Gå til innhold

Null kontakt ?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har ikke snakket med min kjæreste siden 15 april, da svarte han bare kort om det han gjorde, men spurte ikke hva jeg styrte med. Dagen før var alt normalt. Greit vi har hatt dårlige perioder men nå hadde hatt en oppvasksnakk at nå måtte vi prøve ordentlig og ikke tulle mer. Hadde bursdag 19 april, fikk bare en lousy gratulerer med dagen melding.. Jeg styrte å stelte til hannes dag men han dreit i mitt. Han spurte uken før hva jeg ønsket meg.

Vi er begge over 30 og har holdt i lang i nærmere 1 år. Så jeg skjønner ikke hvorfor han bare plutselig slutter å skrive til meg? Våknet han bare en dag og dreit i meg? jeg har ikke skrevet noe til han, syns ikke at det er bare jeg som skal ta initiativ hele tiden.

Noen som har råd?

Anonym poster: 5a906883d9c121a5cb2618bb0f331892

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest navnelapp

Han bør du berre avskrive. Send ei melding der du seier at det virkar som at han ikkje er interessert, så difor avsluttar du no forholdet. Ingen vits i å gå og vente på noko som ikkje kjem. Dessverre! Men du, det er masse flotte menn der ute. Finn deg ein ny!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts her. Ja det var det jeg fryktet. Men jeg elsker han fortsatt og det er ikke så lett å bare gå.Jeg savner han-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest navnelapp

Ja, det er vondt å ville ha ein som åpenbart ikkje vil ha deg, men det einaste helande er å sleppe taket, sjølv om det svir. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts, oi det var kanskje en slap in my face. Så det ikke på den måten. Ja nå gjenstår da å få tilbake tingene mine hos ham..

Anonym poster: 0af719245c36c0866a1e0648d14a7baa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var en rar måte å avslutte et forhold på. Han er tydeligvis veldig umoden, til tross for alderen. Ikke noe å satse på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ts her. Ja det var det jeg fryktet. Men jeg elsker han fortsatt og det er ikke så lett å bare gå.Jeg savner han-

Jeg syns han bør smak sine egen medisin. Jeg hadde ikke tatt kontakt med ham og når han da omsider tar kontakt, hadde jeg informert ham at jeg har kommet meg videre.

Anonym poster: d7bc59b74b54546108a6cad9b92fbb16

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menn kan finne på å mene at så lenge forholdet ikke var definert, så er de frie....

Har han kalt dere kjærester, TS?

Anonym poster: 0594836403cce0e671e00c15baa70cc8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, vi har vært sammen i ett år, hatt tre brudd i mellom men alltid funnet tilbake til hverandre. Siste brudd var i januar. Sist gang ville han ikke endre facebook sivilstatusen så han "slipper å endre den når det blir slutt". Ja faresignalene var der allerede men likevel håpet jeg at han skulle endre seg tilbake til den mannen jeg forelsket meg i. Ikke denne mannen jeg fikk til slutt. Elsker meg den ene dagen og hører ikke snurten den andre. Men joda, alle vet at vi er par uansett.

Ts

Anonym poster: 0af719245c36c0866a1e0648d14a7baa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest navnelapp

Dette høyrest utruleg usunt ut. Han held deg på gras, han likar deg nok til å ha deg i bakhand i tilfelle alle dei andre prosjekta hans ikkje går igjennom. Du må kome over dette, og sleppe taket. Les boka "Hekta", og sjå om du finn nokre gode råd der. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...