Gå til innhold

Oversminka kvinner, en form for overgrep?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det er sånn det går når du kun går etter utseende. Kommer rett tilbake til deg. Dessuten er det pga menn som deg at kvinner blir så usikre på seg selv.

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Gjest Vampen
Skrevet

Haha tidenes underdrivelse. Opplagt selvrasjonallisering fordi man selv bnytter seg av spillet eller? Og kotelettene tar seg bare en høneblund i fryserdisken?

Mmmmmm, nei. Godt forsøk, men prøv gjerne på nytt.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Var det ikke en sak for en stund siden, om ett par i kina som fikk en unge som ikke var pen i mannens øyne. Så kom det frem at kona hadde fiksa litt på useendet så han valgte å saksøke henne?

Blir litt samma greia føler jeg..

Anonym poster: efce2b2323c38865f11aebc279a32311

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

så du ville ikke sett på det som at en fremmed lå med deg dagen etter var et overgrep? at du gikk til sengs med en mørkhåra kjekkas, men dagen etter lå det en smfeit, stinkende gris ved siden av som du ikke kjente igjen? en du aldri ville latt røre deg kvelden før. "Samma det, mann er mann", eller? Poenget er jo at det er akkurat det som skjer. Hun oversminka baben du gikk med i sengs eksisterte aldri, du vokner opp med en fremmeod som forgrep seg på deg.

Dette har jeg opplevd, det kalles ølbriller.

Anonym poster: 6e97ac875923df29184f079072fbc4b6

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

satt bare å tenkte på det etter at jeg leste gjennom en tråd. Heldigvis har det ikke skjedd meg, men hva om man hypotetisk vokner opp med ei på arma dagen etter og halve hun du gikk i sengs med er borte ba et sparkellag av sminke, extensions, falske vipper, brunkrem, fake hvit-belegg på tennene, bh-innlegg mm. Da er det teknisk veldig lite igjen med den dama du gikk i sengs med, sant? Med andre ord samtykket du til å ha sex med noen som ikke eksisterer, og en fremmed ligger i senga med deg dagen etter. Som en slags inntrenger. Burde ikke dette regnes som et overgrep med tanke på at det faktisk ikke var henne du gikk i sengs med? Hun har tafset og gnidd på han på falskt grunnlag. Helt ærlig! Minner ikke dette om et overgrep?

Du har jo i en annen tråd skrytt av at du gjennomskuer slik og kun går for ekte skjønnhet, så det burde jo ikke være noe problem for deg?

• Liker 2
Gjest Red Queen
Skrevet (endret)

Jeg kan ikke noe for det altså, jeg har så sansen for denne Kalkunen våres, jeg. Denne nesten notalgisk-sjarmerende personligheten vekker assosiasjoner til Creationistene som fortsatt til dags dato insisterer beinhardt på den bibelske skapelsesteorien tross i overveldende, håndfaste fakta om fysikk og Darwin sine evolusjonsteorier.

Kalkunen minner meg om disse, bare at hans interessefelt er ikke religion men forakt for alle kvinner. Det er veldig søtt altså.

Endret av Red Queen
Gjest Kalkunen
Skrevet

Du har jo i en annen tråd skrytt av at du gjennomskuer slik og kun går for ekte skjønnhet, så det burde jo ikke være noe problem for deg?

Det er heller ikke meg det gjelder.

AnonymBruker
Skrevet

Selvsagt ikke. :fnise:

Anonym poster: fc176a7272e2076c2b11a9047ea4b8b0

• Liker 4
Skrevet

Men hvorfor piper vi da? Er det en venn av en venn du slår et slag for? Eller er det et slags finurlig forsøk for å fremstå som om man liker kvinner au naturelle for beundring og skryt? Jeg bare spør, litt i villrede om hva motivet er - for som mann og godt bevandret på utemarkedet så kjenner jeg ikke igjen problematikken i din fremstilling.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Kalkun er godt med bretagnesaus, waldorfsalat, grønnsaker og ris til. Uten tilbehøret er kalkunen kjedelig og uinteressant.

Anonym poster: fc176a7272e2076c2b11a9047ea4b8b0

• Liker 5
Gjest Kalkunen
Skrevet

Men hvorfor piper vi da? Er det en venn av en venn du slår et slag for? Eller er det et slags finurlig forsøk for å fremstå som om man liker kvinner au naturelle for beundring og skryt? Jeg bare spør, litt i villrede om hva motivet er - for som mann og godt bevandret på utemarkedet så kjenner jeg ikke igjen problematikken i din fremstilling.

Det var en som nevnte at han kunne risikere å bli lurt a en 5-er når han selv var en 7-er, og jeg skjønner godt at det må føles bittert. Jeg er faktisk utrystet med empati i motsetning til mange andre brukere her inne og engasjerer meg for problematikk som ikke rammer meg selv. Ikke alle menn har en indre smålig, kynisk hurpe som ønsker å spille på lag med den halvpart av befolkningen som er opphavet til disse karaktertrekkene som elsker å manipulere, lure, svindle og bedra uvitende naive menn, og da er det viktig at i også gjør oss hørt og viser at vi er her, da mange menn sikkert føler seg ganske ensom og lost i en verden som elsker å stille seg bak kvinneperspektivet.

AnonymBruker
Skrevet

Det var en som nevnte at han kunne risikere å bli lurt a en 5-er når han selv var en 7-er, og jeg skjønner godt at det må føles bittert. Jeg er faktisk utrystet med empati i motsetning til mange andre brukere her inne og engasjerer meg for problematikk som ikke rammer meg selv. Ikke alle menn har en indre smålig, kynisk hurpe som ønsker å spille på lag med den halvpart av befolkningen som er opphavet til disse karaktertrekkene som elsker å manipulere, lure, svindle og bedra uvitende naive menn, og da er det viktig at i også gjør oss hørt og viser at vi er her, da mange menn sikkert føler seg ganske ensom og lost i en verden som elsker å stille seg bak kvinneperspektivet.

Sant det, det er hobbyen min å style meg skikklelig opp, dra med meg et intetanende mannfolk hjem og skremme ham med mitt usminkede morratryne dagen etter. Kun for å ødelegge livet til dere menn.

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Har du empati for kvinner også? Jeg begynner å lure.

Anonym poster: 5bbbff36cb00aa402d5da06f107aafc5

• Liker 2
Gjest Kalkunen
Skrevet (endret)

Sant det, det er hobbyen min å style meg skikklelig opp, dra med meg et intetanende mannfolk hjem og skremme ham med mitt usminkede morratryne dagen etter. Kun for å ødelegge livet til dere menn.

Det er vel strengt tatt for å få deg noe du ikke ville fått naturlig. Legg fra deg spydighetene.

Endret av Kalkunen
Gjest Kalkunen
Skrevet

Har du empati for kvinner også? Jeg begynner å lure.

Anonym poster: 5bbbff36cb00aa402d5da06f107aafc5

Selvfølglig har jeg det

Skrevet

Har heldigvis ikke behov for alkohol for å gjøre henne fuktig nedentil. Er blitt avholds, og foretrekker klassedamer som er det samme, men har bra game og lar meg ikke lure av sminke og billige triks, men ser mange andre gjør det.

Au. Der forsvant den siste formildende omstendigheten. Jeg har alltid regnet med at gobleriene dine var begått i fylla. Kanskje du kan skylde på et annet rusmiddel?

• Liker 3
Skrevet

så du ville ikke sett på det som at en fremmed lå med deg dagen etter var et overgrep? at du gikk til sengs med en mørkhåra kjekkas, men dagen etter lå det en smfeit, stinkende gris ved siden av som du ikke kjente igjen?

Er det ikke det som kalles ølbriller?

• Liker 1
Skrevet

:skratte:

Kalkunen, her har du overgått deg selv. Virkelig. Tror du virkelig at det er et overgrep å våkne dagen etter med en dame eller en kar som plutselig er mindre pen når man ikke lenger er full og kåt?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Sminke = Maske

Maske = Forkledning

Forkledning = Bedrag

Bedrag = Svik

Svik = Bedrageri

Bedrageri = Overtramp

Overtramp = Overgrep

Å ja, bevares. Om vedkommende sminker seg til det ugjenkennelige kvelden i forveien og man våkner dagen etter av å bli sugd så spruten står. Av en mann.

Anonym poster: 7e7be5c70091a33a8745ad8f15b959cc

• Liker 1
Gjest Kalkunen
Skrevet

:skratte:

Kalkunen, her har du overgått deg selv. Virkelig. Tror du virkelig at det er et overgrep å våkne dagen etter med en dame eller en kar som plutselig er mindre pen når man ikke lenger er full og kåt?

Hvis hun bevist har gått inn for å lure han så.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...