Gå til innhold

Nå er våren her. Skal du kle deg som en hore?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest *MaggieQ*

Hva gjorde mammaen din med med deg som gjorde at du har et så skadet syn på kvinner?

Endret av *MaggieQ*
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For dette er så sexy

Zara_924673i.jpg

Dette var jo litt over the top, hun viser litt for mye legg der. Makan!

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gunfreak

Dette var jo litt over the top, hun viser litt for mye legg der. Makan!

Legg, håndledd og ankel er bare for sexy, jeg greier ikke kontrolere meg jeg må ha sex med henne, uansett hva(ser ut som taliban har rett, damer må dekkes fra top til tå ellers blir vi menn så kåte at vi voldtar dem) :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg kler meg som jeg vil, og om jeg kan ergre noen trangsynte konservative tullinger i samme slengen, så gjør jeg såklart det med glede.

Så tøff du er a.. :)

Anonym poster: e538db534b120f76c8dfd68ec5b23de5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Ja, jeg skal kle meg hot og sexy fordi det er det som faktisk er pent. Og jeg kler meg ikke etter hva du synes er pent eller hva media sier, jeg kler meg etter hva jeg synes er pent.

Også er hysterisk morsomt og få idioter til å begynne å gråte fordi de ser litt hud.

Anonym poster: b68ea47d04bb8c74bcd3d460471a1fb8

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Også er hysterisk morsomt og få idioter til å begynne å gråte fordi de ser litt hud.

Jeg tror ikke du skal ta det som et kompliment hvis noen begynner å gråte av å se huden din..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fort sola titter frem i april, tar jeg på meg nettingstrømpene med bred maskevidde, lakkstøvlettene som når meg til midt på lårene (stilletthæl ofc), boblevest (alle jentene på strøket bruker boblevest) og magetoppen.

Gi meg fem minutter så får jeg tupert håret.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg skal kle meg hot og sexy fordi det er det som faktisk er pent. Og jeg kler meg ikke etter hva du synes er pent eller hva media sier, jeg kler meg etter hva jeg synes er pent.

Fordi det er det som faktisk er pent?

Så man kan ikke se pen ut av å kle seg skikkelig og beholde verdigheten sin?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Fordi det er det som faktisk er pent?

Så man kan ikke se pen ut av å kle seg skikkelig og beholde verdigheten sin?

Der kom den ja. "beholde verdigheten sin ".

Tull fra ende til annen. Klart du kan se pen ut av å gå fult påkledd, jeg sa ikke at det var stygt, men det er pent og kle seg "som en hore" også som enkelte absolutt må kalle det. Det har ingen verdens ting med å "beholde verdigheten sin" moral og alt slikt tull som dette samfunnet skal hjernevaske oss med.

Og selv gidder jeg ikke å rette meg etter hva alle andre mener. Jeg synes å vise hud er sexy og pent, jeg kler meg sånn, punktum. Gir F i hva andre sirer.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg tror ikke du skal ta det som et kompliment hvis noen begynner å gråte av å se huden din..

Sant. Men jeg takler ikke disse overhyasteriske menneskene som babler om moral hele tiden når det kommer til å kle seg sexy eller naken. Morsomt å provosere dem, for blir man provosert av noe så lite så har man problemer rett og slett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Se det positive i det TS. Man får silt ut hvem som er litt tacky og billig om man har behov for å tømme tanken.

Anonym poster: f811a6add887c09948c535131ed092f2

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest abcdefgh

Klassisk "hore" med gjennomsiktig skjorte.

Ja, nå står ikke verden til påske.

Ps: Hva gjorde mammaen din med med deg som gjorde at du har et så skadet syn på kvinner?

Gud for et gyselig antrekk på en voksen kvinne! Skjønner at de unge vil gå slik men...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Haha! Måtte bare få det ut etter å ha lest overskriften + innlegget til TS...

Anonym poster: 41addc9066c21c337564d0c48dc727d3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Der kom den ja. "beholde verdigheten sin ".

Tull fra ende til annen. Klart du kan se pen ut av å gå fult påkledd, jeg sa ikke at det var stygt, men det er pent og kle seg "som en hore" også som enkelte absolutt må kalle det. Det har ingen verdens ting med å "beholde verdigheten sin" moral og alt slikt tull som dette samfunnet skal hjernevaske oss med.

Og selv gidder jeg ikke å rette meg etter hva alle andre mener. Jeg synes å vise hud er sexy og pent, jeg kler meg sånn, punktum. Gir F i hva andre sirer.

Hvis du hadde gitt F, hadde du ikke skrevet det lille foredraget der, så jeg er ikke overbevist :)

Er heller ikke noe hjernevasking fra samfunnet. Er fakta.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror faen meg jeg skal gå i parken å legge meg ned toppløs i sommer, bare for å irritere slike hjernedøde noksagter som ts. Skal kjøpe en ekstra trang hotpants så det bleke sideflesket henger utover, ha på meg liten bikinitopp så bilringene synes ekstra.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og forresten hvis vi skal ha klærne på, så bør jo horebukkene holde t-shorta på og ikke flekse abs'en sine. Det er seriøst umoralsk.

Mente egentlig ikke det altså. Ta den gjerne av gutter.*smask*

Endret av Cordelia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...