Gå til innhold

Trenger råd


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei.

Sitter her og vet ikke min arme råd.

Samboer er bortreist, jobb. Dro i går,

Jeg var plutselig uten nett på maskinen min, og skulle sjekke om det var nett på hans ( det hender nemlig at min faller ut).Satte meg på maskinen hans, og der var facebooksiden hans åpen. To chatvinduer også. Jeg pleier ikke å snoke; hverken på telefon eller datamaskinen, bare så det er sagt.

Men det han hadde skrevet i det ene chatvinduet gjorde at jeg åpent samtalen og leste gjennom. Litt sexprat, hun er singel og vil kun ha elsker etter et turbulent forhold. Han husker godt hvordan det var å ha sex med henne. Og skrev at han snart måtte ta en tur til "Oslo".

Dama han chattet med bor slettes ikke i Oslo, men en helt annen by. Jeg kjenner henne ikke og har aldri hørt noe som helst om henne tidligere.

Meldingene er noen uker gamle, men ut i fra loggen på pc har han vært innom den hyppig; da sist rett før han dro. Det er kun den ene samtalen som ligger på FB; men i loggen er det tydelig at de har hatt endel kontakt via meldinger også før denne samtalen.

Har en stor klump magen nå, aner ikke hva jeg skal tro eller gjøre.

Samtalen var midt på natta, etter en bytur. Kan det bare være litt sånn fyllerøl? Men om det er det, hvorfor har han da slettes gamle samtaler? Er det egentlig noen god grunn til å slette samtaler på FB med mindre man har noe å skjule? Er jo ikke sånn at innboksen blir full......

Anonym poster: 5fc618ad9beb5c4c1b3f1f09bf990e6a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skjønner godt du er urolig nå ja, hva slags jobb er det han har siden han dro på en lørdag?

Anonym poster: 8cabb38b0324d680369a2d7c44cb777f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er sånn mange, mange menn til intetanende samborere holder på.

Anonym poster: 6b83bb4fee1049571625e4e133e9f823

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han skulle på kurs i en uke.

Tror han er der han sier han er, jeg skrev ut flybilletten.

Men jeg skjønner bare ikke hva som skjer? Har nilest loggen på pcn, og han har vært inne på fb-siden hennes nesten hver dag de siste månedene. Mange oppføringer på *navn"-melding også, så det virker jo unektelig på at de har pratet enden sammen.

Jeg ringte han, og spurte ( var ikke sint eller noe sånt). Og han blånekter. Han kan ikke tro at det er han som har skrevet den samtalen som ligger på fb, og han har slettes ikke vært inne på siden hennes. I samtalen på fb kom det veldig tydelig fram at de har hatt sex tidligere, dette nekter han også for.At det ligger i loggen på pc kan han ikke forstå, det må være feil.Han ble sint på meg, og kjeftet endel.

Jeg kjenner jeg tror ikke på han, og er så lei meg! Kan det virkelig skje at det popper opp sider i loggen man ikke har vært på?

Anonym poster: d5e3561d047f559232a4f667fa727348

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest anonym

Han skulle på kurs i en uke.

Tror han er der han sier han er, jeg skrev ut flybilletten.

Men jeg skjønner bare ikke hva som skjer? Har nilest loggen på pcn, og han har vært inne på fb-siden hennes nesten hver dag de siste månedene. Mange oppføringer på *navn"-melding også, så det virker jo unektelig på at de har pratet enden sammen.

Jeg ringte han, og spurte ( var ikke sint eller noe sånt). Og han blånekter. Han kan ikke tro at det er han som har skrevet den samtalen som ligger på fb, og han har slettes ikke vært inne på siden hennes. I samtalen på fb kom det veldig tydelig fram at de har hatt sex tidligere, dette nekter han også for.At det ligger i loggen på pc kan han ikke forstå, det må være feil.Han ble sint på meg, og kjeftet endel.

Jeg kjenner jeg tror ikke på han, og er så lei meg! Kan det virkelig skje at det popper opp sider i loggen man ikke har vært på?

Anonym poster: d5e3561d047f559232a4f667fa727348

Han lyver tydeligvis. Kan du finne ut mer mens han er borte, finne flere bevis? Du ser jo at han har vært der, det kan jo ikke være feil?

Har du tidligere hatt tillit til denne mannen? Har du merket en forskjell i kommunikasjonen mellom dere i det siste? Har han løyet før? Hvor lenge har dere vært sammen?

Når du sier de har åpenbart hatt sex, er det før dere var sammen , eller mens dere har vært sammen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest anonym

Du sier han blånekter og er sint. De har hatt samtaler på fb, dette er jo nok bevis ts! Hvordan kan han nekte for samtaler du ser står svart på hvitt? Print dem ut, finn alle bevis du kan mens han er borte. Var jeg som skrev nettopp. Du må tenke ut hva di vil gjøre videre. Ikke kontakt han før du vet hva du gjør. Han vil sikkert gjøre alt for å motbevise, du må tenke ut noe klokt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

det at han reagerer med sinne betyr som oftest at det ligger noe bak det. Han begynner nok å skylde på deg som snoker snart og. Det er bra du ringte med en gang ihvertfall, du hører jo at han ikke klarte å finne på noen unnskyldning på sparket ble da heller sint fordi du avslørte han.

Kan tenke meg at han finner opp en eller annen unnskyldning før han kommer hjem, og kanskje noe med at en kompis lånte dataen hans. helst med alibi. Men helt ærlig så kan har du busted han ganske kraftig og ditt videre forhold kommer vel mer an på om han klarer å legge seg flat og innrømme alt.

Du burde også tenke på om du virkelig vil være med en mann som har så lite respekt for deg? og sjekke deg for kjønnssykdommer.

Anonym poster: d817d7f79221c96dfdcdfb05c240ba56

Lenke til kommentar
Del på andre sider

og skriv ut eller ta skjermbilde av samtalen, han kommer helt sikkert til å slette denne med en gang

Anonym poster: d817d7f79221c96dfdcdfb05c240ba56

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest anonym

Og en ting til ts : hvorfor i allverden var du ikke sint? Greit nok at man ikke skal angripe noen, me du har jo oppdaget at han har kontakt med en annen kvinne bak ryggen din, og at de har hatt sex! Vis en reaksjon!!! Finn alle bevis, og ikke ta tlf når han ringer fremover, ta avstand!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjekk arkiv på FB

Og printscreen ja. Det må du!

Dette er et svik!

Uff, stakkars deg. Jeg hadde IKKE akseptert det. Jeg har opplevd lignende da eksen fikk profil på match.com- derav EKSEN....

Når menn tar bort det viktigste som skiller kjærester fra venner med denn type svik er det over og ut for min del...

Anonym poster: 49fcb5078189f574600ff68c37625b17

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du virkelig vil beholde han kan du jo sende en melding der du sier at det bare er hvis han innrømmer alt at forholdet deres har en sjanse.

Anonym poster: d817d7f79221c96dfdcdfb05c240ba56

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ehi, TS her.

Har ikek sovet i det hele tatt i natt, er litt knust.

En som lurte på hvorfor jeg ikke er sint? Før jeg blir sint må jeg vite hva som har skjedd. Og jeg blir sjelden sånn hoppende, rasende sint; jeg blir heller veldig rolig når det gjelder viktige ting. Sinne kommer senere, når jeg har fordøyd ting.

Hadde han innrømmet å ha noe på gang, om så en nettflørt som har gått litt over stokk og stein, da hadde jeg kanskje trodd han.Men når han nekter for å ha skrevet samtalen; da blir jeg skeptisk. Det er ingen andre som bruker maskinen hans, det har ikke vært kompiser på besøk har til alle døgnets tider, det er ingenting som stemmer.

Han har nå slettet henne som venn på fb, uten at det gjør så mye forskjell. JEg vet rett og slett ikke hva jeg skal gjøre. Egentlig litt bra at han er borte nå, så jeg får litt tid til å tenke.

Anonym poster: d5e3561d047f559232a4f667fa727348

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje du kan ta printscreen av skjermen, for så å sette deg ned med han rolig og vise det når han kommer hjem? Si at du kun vil ha en forklaring på det, forklar det slik som du gjorde i forrige innlegget her. Du høres ut som en lur dame, ikke la deg lure bare. Det er du nok for god til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vel, jeg har tatt leterunden. Finner ikke annet enn loggen på pc, ikke noe på mail.

Jeg vil ha en forklaring som gir litt mening; det at han ikke vet og ikke har skrevet det holder ganske enkelt ikke. Og jeg kjøper heller ikke at oppføringer i loggen bare popper opp av seg selv.

Føler meg som en komplett idiot her. Det har jo vært flere ganger de siste årene at han plutselig har dratt en tur til f.eks Oslo. Alltid jobbrelatert, og jeg har trodd på det. Har ikke hatt den fjerneste mistanke om at det har vært noe muffens på gang. Sexlivet er kanskje ikke like sprudlende som da vi var nyforelsket, men det er litt hans feil; trøtt, sliten, aldri i senga samtidig som meg. Det er stort sett han som tar initiativ til sex, jeg blir som regel avvist; så det har jeg litt sluttet med. Jeg sier så godt som aldri nei; selv om det klokke tre på natta og jeg skal opp til tidligvakt.Jeg trener og tror jeg ser alminnelig godt ut; selv om jeg neppe kunne blitt modell. Jeg jobber og forsørger både meg og ungene ( han er ikke far) selv, og trodde jeg var rimelig hyggelig å dele hus med. Han hater husarbeid, så det er det stort sett jeg og jentene som tar.Han kan dra ut med kompiser når han vil, trenger ikke spørre om lov. Vi avtaler når vi skal noe, ja, men det synes jeg blir noe annet enn å måtte be om lov til å gjøre det man har lyst til. Jeg trodde egentlig at vi hadde et ganske greit forhold!............

Nå sutrer jeg litt her, ser den. Men er så lei meg. Og vet ikke helt hvor det blir etter dette. Er så vanskelig når jeg ikke vet hva som egentlig har skjedd. Har det vært en nettflørt som tok av litt i fylla; greit nok. Men det ser ut som dette har pågått lenge. Har han truffet henne og hatt sex så er løpet kjørt. Og jeg tror kanskje det også er over om han ikke hoster opp en litt bedre forklaring enn " vet ikke".

Anonym poster: d5e3561d047f559232a4f667fa727348

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest navnelapp

Han kan nok ikkje kome unna med dette. Men han blånektar, slik menn gjer. Eg foreslår at du gjer som dei over her foreslår, og tek ein "printscreen" av pc-en, og mailar den til deg sjølv. Så ber du han flytte ut, med mindre du bur hos han. Eg føler med deg! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal gi deg en ypperlig oppskrift på hvordan du skal få frem sannheten. Jeg brukte den selv med stor suksess. Print ut all kommunikasjon du finner. Bruk tiden til han kommer hjem til å gå nøye gjennom alt. Deretter stiller du ham åpne spørsmål. For alle del ikke si hva du har for hånden. La ham bare vite om de mest uskyldige e-post7chat samtalene. Deretter be ham være helt ærlig med deg om hva som har foregått. Når han da begynner å lyve (for det vil han dessverre gjøre), kan du drive ham til sannheten, ved å legge frem bevis på at han lyver. Så må du gi inntrykk av at du vet mer enn du gjør. Type bekjente har observert ham på plassen denne jenta bor osv.

Når alle løgner er avslørt, er det ikke uvanlig at menn tar til tårene, ligger på gulvet og gråter og ber om unnskyldning. For all del ikke fall for skuespillet, men vær steinhard og be ham flytte ut på timen.

Hvis du inni deg ønsker å fortsette forholdet når du får fordøyd dette, må du ikke informere om dette. Er han så glad i deg, som han kommer til å påstå, vil han jobbe hardt for deg. Gjør han ikke dette, så hadde du tapt likevel, men med denne fremgangsmåten kan du ihvertfall føle at du respekterer deg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...