Gå til innhold

Oversminka kvinner, en form for overgrep?


Gjest Kalkunen

Anbefalte innlegg

Hvis hun bevist har gått inn for å lure han så.

Er man passelig edru bør man klare å vurdere om en person er sminket eller sparklet. Jeg tenker ikke "hahah, nå skal jeg lure alle mannfolka!" når jeg sminker meg og tar på meg en BH med litt padding. Gå alltid ut fra at en jentes "score" på utseendeskalaen kan justeres ned et hakk eller to når jenta transformeres fra "festkledd" til "morgentrøtt" i løpet av natta ...

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ehmmm... Blir du egentlig lurt når du tar med deg noen som er slik som du beskriver?

Klarer du virkelig ikke å se at det er fake fake fake? Hvis det er noen som lurer deg i så måte så er det deg selv. Prøv å unngå overstyla "babes" neste gang og ta deg tid til å bli kjent med noen med et normalt bra utseende og en smule personlighet. Så blir nok ikke skuffelsen så all verdens stor når du våkner dagen derpå ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

så du ville ikke sett på det som at en fremmed lå med deg dagen etter var et overgrep? at du gikk til sengs med en mørkhåra kjekkas, men dagen etter lå det en smfeit, stinkende gris ved siden av som du ikke kjente igjen? en du aldri ville latt røre deg kvelden før. "Samma det, mann er mann", eller? Poenget er jo at det er akkurat det som skjer. Hun oversminka baben du gikk med i sengs eksisterte aldri, du vokner opp med en fremmed som forgrep seg på deg.

Du får velge å sjekke opp en mer usminket, naturlig jente neste gang. Det burde jo være mulig å se, for den sminken du beskriver er av det ekstreme slaget.

Et overgrep er det ikke, du valgte å ha sex med en oversminka babe med extentions. Sier like mye om deg som henne.

Anonym poster: 7869b04986aded784e2263100e07e1cd

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sminke = Maske

Maske = Forkledning

Forkledning = Bedrag

Bedrag = Svik

Svik = Bedrageri

Bedrageri = Overtramp

Overtramp = Overgrep

Å ja, bevares. Om vedkommende sminker seg til det ugjenkennelige kvelden i forveien og man våkner dagen etter av å bli sugd så spruten står. Av en mann.

Anonym poster: 7e7be5c70091a33a8745ad8f15b959cc

Fear leads to anger,

anger leads to hate,

hate leads to suffering

;)

Anonym poster: 7869b04986aded784e2263100e07e1cd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sunheart

Jeg er faktisk litt enig med kalkunen.. tro det eller ei.

Men hva ER det egentlig med de jentene som sminker seg helt ugjenkjennelige!

Lag på lag med pudder og gud vet hva.. Og sterk sminke på øynene.

Er det derfor enkelte ikke kan vise seg for kjæresten, før de har brukt en time på badet først?

Er jo juks om du sminker deg mye og bruker innlegg i bh for å fremstille deg som noe du egentlig ikke er.

Greit litt diskre sminke er jo fint, men det der klattet overalt.. Kan forstå at menn får sjokk når masken faller av.

Har selv nærmest fått sjokk når venninner tar av seg masken. Kjenner dem ikke igjen.

Da er det best å være naturlig så du ikke lurer noen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Haha! Så utrolig teit å kalle det for overgrep. Overrasket er jeg dog ikke. Har gjentatte ganger blitt beskyldt for det samme selv fordi jeg ikke informerer de mennene jeg har ONS med om XY-kromosomene mine.

Anonym poster: ce808b516a0faf9b30c62b9bfc27f881

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha! Så utrolig teit å kalle det for overgrep. Overrasket er jeg dog ikke. Har gjentatte ganger blitt beskyldt for det samme selv fordi jeg ikke informerer de mennene jeg har ONS med om XY-kromosomene mine.

Anonym poster: ce808b516a0faf9b30c62b9bfc27f881

Er du en dragqueen? :)

Anonym poster: 6e97ac875923df29184f079072fbc4b6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du en dragqueen? :)

Anonym poster: 6e97ac875923df29184f079072fbc4b6

Nei

Anonym poster: ce808b516a0faf9b30c62b9bfc27f881

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...