Gå til innhold

never denim high flex BIK BOK.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

500 kr er ikke billig. Hva er det med dere?

500 er kke lite penger, men når mans er hva klær koster, så er 500 billig for en bukse.

Anonym poster: 1810f82b44a49bc53cebdbc255562c90

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da jeg kjøpte mine bukser fikk jeg beskjed om å hive litt salt i baklommen første gangen slik at fargen holdt seg. Har ikke hatt problemer med fargen på mine bukser.. Vet ikke om det var det som gjorde det eller om jeg har vært heldig. Veldig fornøyd med de buksene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor stretchy er disse? Har fått tilbud om å få et par i M, men jeg bruker L. Kan de vies ut?

Anonym poster: 69b6decd5dac6565e8e936a8585609e3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor stretchy er disse? Har fått tilbud om å få et par i M, men jeg bruker L. Kan de vies ut?

Anonym poster: 69b6decd5dac6565e8e936a8585609e3

De er ganske stretchy, men er jo begrenset hvor mye de vies ut i livet. Men den vies en del ut over tid.

Helt fantastiske bukser, og jeg har tre stk i samme farge :fnise: 500 kr for en bukse synes ikke jeg er veldig mye, så at de falmer litt i fargen og vies ut var forventet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor stretchy er disse? Har fått tilbud om å få et par i M, men jeg bruker L. Kan de vies ut?

Anonym poster: 69b6decd5dac6565e8e936a8585609e3

Jeg kjøpte i s selvom jeg ellers bruker 38 i bukser,men disse strekker seg så mye ut litt som tights så s passer meg fint. Tror m vil passe deg fint jeg, Jeg skal teste det salt trikset hehe har 2 par som jeg ikke har vasket enda.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

500 er kke lite penger, men når mans er hva klær koster, så er 500 billig for en bukse.

Anonym poster: 1810f82b44a49bc53cebdbc255562c90

man finner da bukser til 199 osv på lindex og hm så synes ikke 500 er så veldig billig nei. Den lyse modellen koster forresten mer 599.
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kjøpte i s selvom jeg ellers bruker 38 i bukser,men disse strekker seg så mye ut litt som tights så s passer meg fint. Tror m vil passe deg fint jeg, Jeg skal teste det salt trikset hehe har 2 par som jeg ikke har vasket enda.

Hva er salttrikset? Hørte om det for en stund siden, men glemte selvfølgelig hva det var når jeg faktisk skulle vaske buksene. Hvor mye salt skal man ha? Blander man det i vaskepulveret bare? Sikkert sære spørsmål, men har virkelig ikke lyst at buksene skal bli ødelagt :)

Uansett synes jeg fargen på mine svarte har holdt seg ganske bra. Jeg vasker ikke jeans med andre plagg, vrenger de og bruker ikke tøymykner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er salttrikset? Hørte om det for en stund siden, men glemte selvfølgelig hva det var når jeg faktisk skulle vaske buksene. Hvor mye salt skal man ha? Blander man det i vaskepulveret bare? Sikkert sære spørsmål, men har virkelig ikke lyst at buksene skal bli ødelagt :)

Uansett synes jeg fargen på mine svarte har holdt seg ganske bra. Jeg vasker ikke jeans med andre plagg, vrenger de og bruker ikke tøymykner.

hun over skrev at man putter litt salt i baklomma. Jeg har en i grå og en lys jeans vil ha helt mørk jeans også.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...