Gå til innhold

I sommer er det reunion og..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

I sommer er det klart for reunion. Jeg føler jeg bør gå for å ta opp kontakten med flere gamle venner og vise at jeg lever, men akkurat denne sommeren..

Jeg føler meg så.. Nede og så mislykket!

Samboeren min gjorde det slutt for ikke så lenge siden og på toppen av det er jeg ikke den som har kommet lengst i livet ellers heller.. Brukte mye tid på å bestemme meg. Hoppet litt mellom studier. Er så redd for å få masse spørsmål eller at det skal bli en skikkelig skrytekveld:-/

Anonym poster: 48118708a10ef0b391ce946155a9f2d1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I sommer er det klart for reunion. Jeg føler jeg bør gå for å ta opp kontakten med flere gamle venner og vise at jeg lever, men akkurat denne sommeren..

Jeg føler meg så.. Nede og så mislykket!

Samboeren min gjorde det slutt for ikke så lenge siden og på toppen av det er jeg ikke den som har kommet lengst i livet ellers heller.. Brukte mye tid på å bestemme meg. Hoppet litt mellom studier. Er så redd for å få masse spørsmål eller at det skal bli en skikkelig skrytekveld:-/

Anonym poster: 48118708a10ef0b391ce946155a9f2d1

Kan du ikke bare lyve?

Anonym poster: 4229ba9fbd4e11cdd94dfeb8e9dae683

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Crazycatlady

Kan du ikke bare lyve?

Anonym poster: 4229ba9fbd4e11cdd94dfeb8e9dae683

Ja, det er jo en fantastisk løsning..

Når det er sagt så bestemmer en selv hvor mye og hva en vil fortelle. Alle detaljer trenger ikke komme frem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var på reunion i februar og jeg har ikke kommet noe som helst sted i livet, ingen mann og barn og ingen jobb. Jeg synes det var koselig, men det har kanskje noe med at jeg gikk relativt tidlig og ikke drakk nevneverdig (kun velkomstchampagnen). Jeg ble mobbet av flere av de som var der, men jeg fikk også unnskyldninger for det og det gjorde kvelden veldig bra totalt sett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha,ha,ha.....det lyve-rådet må jeg si meg humoristisk enig i :D

Da det var reunion for min klasse for maaaaaaaaange år siden følte jeg og en venninne at det kom til å bli en konkurranse om hvem som kom til å være mest vellykket.

Vi tok noen glass vin før treffet og bestemte oss for å si at hun var kirurg med spesialfelt i hjernekirurgi og at jeg var astronaut :D

motet sviktet da vi kom til festen, dessverre......men det hadde vært utrolig moro å levere en helt ufattelig eksotisk historie om utdanning og privatliv :D

Endret av La Guapa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest pilldorf

Det virker som om du tror selv at forholdet som røk var og er det eneste du kunne ha vært stolt over.

Nå som det ikke lengre er, har du liksom ikke noe mer å "skryte av" ?

Altså, noen ganger ryker et forhold. Det er sånt som skjer.

Mange tenker gjerne at å ivareta et forhold krever så mye at man burde være stolt om det fortsatt er.

Noe som forsåvidt er riktig. En må nesten se på det sånn.

Men om det ryker, bør man ikke bare snu saken oppned og tro at man egentlig er mislykket.

Det er ofte uransakelige mange årsaker som ødelegger et par.

Og det trenger ikke nødvendigvis være noen av sin FEIL heller.

Jeg synes du bør gå på reunion og gå inn for å ha det kjekt.

Litt skryt blir det nok fra flesteparten, men forhold eller ei,

man er virkelig ikke mer eller mindre mislykket av den grunn altså.

Og det er vel MYE ANNET som har skjedd siden den gang dere gikk på skole sammen vel.

Endret av pilldorf
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Reunion"? "Gjen-union"? Hva er det for union dere var i før som dere skal inn i igjen?

Anonym poster: d3270eccd918a4a3191d3b8f6ff6cfd9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var på reunion tidligere i år. Ligger også langt bak skjema når det gjelder studier/jobb pga sykdom , men det er jo en ærlig sak og ikke noe å være flau over. Hva er vitsen med å lyve? Når folk spurte så sa jeg bare at jeg lå litt bak skjema fordi jeg har hatt problem med angst , men kommer sterkere tilbake på 20 års jubileet :D

Jeg hadde ihvertfall en kjempe kjekk kveld , og det var artig å se igjen alle sammen. Reis! Ingen av de andre om har perfekte liv heller , selv om sikkert noen av de later som.

Anonym poster: 084faf9bbeef615ffd7cbef8aa1b26f6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Allergikeren

Hvis frykten for en skrytekveld er det eneste som holder deg tilbake, syns jeg du bør reise likevel. Jeg dro bare på en av de to som hittil har blitt arrangert her, men jeg følte generelt ikke noe behov for å mimre om en tid jeg helst vil forholde meg minst mulig til heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...