Gå til innhold

Vi skulle flytte sammen, nå har han kalde føtter.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Helt ut av det blå. Vi har sett på leiligheter og planlagt. Skulle egenltig flytte sammen med venninden min, til jeg ble ferdig med studiene, men typen ville vi skulle flytte sammen. Jeg tenkte over det, og fortalte det til venninden min som syntes det var ok, og nå har fått en et roms leilighet.

Jeg MÅ flytte til sommeren, fordi leiligheten min her utløper da... Og å flytte med venninen min går ikke lenger. Dette er han helt klar over.

Så i går hadde vi en krangel, og plutselig sier han at han har fått kalde føtter og ikke vet helt om han vil flytte sammen... Disse kalde føttene har også oppstått en gang før da forholdet våres begynte å bli seriøst, og jeg takler ikke at hver gang det er en stor besluttning så skal han backe ut, for så å finne ut en smule forsent at det var det han ville.

Jeg vet ikke hvor jeg vil med dette, blir bare så sur. Arghh!!! Jeg føler jeg fortjener en fyr som er 100% sikker når han spør om vi kan flytte sammen at det er det han vil. Jeg har ikke presset han til det, det var han som ville.

Anonym poster: 18859733bcf004889c7d9236fcecca54

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er fryktelig synd at han plutselig har ombestemt seg. Men det nytter iallefall ikke å prøve å overbevise han om at dere skal flytte sammen igjen. Da føler han vel et visst press som han ikke takler så godt.

Virker som han er litt redd for å binde seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LonelyAngel

Be han bestemme seg hva han vil, og så gir du han avstand en liten stund. Enten gir han 100% av seg selv, eller ingenting. Han kan ikke fortsette slikt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...