Gå til innhold

Mellomfasen, hjelp!


Gjest Anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonym

For en stund siden meldte jeg meg på møteplassen og traff en fyr. Vi pratet sammen en god stund før vi for en måned siden bestemte oss for å treffes, vi møttes på en lørdag på en pizza restaurant og alt gikk veldig bra. Vi dro hjem til han etter dette å så en film og det skjedde ikke annet enn kyssing, men jeg var ikke hjemme før fem på morgenen og alt var bare helt riktig. Vi møttes igjen onsdagen etter og var hos han og så film, og møttes igjen dagen etter og noen dager etter dette også og var hos han. Han har nå begynt å kalle meg pus på meldinger og vi snakker sammen daglig. Etter dette er jeg stadig hos han og i påska var jeg hos han mange ganger og overnattet, forrige uke var jeg også hos han hele uka med unntak av noen turer hjemom. Han kaller meg pus hele tiden, tuller med at han må sy en burka til meg siden jeg nå er opptatt, vi har selvfølgelig sex (mye), oppfører oss som et par, han er veldig komfortabel rundt meg og jeg er ganske komfortabel rundt han.

Jeg slettet min profil på møteplassen for et par uker siden, men han er fremdeles aktiv.. Kan jeg ta det opp med han (har sett link til møteplassen når han blar på internett + at jeg har lånt brukeren til ei venninne for å se om han hadde slettet profilen) eller er dette tidlig? Jeg er redd for å bli såret, men det virker som at han genuint er opptatt av meg og snakker om fremtid og at jeg må være ledig til sommeren for da har han ferie, men alikevel er jeg redd for å være "ei som er kjekk å ha til det kommer noe bedre". Hva syns dere? Jeg trenger virkelig hjelp for jeg liker han utrolig godt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vet du om han er aktiv da? Det kan jo hende han ikke tenker over profilen mer.

Anonym poster: 54cf04e60bda3a624167832b92cf79a3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...