker.

Men er det grunnet utroskap, svik, konstant krangling osv. Tror jeg det er mye vanskligere å få det til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble slutt mellom oss pga en vanskelig periode (i utgangspunktet ikke i forholdet, men disse problemene ble etterhvert en stor del av vårt forhold). Lang historie kort: unge, mye problemer (familie osv) han ville studere være ung, leve livet, jeg var deprimert følte meg forlatt, han følte han såret meg ved å ikke klare å hjelpe meg, jeg følte meg avhengig av han. begge ble låst i en veldig vanskelig siuasjon

vi har snakket sammen litt på telefon, etter 7 mnd med null kommunikasjon, jeg mener kjemien forsatt er der i høy grad. vi har en gnist, kommmuniserer veldig godt, når jeg snakker med han føler jeg at jeg kan si alt, og han deler også mye av seg, jeg vet at han bryr seg om meg. er redd for å være "blind" eller ha fohåpninger, men jeg har en følelse av at om jeg ser han igjen så vil det forsatt være mulig å bli forelsket igjen. mener at han er en av de få som jeg passer sammen med. dette mener jeg faktisk mer nå, fordi jeg har møtt andre og fått forholdet på avstand, og jeg savner han utrolig mye, selvom jeg har kommet over selve bruddet.

- TS

Anonym poster: 8ad09bce6cbcd623530c144105ab085f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er han eller du i forhold med noen Andre da?

Anonym poster: ca4ed34c46558b0655f82eae7b476c35

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble samme eksen min igjen. Var tøft den første tiden, måtte jobbe skikkelig for å fikse forholdet. Nå venter vi barn, er lykkelige sammen og bor sammen:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei, ingen av oss har noe nytt forhold

vi prøvde å bli sammen igjen rett etter bruddet, da han angret, elsket meg forsatt osv, men det ble jo bare styr, jeg var lei meg fordi han i utgangspunktet hadde villet gjøre det slutt, og vi stod jo forsatt midt oppi alle prblemene, han sa det var for tidlig å prøve igjen, jeg var ikke enig, elsket han jo så ar jo villig til å gjøre alt. Nå har jeg skjønt at det ikke funker sånn, så jeg har også vokst mye på dette bruddet, og skjønt litt mer (dette var mitt andre seriøse forhold, men min første ordentlige forelskelse, og nok første gang jeg elsket noen på ordentlig + at jeg forsatt er/var ung og uerfaren med kjærlighetssorg osv) Jeg har også hatt veldig godt av det, selvom det er vondt.

Jeg skulle bare virkelig ønske at det bare var litt avstand fra det hele vi trengte og at vi kan finne tilbake igjen til de vi hadde.

Anonym poster: 8ad09bce6cbcd623530c144105ab085f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ruby, Ruby, Ruby, Ruby.

Do you, do you, do you, do you

Know what you're doing, doing, to me

Hva med eksen din da?

Er du ikke litt redd for hva eksen din føler, om du kom tilbake og ville prøve igjen?

Er du så overbevist over at han tenker på samme måte som du, at det er egentlig bare opp til deg selv?

Og hva om det ikke gikk bra likevel.

Klarer du å gå gjennom samme sorgen en gang til? Klarer eksen din det?

Anonym poster: a9fb0f9772c17c1394ffaf68c79486d7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er jo her jeg er i tvil..

det ar seg sånn at han har tatt intiativ til å møtes nå. jeg har ikke svart/sagt vi tar det siden, fordi jeg vet at her kan jeg bli veldig skuffet og såret.

jeg vet ikke om han vil ha meg tilbake, jeg vet ikke hva han tenker om dette, men er det ikke noen ganger sånn at man bare må satse? Jeg ville jo ikke sagt til han at jeg vil ha han tilbake, det måtte evt bli å møtes og snakkes litt jevnlig, starte ut som venner, og evt. se om det kan bl inoe mer, men jeg risikerer å bli såret.

derfor ville jeg gjerne høre litt erfaringer, fordi det er en tanke jeg går og lufter litt.

-ts

Anonym poster: 8ad09bce6cbcd623530c144105ab085f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frem til nå, lurte jeg faktisk på om du var en av mine ekser.

Men jeg har ikke tatt noe kontakt eller gitt noe initiativ for å møtes jeg da.

Ok - så saken er egentlig den at han har tatt kontakt med deg, og nå lurer du på hva du bør gjøre?

Du har forøvrig helt rett.

Noen ganger må man satse, om man vil finne ut av ting hvert fall.

Men man ikke satse, uten mål og mening.

Og som du sier, møtes og snakkes litt jevnlig, starte ut som venner, er vel ikke noen dårlig idé.

Altså, om dere treffes og ser hvordan kjemien og stemningen er, vil det gi langt bedre resultater enn å bare gå rundt å gruble på det. Da finner du jo også ut hva ham tenker rundt dere to.

Om det vil gå bra er det jo ingen garantier for, uavhengig om andre har fått det til eller ikke.

Folk er jo forskjellige. Men du vil i hvert fall vite da. Enten om dere to er en match made in heaven,

eller ikke. Og da kan du jo kanskje bruke tiden din på andre, som kan gjøre deg lykkelig(ere).

Anonym poster: a9fb0f9772c17c1394ffaf68c79486d7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, jeg kan garantere deg at jeg ikke er din eks;)

takk for godt svar!

Anonym poster: 8ad09bce6cbcd623530c144105ab085f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...