Gjest Badabing Skrevet 19. april 2013 #21 Skrevet 19. april 2013 Har to stesøstre og en biologisk søster. Har et nært forhold til min biologiske søster, og har alltid hatt det. Hun er bestevenninnen min, og vi ringes/mailes/sender meldinger hver dag. Kranglet voldsomt da vi var yngre, men det gikk alltid fort over. Jeg synes egentlig ikke at vi ligner utseendemessig. Noen sier vi ligner veldig, andre sier at vi ikke ligner. Vi er ganske like når det gjelder personlighet.
Gjest Spiderpig Skrevet 19. april 2013 #22 Skrevet 19. april 2013 To søstre og en bror. Ligner på søstrene mine, men ikke broren min (men vi har ikke samme mor) i utseendet. Er ikke like som person. Jeg er yngst og de er 4,6 og 8 år eldre enn meg, men jeg er mest voksen. Alle i familien regner med jeg får unger før noen av de, til tross for at hun som er 6år eldre enn meg har vært sammen med forloveden sin i 11år.
hjärterdam Skrevet 19. april 2013 #23 Skrevet 19. april 2013 Jeg har to søstre, med totalt seks års mellomrom mellom eldst og yngst. (24-30 år gamle nå) Noen sier vi er kjempelike og ser med en gang at vi er søsken, mens andre sier vi ikke ligner i det hele tatt. Jeg ser selv at jeg er mye mer lik utseendemessig på pappas side, mens de to andre er mer like mammas side, likevel er det jeg og storesøster som ligner mest, og ikke da storesøster og lillesøster som begge ligenr mest på andre fra mammas side. (Hvis noen forsto den ) Personlighetsmessig er vi veldig like, og selv om det nå er 11 år siden vi bodde i samme landsdel alle tre er det utrolig hvordan vi gjør like ting, liker samme ting og ike minst måten vi kommuniserer på. Vi får ofte høre at "Det der må være en søstrene XX-greie", om småting vi alle tre gjør, men som vi ikke nødvendigvis begynte med mens vi bodde i samme hus. Det er ganger jeg har tenkt "Nå må jeg ringe lillesøster" - og hun faktisk har trengt den telefonsamtalen akkurat da, noen kaller det tilfeldig, jeg liker å tenke det er en slags connection søstrene i mellom Ssøtrene mine er mine beste venner, det har ikke alltid vært sånn, og spesielt ikke i oppveksten med hun som er fire år yngre enn meg, men nå de siste ti årene har de begge gradvis blitt de personene jeg setter mest pris på i livet mitt. 1
Gjest celine Skrevet 19. april 2013 #24 Skrevet 19. april 2013 Vi er overhodet ikke like, verken utseendemessig eller personlighet! Det eneste vi har til felles, er at begge liker høye sko..
AnonymBruker Skrevet 19. april 2013 #25 Skrevet 19. april 2013 Jeg vil ikke ha kontakt med søsteren min. Aldri. En søster er ikke sikkert at blir en venninne. Anonym poster: 450625d83c2bece51a6be7330ec689cb
Gjest Crazycatlady Skrevet 19. april 2013 #26 Skrevet 19. april 2013 Har en søster og vi er ganske like i personlighet, og mange sier at vi ligner. Jeg ser ikke det helt. Hun er nok penere enn meg. Det er det jeg har fått høre i hvert fall. Vi hadde et ganske nært forhold før, men av diverse grunner så har vi ikke det nå lenger. Er litt synd, men begge må jo ville ha kontakt.
Maisie Skrevet 19. april 2013 #27 Skrevet 19. april 2013 Ligner dere? Personlighet og utseende? Har dere et godt forhold og har det bestandig vært sånn? Jeg har en bror og lurer på hvordan det hadde vært å ha en søster Anonym poster: 1280d2dcec0a6b91952aa6594ad27156 Vi er forskjellige, men har et utrolig godt og nært forhold sådan. Men en bror har vi alltid også ønsket oss!
HedvigR Skrevet 19. april 2013 #28 Skrevet 19. april 2013 Vi er som natt og dag på de fleste områder, men noen få familiemedlemmer insisterer på de ser noen likheter i utseende. Vi har et kjempefint forhold, men det er fem år imellom oss og vi har aldri bodd sammen fast. Uansett hvor forskjellige vi er er jeg jo kjempeglad i henne :D
Gjest Valiumsjunkie Skrevet 19. april 2013 #29 Skrevet 19. april 2013 Vi ligner en del utseendemessig, men jeg er lavere (170 cm), mens hun er høyere og lysere. Jeg er mer søt, mens hun er elegant og myndig, og ganske pen. Hun bryr seg om klær, og jeg bryr meg ikke så mye. Hun er også mer ambisiøs. Vi er både forskjellig og ganske like, vi har ganske lik humor og likt tankesett. Folk spør oss om vi er søstre om de ser oss sammen. Vi har et nært forhold. For tiden bruker hun mye tid på studiene som fører til at vi ikke er sammen så ofte, kanskje 1-4 ganger i måneden.
Kjempeliten Skrevet 19. april 2013 #30 Skrevet 19. april 2013 (endret) Vi ligner ikke i det hele tatt. Hun er lillesøstra mi (bare ett år yngre da) men alle tror hun er storesøstra mi (når de først får vite at vi er søstre ), jeg er tynn og lita mens hun er mer normal.. Vi har forskjellig hårfarge og øyenfarge. Vi har et veldig godt forhold da Når det gjelder personlighet så har vi jo samme humor og samme interesser. Men jeg er mer sjenert og pysete enn henne. Hun er mer sta. Endret 19. april 2013 av Kjempeliten
Gjest Badabing Skrevet 19. april 2013 #31 Skrevet 19. april 2013 Vi er forskjellige, men har et utrolig godt og nært forhold sådan. Men en bror har vi alltid også ønsket oss! Jeg har også ønsket meg en bror! Hadde en stebror i en periode, men ble kjempeskuffet. Fikk aldri lov til å låne legoen hans.
Cathrine88 Skrevet 19. april 2013 #32 Skrevet 19. april 2013 Da vi var yngre gikk søsteren min alltid i pastellfarger mens jeg elsket neon- og andre sterke farger. Hun påstår at akkurat det beskriver personlighetene våre ganske godt - hun er litt 'dempet' og jeg kan ta litt stor plass til tider. Hun er rolig, sjenert, tenker nøye igjennom alt før hun tar avgjørelser, hater oppmerksomhet og er opptatt av hva andre synes om henne, mens jeg er rastløs, utadvendt, spontan, sosial og ikke redd for å dumme meg ut. Vi er gode venner nå, men da vi var yngre nektet hun å gå sammen med meg i byen eller sitte sammen med meg i bursdager fordi hun mente at jeg tiltrakk meg altfor mye oppmerksomhet, og hun ville være i fred. Vi er helt forskjellige av utseende.
AnonymBruker Skrevet 19. april 2013 #33 Skrevet 19. april 2013 Søsteren min er utadvendt, sosial, pratsom, har blå øyne, er litt ubestemt av seg, får mye oppmerksomhet, er rotete, er flink i språkfag, flink til å synge, har utstråling og alle rundt henne tiltrekkes av utstrålingen hennes, hun er snill, veldig empatisk og god mot alle. Jeg er litt innadvendt, ikke så sosial, ikke alltid så pratsom, har mørke øyne, flink i realfag, er rolig av meg, litt sta, rasjonell, ryddig av meg, mer forsiktig enn søsteren min og eier ikke sangstemme. Kort sagt: vi er veldig ulike. Hun er en social butterfly og det naturlige midtpunktet, mens jeg er den rolige og den som ikke liker å stikke meg fram. Jeg skulle ønske at jeg hadde utstrålingen hennes og var like flink som henne til å stifte nye bekjentskap. Søsteren min sier at hun skulle ønske hun var like fllink som meg i realfag og hadde ansiktstrekkene mine Anonym poster: a42d7dad0f14a0010b272a766ba29479
AnonymBruker Skrevet 19. april 2013 #34 Skrevet 19. april 2013 Søsteren min er utadvendt, sosial, pratsom, har blå øyne, er litt ubestemt av seg, får mye oppmerksomhet, er rotete, er flink i språkfag, flink til å synge, har utstråling og alle rundt henne tiltrekkes av utstrålingen hennes, hun er snill, veldig empatisk og god mot alle. Jeg er litt innadvendt, ikke så sosial, ikke alltid så pratsom, har mørke øyne, flink i realfag, er rolig av meg, litt sta, rasjonell, ryddig av meg, mer forsiktig enn søsteren min og eier ikke sangstemme. Kort sagt: vi er veldig ulike. Hun er en social butterfly og det naturlige midtpunktet, mens jeg er den rolige og den som ikke liker å stikke meg fram. Jeg skulle ønske at jeg hadde utstrålingen hennes og var like flink som henne til å stifte nye bekjentskap. Søsteren min sier at hun skulle ønske hun var like fllink som meg i realfag og hadde ansiktstrekkene mine Anonym poster: a42d7dad0f14a0010b272a766ba29479 Får legge til at vi har et veldig godt forhold. Ringes ofte, sender meldinger til hverandre omtrent hver dag. Hun er en av mine bestevenninner og jeg vet at hun alltid vil det beste for meg, og jeg det beste for henne selvsagt Anonym poster: a42d7dad0f14a0010b272a766ba29479
cellar Skrevet 20. april 2013 #35 Skrevet 20. april 2013 Man kan se at vi er søstre, men hun ligner mer på vår mor enn jeg (synes jeg). Ellers er vi veldig like, vi ler av akkurat de samme tingene og har ganske like personlighetstrekk. Går veldig godt sammen, og det er jeg glad for
MissStiles Skrevet 20. april 2013 #36 Skrevet 20. april 2013 Jeg har en søster men vi har ikke samme far. Ligner absolutt ikke. Like og like når det gjelder personlighet? På noen punkter ja.. Men allikevel kommer vi godt overens. 5 år mellom oss og jeg som er eldst.
Lista Skrevet 20. april 2013 #37 Skrevet 20. april 2013 Jeg blir misunnelig når jeg leser her. Har også lyst på en søster. Jeg skal jo ikke klage, har to fine brødre som kun er 2,5 år yngre enn meg Men jeg tror det hadde vært noe helt spesielt å ha en søster også.
cellar Skrevet 21. april 2013 #38 Skrevet 21. april 2013 Jeg blir misunnelig når jeg leser her. Har også lyst på en søster. Jeg skal jo ikke klage, har to fine brødre som kun er 2,5 år yngre enn meg Men jeg tror det hadde vært noe helt spesielt å ha en søster også. Jeg har ikke tenkt over det før, men jeg er i grunn ganske heldig, som både har en bror og søster. Ville nok lurt på hvordan det hadde vært å ha den ene om jeg ikke hadde det!
AnonymBruker Skrevet 21. april 2013 #39 Skrevet 21. april 2013 Søsteren min er så godt som død for meg. Noe mer jævligere og egoistisk skal man lete lenge etter. Utseendemessing er vi helt forskjellige, hun er lys, mens jeg er mørk. 7 års forskjell. Anonym poster: 5d1e626a94bdab686f0d5cddbabd1752
Obiola Skrevet 21. april 2013 #40 Skrevet 21. april 2013 Jeg har to søstre, og vi har vel på mange måter likt utseende, bare i ulike versjoner. Samme utgangspunkt men med en god del ulike trekk, samt noen like. I personlighet er vi totalt forskjellige, både i hvordan vi oppfører oss og hva vi interesserer oss for. Jeg tror aldri jeg kunne hatt kjemi med søstrene mine og vi hadde ikke vært venner om vi ikke var i familie. Men vi respekterer hverandre og foreller hverandre alt, søstrene mine er de nærmeste jeg har og noen av mine beste venner. Vet at de alltid støtter meg og er der for meg, tryggheten i livet mitt.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå