Gå til innhold

Vil ikke snakke i mobil foran andre. Hvorfor ikke?


Gjest Anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonym

Hei

Jeg og samboern min har vært sammen fire år. Når jeg ringer han mens han er på skolen eller er med venna sine så "tørr" han ikke si noe annet enn "ja nei " osv. Slike ting. Jeg sier " er det flaut for deg å snakke med meg foran andre?" Ja sier han.

Kan noen forklare meg hvorfor dette er flaut for en 25 år gammel mann? I dont get it. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tror mange har det sånn. Jeg snakker sjelden i telefonen, men hvis jeg gjør det, være min mor, søster, eller hva det skulle være, så trenger jeg liksom et sted jeg kan tenke for meg selv uten andre folk.

...og jeg driver heller ikke med noe suspekt eller hemmelig :)

Anonym poster: 365abea52bd10faa0e5c66efe039d112

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er heller ikke så glad i å snakke i telefon foran andre, men dette gjelder spesielt hvis jeg snakker med noen jeg ikke kjenner godt (feks. i jobbsammenheng eller når jeg ringer offentlige etater osv)

Dette gjelder selv foran min samboer.

Hvorfor jeg har det sånn kan jeg ikke svare på :) Jeg bare er sånn... hehe. Er 30 år forresten.

Anonym poster: 94de16c106ee8511b1cd46180c9856e4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor bry seg og konfrontere ham med dette? Hvis han synes det er flaut så er da det hans sak, hvorfor mener du at du må ha en forklaring på det? La mannen være i fred.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var også slik i 20årene, vet ikke helt hvorfor lenger, taklet bare ikke at folk lyttet til samtalen.

Anonym poster: d76c9a28fae81663cbd90b48386b01a0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke veldig glad i å snakke i telefonen selv, og foretrekker helt klart å være "alene" når jeg gjør det. Uavhengig av hvem jeg snakker med eller hva vi snakker om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har ikke private telefonsamtaler foran andre og foretrekker at andre ikke har det foran meg heller. Jeg er ikke flau, men det er bare upassende. Gå litt bort fra de andre, det er kleint å høre på andres samtaler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen er høflig.

En dannet person prioriterer alltid menneskene som er i samme rom foran de som er i andre enden av et telefonrør.

Anonym poster: 1b084d9e69442f3088cde8e08b04f5b6

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg snakker aldri i telefonen sammen med andre mennesker, jeg går unna til et sted der jeg kan snakke alene. Har ingenting med flauhet å gjøre, men jeg liker svært dårlig å lytte til andres samtaler og vil heller ikke "bry" andre med mine samtaler.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...