Gå til innhold

Skal , skal ikke


Gjest Scott

Anbefalte innlegg

Jeg har hatt et forhold til en kvinne nå i snart 2 år. Hun funnet koden til mobilen min , og leses alle meldinger jeg får. hun har også skaffet seg tilgang til FB og mailboksen min , som hun har lest med jevne mellomrom.

hun har gjort det slutt mange ganger det siste året. Noen ganger helt edru , andre ganger rimelig påvirket.

hun gjorde det slutt på mandag igjen, sa i fra at neste gang hun gjorde det slutt , så var det definitivt slutt.

Nå maser , trygler hun om at jeg skal ta henne tilbake .

Synspunkter ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hadde personlig ikke orket å ha det sånn. Jeg har ikke noe behov for å sjekke min samboers telefon eller fb og hadde aldri orket noen som til stadighet truet med å slå opp. Blir for dumt rett og slett. Enten så er man sammen og stoler på hverandre, eller så er man ferdig med hverandre! :) Lykke til med valget!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Michelet

Hadde ikke tatt henne tilbake etter slik oppførsel! Hva synes du om at hun sjekker mobil,facebook osv da? Har hun en veldig god grunn til å ikke stole på deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun høres rimelig ustabil ut. Du kan vel umulig være lykkelig i et slikt forhold. Jeg synes du skal avslutte det.

Anonym poster: d9daddf1e6128d489b21836aabf6fcf8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært en herlig uke . Har kun tenkt på meg selv og gjort det jeg har lyst til. Liker ro, fred og harmoni. Har følt meg usikker og har alltid ventet på når det skal smelle neste gang.

Synes synd på henne , men det kan ikke være tilstrekkelig for at jeg gjør et nytt forsøk . Hvordan gjør man et nytt forsøk , på en annen måte

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært en herlig uke . Har kun tenkt på meg selv og gjort det jeg har lyst til. Liker ro, fred og harmoni. Har følt meg usikker og har alltid ventet på når det skal smelle neste gang.

Synes synd på henne , men det kan ikke være tilstrekkelig for at jeg gjør et nytt forsøk . Hvordan gjør man et nytt forsøk , på en annen måte

Kanskje med ny dame?

Kjærligheten blir jo redusert litt hver gang hun starter kjærlighetssorgutløsning. Det er bare ett tidsspørsmål før det blir ganske tomt, eller iallfall tomt nok til at andre damer blir mer aktuelle.

Om nytt forsøk. Jeg klarte ikke å gjøre det annerledes når jeg var med dumpedame. Forutsetningen er jo at hun stoler blindt på deg, og kommer det til å skje? Tør hun ta sjansen? Vil hun?

Endret av I Grosny
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har en følelse av at hun har en grunn til å ikke stole på deg ts, kan det stemme?

Hvis du f.eks har løyet til henne tidligere? Gjort ting bak ryggen hennes?

Føler det er ting her du ikke forteller, som får henne til å være slik hun er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du forteller alt for lite. Folk har alltid grunner til hva de gjør, og du forteller ingenting om hva du selv kan ha gjort for å fremkalle en slik atferd. Virker som en noe overfladisk fremstilling??

Just my feeling....

Anonym poster: b8b10780b086950060d37c6fc84968e8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...