Gå til innhold

Menn: "Turn on"?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har kjolen jeg også ts. Er ikke noe å gjøre med det :)

http://bayimg.com/IAMlEaaEA Der har du bilde av min.

Synes kjolen var knallfin på deg! :) Tror vi dessuten har ca. samme proporsjoner.. Tror det er først og fremst den bare ryggen kombinert med den korte lengden på skjørtet som gjør meg usikker.

Han jeg styrer på med er svært så begeistret for kjoler og skjørt, og har så å si alltid vært svært så observant (og tilsynelatende fornøyd) med hva jeg har hatt på meg. Derfor er jeg redd for "feilskjær"...

Anonym poster: 93ce6a846891af09468b1fc59cbe27b5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Utstrålingen...

Noen vil mene at den er trashy, andre vil mene at den ikke er det. I likhet med at noen vil mene den er fin, på samme måte som at andre vil mene det motsatte. Så hva andre mener burde derfror være relativt irrelevant. Spørsmålet som bør være avgjørende er hvorvidt DU føler deg vel i den. Rett og slett fordi det er DET som er det avgjørende for hvordan helhetsinntrykket i sum blir - sjarm osv... Er DU veldig usikker, så er vel det svar nok? Sagt på en annen måte; usikkerhet er ikke spes sexy - kle deg derfor først og fremst i noe DU føler deg vel i :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det bare jeg som ikke synes de peplumkjolene er så veldig fine? Synes det ser skikkelig rart ut med den kanten rundt livet.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes kjolen var knallfin på deg! :) Tror vi dessuten har ca. samme proporsjoner.. Tror det er først og fremst den bare ryggen kombinert med den korte lengden på skjørtet som gjør meg usikker.

Han jeg styrer på med er svært så begeistret for kjoler og skjørt, og har så å si alltid vært svært så observant (og tilsynelatende fornøyd) med hva jeg har hatt på meg. Derfor er jeg redd for "feilskjær"...

Anonym poster: 93ce6a846891af09468b1fc59cbe27b5

Tusen takk:) Var litt usikker etter jeg hadde kjøpt den jeg og, men etter å ha hørt meg litt rundt hos veninnene mine, så fant jeg ut at den egentlig ikke er så ille. Den var jo ikke utrolig dyr heller, så det er ingen undergang om den ikke blir brukt så mye.

Stoffet er veldig mykt og tøyelig, så behagelig er den ihvertfall, og lett å slenge på seg en fin sommerdag! Synes den passer fint til både høye og flate sko, alt etter hvor pynta man vil være. Ikke tenk på det du TS, den er fin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det bare jeg som ikke synes de peplumkjolene er så veldig fine? Synes det ser skikkelig rart ut med den kanten rundt livet.

Jeg synes det er kanten som gjør den fin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Katten.

Ikke menn med litt klasse. Du er med stor sannsynlighet en smule harry!

Om du vil appellere til hans intellekt, så er det aldri feil med litt klasse. Men hva i all verden har klasse med seksualitet og lyst å gjøre?

Dumme damen.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke menn med litt klasse. Du er med stor sannsynlighet en smule harry!

Menn pleier ikke være så redd for harry heller. Du hadde sannsynligvis fått et kulere sexliv du også, dersom du sluttet å være så selvhøytidelig. :)

Anonym poster: 9782d286e4ca1d5e846928bb7292df6c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det bare jeg som ikke synes de peplumkjolene er så veldig fine? Synes det ser skikkelig rart ut med den kanten rundt livet.

Nei, du er ikke den eneste. Dersom man ikke er slank eller tynn, vil den utstikkende kanten gjøre at hoftene ser store ut. Ikke særlig flatterende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes den var søt jeg :) Jeg er jo jente men likevel :P

Tror du vil få minst 20 forskjellige meninger om kjolen her inne, men hvis du føler deg vel i den og ønsker å vise deg frem i den så vil den funke ;)

Det er du som skal bruke kjolen, ikke motsatt :)

Den er heller ikke trashy, den dekker til, men gir likevel litt hud :) Hadde ryggen vært på fremsiden ville det vært trashy ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...