Gjest Kalkunen Skrevet 22. april 2013 #1 Skrevet 22. april 2013 satt bare å tenkte på det etter at jeg leste gjennom en tråd. Heldigvis har det ikke skjedd meg, men hva om man hypotetisk vokner opp med ei på arma dagen etter og halve hun du gikk i sengs med er borte ba et sparkellag av sminke, extensions, falske vipper, brunkrem, fake hvit-belegg på tennene, bh-innlegg mm. Da er det teknisk veldig lite igjen med den dama du gikk i sengs med, sant? Med andre ord samtykket du til å ha sex med noen som ikke eksisterer, og en fremmed ligger i senga med deg dagen etter. Som en slags inntrenger. Burde ikke dette regnes som et overgrep med tanke på at det faktisk ikke var henne du gikk i sengs med? Hun har tafset og gnidd på han på falskt grunnlag. Helt ærlig! Minner ikke dette om et overgrep? 1
Gjest navnelapp Skrevet 22. april 2013 #3 Skrevet 22. april 2013 Eg visste ikkje at kalkunar hadde det å dra på fisketur som hobby. 16
TheHairyToothfairy Skrevet 22. april 2013 #4 Skrevet 22. april 2013 omtrent på samme måten som du kvelden i forveien har skjenket henne forbi all fornuft sånn at du a) skulle virke velstående og b) skulle redusere både dømmekraft og oppfattelsesevnen hennes, slik at du i det hele tatt skulle ha sjanse til å stige 3 grader i klassene mellom dere, slik at du fikk kopulere? jeg vil si at det sikkert går bra. dere fortjener hverandre. 45
Glis**_** Skrevet 22. april 2013 #5 Skrevet 22. april 2013 satt bare å tenkte på det etter at jeg leste gjennom en tråd. Heldigvis har det ikke skjedd meg, men hva om man hypotetisk vokner opp med ei på arma dagen etter og halve hun du gikk i sengs med er borte ba et sparkellag av sminke, extensions, falske vipper, brunkrem, fake hvit-belegg på tennene, bh-innlegg mm. Da er det teknisk veldig lite igjen med den dama du gikk i sengs med, sant? Med andre ord samtykket du til å ha sex med noen som ikke eksisterer, og en fremmed ligger i senga med deg dagen etter. Som en slags inntrenger. Burde ikke dette regnes som et overgrep med tanke på at det faktisk ikke var henne du gikk i sengs med? Hun har tafset og gnidd på han på falskt grunnlag. Helt ærlig! Minner ikke dette om et overgrep? KAnskje ikke overgrep men at man kan føle seg litt lurt -
Glis**_** Skrevet 22. april 2013 #6 Skrevet 22. april 2013 omtrent på samme måten som du kvelden i forveien har skjenket henne forbi all fornuft sånn at du a) skulle virke velstående og b) skulle redusere både dømmekraft og oppfattelsesevnen hennes, slik at du i det hele tatt skulle ha sjanse til å stige 3 grader i klassene mellom dere, slik at du fikk kopulere? jeg vil si at det sikkert går bra. dere fortjener hverandre. Likte den! 1
Gjest Marsvinet Skrevet 22. april 2013 #7 Skrevet 22. april 2013 (endret) Ha ha ha. Dagens. Du får sende inn en anmeldelse der du anklager henne for å være mindre pen. Å ikke se ut som Megan Fox burde jo straffes med henrettelse. Endret 22. april 2013 av Marsvinet
Gjest Kalkunen Skrevet 22. april 2013 #8 Skrevet 22. april 2013 KAnskje ikke overgrep men at man kan føle seg litt lurt - så du ville ikke sett på det som at en fremmed lå med deg dagen etter var et overgrep? at du gikk til sengs med en mørkhåra kjekkas, men dagen etter lå det en smfeit, stinkende gris ved siden av som du ikke kjente igjen? en du aldri ville latt røre deg kvelden før. "Samma det, mann er mann", eller? Poenget er jo at det er akkurat det som skjer. Hun oversminka baben du gikk med i sengs eksisterte aldri, du vokner opp med en fremmed som forgrep seg på deg.
Gjest Kalkunen Skrevet 22. april 2013 #9 Skrevet 22. april 2013 omtrent på samme måten som du kvelden i forveien har skjenket henne forbi all fornuft sånn at du a) skulle virke velstående og b) skulle redusere både dømmekraft og oppfattelsesevnen hennes, slik at du i det hele tatt skulle ha sjanse til å stige 3 grader i klassene mellom dere, slik at du fikk kopulere? jeg vil si at det sikkert går bra. dere fortjener hverandre. Har heldigvis ikke behov for alkohol for å gjøre henne fuktig nedentil. Er blitt avholds, og foretrekker klassedamer som er det samme, men har bra game og lar meg ikke lure av sminke og billige triks, men ser mange andre gjør det.
Gjest Vampen Skrevet 22. april 2013 #10 Skrevet 22. april 2013 Jeg synes du skal slutte å tenke så mye, det er tydelig at det ikke er noe du er spesielt god på. 25
Gjest Kalkunen Skrevet 22. april 2013 #11 Skrevet 22. april 2013 Jeg synes du skal slutte å tenke så mye, det er tydelig at det ikke er noe du er spesielt god på. er hvertfall et godt råd å ta med seg når man leser substansløse smartass kommentarer fra enkelte.
Glis**_** Skrevet 22. april 2013 #12 Skrevet 22. april 2013 så du ville ikke sett på det som at en fremmed lå med deg dagen etter var et overgrep? at du gikk til sengs med en mørkhåra kjekkas, men dagen etter lå det en smfeit, stinkende gris ved siden av som du ikke kjente igjen? en du aldri ville latt røre deg kvelden før. "Samma det, mann er mann", eller? Poenget er jo at det er akkurat det som skjer. Hun oversminka baben du gikk med i sengs eksisterte aldri, du vokner opp med en fremmed som forgrep seg på deg. Nei.ville følt meg lurt eller så hadde det jo vært to helt forskjellige mennesker... men det er stor forskjell på å våkne uten sminke innlegg i bh osv, og det å bytte hårfarge og kroppsbygning i løpet av natta ;-) Så nei. Ser ikke problemet. Du burde se etter hvem du har med deg hjem kjære. Nytter ikke angre dagen etter ;-) 5
TheHairyToothfairy Skrevet 22. april 2013 #13 Skrevet 22. april 2013 Har heldigvis ikke behov for alkohol for å gjøre henne fuktig nedentil. Er blitt avholds, og foretrekker klassedamer som er det samme, men har bra game og lar meg ikke lure av sminke og billige triks, men ser mange andre gjør det. med andre ord, da er du ganske tjukk i pappen om du ikke greier se på forhånd at det er x antall lag med overflatebehandling. kan jeg anbefale en gintonic eller fem? 11
Gjest Kalkunen Skrevet 22. april 2013 #14 Skrevet 22. april 2013 med andre ord, da er du ganske tjukk i pappen om du ikke greier se på forhånd at det er x antall lag med overflatebehandling. kan jeg anbefale en gintonic eller fem? Det er jo du som er tett som ikke har fått med deg at det aldri har hendt meg, når det står i første setning. Skal du disse så prøv hvertfall å treff blink.
Antlers Skrevet 22. april 2013 #15 Skrevet 22. april 2013 Oversminket... Det ligger liksom i ordet at dette ser opplagt falskt og unaturlig ut, så sånn sett bør man jo være forberedt på "overraskelsen". Er man typen til å dra med seg brunkremglinsende kvinner (jenter?) med ti cm lange vipper og kløft opp til haka hjem fra byen, vil jeg våge å påstå at man også er typen som tiltrekkes av et falskt og oversminket utseende - som naturlig nok bare kan oppnås ved hjelp av "juks". 14
TheHairyToothfairy Skrevet 22. april 2013 #16 Skrevet 22. april 2013 Det er jo du som er tett som ikke har fått med deg at det aldri har hendt meg, når det står i første setning. Skal du disse så prøv hvertfall å treff blink. .....så mente jeg det rent hypotetisk. du er ikke spesielt flink til å lese før du svarer i kveld, er du vel? 5
Gjest Vampen Skrevet 22. april 2013 #17 Skrevet 22. april 2013 er hvertfall et godt råd å ta med seg når man leser substansløse smartass kommentarer fra enkelte. Substansløst, sa mannen som bruker tid på å koke opp teorier om at å oppdage at gårsdagens fangst er mindre sprekt dagen derpå, er overgrep. 11
Gjest Kalkunen Skrevet 22. april 2013 #18 Skrevet 22. april 2013 Substansløst, sa mannen som bruker tid på å koke opp teorier om at å oppdage at gårsdagens fangst er mindre sprekt dagen derpå, er overgrep. Haha tidenes underdrivelse. Opplagt selvrasjonallisering fordi man selv bnytter seg av spillet eller? Og kotelettene tar seg bare en høneblund i fryserdisken?
Gjest Gorgonzola Skrevet 23. april 2013 #19 Skrevet 23. april 2013 satt bare å tenkte på det etter at jeg leste gjennom en tråd. Heldigvis har det ikke skjedd meg, men hva om man hypotetisk vokner opp med ei på arma dagen etter og halve hun du gikk i sengs med er borte ba et sparkellag av sminke, extensions, falske vipper, brunkrem, fake hvit-belegg på tennene, bh-innlegg mm. Da er det teknisk veldig lite igjen med den dama du gikk i sengs med, sant? Med andre ord samtykket du til å ha sex med noen som ikke eksisterer, og en fremmed ligger i senga med deg dagen etter. Som en slags inntrenger. Burde ikke dette regnes som et overgrep med tanke på at det faktisk ikke var henne du gikk i sengs med? Hun har tafset og gnidd på han på falskt grunnlag. Helt ærlig! Minner ikke dette om et overgrep? Ikke overgrep. Det minner mer om hvor lettlurte menn er som ikke avslører slikt på forhånd, til tross for ølbriller. Dessuten minner det like mye om hvor lettlurte kvinner og menn er som, i hvert fall i KG avstemminger, hevder at kvinner - sånn generelt - er mye penere/finere enn menn, busted....again
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 23. april 2013 #20 Skrevet 23. april 2013 "Alle" lyver vel på en eller annen måte på byen? Man sminker seg, kler seg finere enn ellers, blir modigere og mer frempå med alkohol, gir inntrykk av at man ønsker mer +++ Det er litt av gamet hvis man absolutt vil finne seg noen på byen. Liker du det ikke, syns jeg du skal finne andre steder, gjerne uten alkohol, for å sjekke opp damer. Overgrep...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå