Gå til innhold

jeg vil ha familien min tilbake.....jeg har mistet alt jeg hadde


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Nå har det gått snart to mnd siden jeg sa jeg ikke orket mer. Han flyttet ut på dagen og jeg kjente at jeg syntes det var ganske deilig. Jeg har ikke vært på fest og testet om gresset er grønnere på den andre siden bare for å få det sagt.

Vi har barn sammen så for noen uker siden kom han på besøk for å få være med sønnen sin. Han bodde hos ossnog sov i min seng hele uken.

Første halve uken kjente jeg at dette går bare fint. Følelsene greide jeg å holde på avstand.

Men så viste det seg at de tingene jeg har irriterert meg over var forbedret fra hans side. Og kjente dermed at jeg begynte å savne han.

Nå en uke etter han dro greier jeg ikke få tankene vekk fra han. Sydenreisen som vi skulle reise på sammen får jeg illetil å avbestille. Vi skulle reise bare oss tre.

Vi skulle også på festival sammen bare vi to. Og jeg kjenner at jeg vil ikke at noen andre skal ta hans plass verken på det ene eller det andre.

Jeg vet hva han føler og at han er mer enn åpen for at vu skal finne tilbake til hverandre. Og nå tenker jeg det samme.

Vi har vært litt opp og ned i forholdet det var vært "slutt" en gang tidligere og på nippet et par ganger før det.

Så jeg er egentlig veldig redd for hva de menneskene rundt meg skal si. Familie og venner. For til dem har jeg sagt at ja dette er det riktige og at jeg har det så bra som aldri før. Men det er ikke sant.

Jeg hater meg selv og dagene nå uten han er helt grusomme. Føler meg tom og alene og føler at en stor bit av meg er vekke.

Får klump i halsen av å skrive ned tankene mine nå og greier ikle holde tårene tilbake.

Hva skal jeg gjøre?

Jeg vil ha familien min tilbake.....

Anonym poster: 0f1780edc05e6e18315aeb3a97726db6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva er grunnen(e) til at det ble slutt da?

Siden dere har barn er de vel ganske tungtveiende?

Hvis ikke så er det jo bare å bli sammen igjen siden begge ønsker det. Du kan ikke la hva familie og venner sier stoppe deg fra å holde familien samlet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du vil ha han tilbake, du tror han vil, men du er redd hva folk vil si .. ?

jenta mi, hvem lever du livet ditt for ... ? :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er grunnen til at det ble slutt da?

Siden dere har barn er de vel ganske tungtveiende?

Hvis ikke så er det jo bare å bli sammen igjen siden begge ønsker det. Du kan ikke la hva familie og venner sier stoppe deg fra å holde familien samlet.

Det har vært irritasjon og tull over lengre tid som fikk meg til å gi han opp. Han har tatt meg for gitt. Ikke hjulpet megnhjemme overhodet, ikke orket å tatt med ungen ut en gang, han har grodd fast i sofaen i flere år.

Nå i ettertid slapp han bomben. Han vae deprimert.

Noe jeg har spurt og spurt om tidligere fordi jeg har mistenkt det. Men der kom svaret.

Nå virker det som at ting har ordnet seg for han ang depresjonen, sier han iallefall, og han har den uken han var her vist hva han kan og at han faktisk ikke bare er lat.

Noe jeg er redd for er at det skal gå tilbake til gamle vaner igjen. Selv om jeg egentlig ikke tror det.

Jeg bare kjenner at jeg kvier meg for å fortelle folk at vi er sammen igjen, hvis det skjer. Pga at ting har vært så turbulent. At de skal tenke åherregud greier hun ikke bestemme seg? Vingler frem og tilbake at hun ikke skjemmes!

Jeg vet at jeg ikke bør bry meg hva andre mener om meg men jeg har alltid vært litt sånn. Redd for ar andre skal ha negative tanket om meg..

Anonym poster: 0f1780edc05e6e18315aeb3a97726db6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du vil ha han tilbake, du tror han vil, men du er redd hva folk vil si .. ?

jenta mi, hvem lever du livet ditt for ... ? :)

For familien min selvfølgelig. :)

Det er bare det at alle vet at det er slutt. Jeg fortalte alle set sist gang også at det var slutt og at vi ble sammen igjen. Alle på jobben vet historien.

Det er bare flaut. Og har ikke noe lyst til å fortelle det til dem at vi nå er sammen igjen. De tenker jo sitt.

Anonym poster: 0f1780edc05e6e18315aeb3a97726db6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

La dem tenke sitt - hvem er de til å sette seg til doms .. ? :)

Lev livet ditt for deg selv, hev hodet og tenk at det er ikke alle som har gjort en feil som tør å innrømme den og gjøre den rett igjen - det krever styrke og karakter :) Og ikke minst tenk på den tjenesten du har gjort barnet ditt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kanskje dere burde gå til samtaler sammen. Gå grundig gjennom forholdet. Man kan ikke holde på å flytte fra hverandre og sammen igjen flere ganger når det er barn involvert. Dette bør handle om barnet og forholdet, ikke om hva familien din synes.

Gjør dette skikkelig nå, så slipper dere å rote så mye fram og tilbake mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...