Gå til innhold

Den dårligste filmen du har sett i det siste?


QueenOfTheSidewalk

Anbefalte innlegg

Til skrekk og advarsel for oss andre. Fortell gjerne hvorfor du synes den er dårlig, men det er ingen krav.

Jeg begynner:

Amazons and Gladiators

Fordi den bare er dårlig :sjokkert:

Dungeons & Dragons 1 og 3

Jeg skjønner ikke hvorfor jeg skulle se nr 3 når jeg hadde sett det dårlige skuespillet i nummer 1, men dama var så pen, så jeg måtte se.

The Cabin in the Woods

Stoppet midt i filmen, den var så dårlig.

Bernie

Så bare 20 minutter, orket ikke lenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Oh lord, The cabin in the woods var så teit, det samme med Bernie. Så nettopp Killing them softly med Brad Pitt, heller ingen høydare. Så når du skriver i det siste så blir det den. Selv om jeg har sett langt dårligere :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes egentlig at film er mye artigere fra perioder hvor man i stor grad gir blaffen i hva kvinner synes om filmene som lages. Synes damer ofte har alt for jordnær, dagligdags og kjip smak.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes egentlig at film er mye artigere fra perioder hvor man i stor grad gir blaffen i hva kvinner synes om filmene som lages. Synes damer ofte har alt for jordnær, dagligdags og kjip smak.

De hadde ikke filmer på den tiden. Må du forresten spre kvinnehatet ditt i en tråd om film?

Endret av Evilposelos
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De hadde ikke filmer på den tiden. Må du forresten spre kvinnehatet ditt i en tråd om film?

Jeg hater ikke kvinner, bare smaken deres i film og TV serier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet at dette er å banne i kirka, men jeg synes Pulp Fiction var utrolig kjedelig. Bare såvidt jeg orka å se den ferdig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kalkunen

De hadde ikke filmer på den tiden. Må du forresten spre kvinnehatet ditt i en tråd om film?

Faen har du blitt helt anti-psykopat eller?????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Faen har du blitt helt anti-psykopat eller?????

Ja, jeg slapp alle ofrene mine løs. Det var en gave til deg :hjerte: Jeg trodde du skulle bli glad :(

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Faen har du blitt helt anti-psykopat eller?????

Kan ikke du bare gå å nappe laksen eller noe.. begynner å bli lei skjitpratet ditt.

Jeg likte ikke Magic Mike. Boooring.

Anonym poster: 3567a24381370fac6b26d3d33f9bab78

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke du bare gå å nappe laksen eller noe.. begynner å bli lei skjitpratet ditt.

Jeg likte ikke Magic Mike. Boooring.

Anonym poster: 3567a24381370fac6b26d3d33f9bab78

Channing Tatum er så fryktelig overvurdert. Jeg synes verken han er kjekk eller en god skuespiller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trolljegeren

Herregud for en latterlig film. De skulle ut i skogen å lete etter troll. Også plutselig midt på natten kommer det et stort troll med 2 hoder ut. Det ble for dumt altså.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...