AnonymBruker Skrevet 18. april 2013 #1 Skrevet 18. april 2013 Ligner dere? Personlighet og utseende? Har dere et godt forhold og har det bestandig vært sånn? Jeg har en bror og lurer på hvordan det hadde vært å ha en søster Anonym poster: 1280d2dcec0a6b91952aa6594ad27156 1
Gjest Kv84 Skrevet 18. april 2013 #2 Skrevet 18. april 2013 Vi er så forskjellige at jeg ikke kan forstå hvordan vi kan i det hele tatt være i familie. Hun er kjempesosial og populær, mens jeg er motsatt. Hun har alle egenskapene jeg aldri får, huff, er misunnelig ja. Livet er urettferdig... Men vi trives veldig godt når vi skravler sammen. 2
Gjest Tirkes Skrevet 18. april 2013 #3 Skrevet 18. april 2013 Jeg er mer lik mine brødre enn min søster. Vi er lik hver vår forelder, eller hver vår slekt om du vil. Vi har forskjellig hårfarge, øyenfarge, høyde, kroppsform.. Vi har litt lik stemme, så til og med min mor blir litt forvirret om vi innleder med "Hei, det er meg!" på telefonen, men der stopper all likhet. Men vi er svært gode venner. 2
AnonymBruker Skrevet 18. april 2013 #4 Skrevet 18. april 2013 Ligner dere? Personlighet og utseende? Har dere et godt forhold og har det bestandig vært sånn? Jeg har en bror og lurer på hvordan det hadde vært å ha en søster Anonym poster: 1280d2dcec0a6b91952aa6594ad27156 Jeg har to. Ingen av oss ligner, verken i personlighet eller utseende. Nr 1 er brautende, skal være tøff og guttete Nr 2 ler mye, er ganske falsk og det viktigste i livet er facebook eller å drive med PC. Jeg er stille, men har sterke meninger. Ser på meg selv som den fornuftige, men forsiktige. Utseendemessig skulle ingen tro at vi var i slekt engang.. Jeg har et ikkeeksisterende forhold til min ene søster. Til den andre er forholdet på hell. Skulle ønske jeg hadde en bror Anonym poster: ce5fd760b70f9f3f289ef36a65636686
Gjest LadySizz Skrevet 18. april 2013 #5 Skrevet 18. april 2013 Utseendemessig er det sjeldent noen kan se at vi er søsken. Personligheten er vi nok ganske så forskjellige også. Jeg er ganske laidback type,tar livet m ro og havner sjeldent i uenigheter. Er også veldig åpen av meg,og kanskje litt naiv. Min søster derimot er nok ganske kald,litt dømmende og vanvittig ryddig av seg. Alt skal være på plass hele tiden. Hun er god å prate med til tider,men hun lever litt i sin egen verden og vet hva hun liker og ikke for å si det slik. Men er glad i henne uansett,er tross alt min søster
langbein86 Skrevet 18. april 2013 #6 Skrevet 18. april 2013 Jeg og søsteren min er ganske like av utseende, men ikke personlighet. Hun er rolig og skoleflink, jeg er en sinnatagg og er veldig rastløs men vi er veldig gode venner, var forloveren hennes når hun giftet seg, og er fadder for begge barna hennes
Gjest Guilty Skrevet 18. april 2013 #7 Skrevet 18. april 2013 Ja jeg har en storesøster Vi ligner ikke noe særlig, men vi har like haker og begge er blonde.. Haha. Vi har et kjempegodt forhold til hverandre til tross for at hun er mange år eldre enn meg. Går ofte ut på byen sammen og danser, spiser middag og er på besøk hos hverandre Hun er både søsteren min og en veldig god venninne! Personlighetsmessig er vi forskjellige men går veldig bra sammen da. Har ikke alltid hatt et nært forhold, spesielt ikke når vi var yngre selv om vi aldri kranglet og slikt. Nå som begge er relativt voksne har vi det supert sammen
Gjest Gjest Skrevet 18. april 2013 #8 Skrevet 18. april 2013 Søstersen er totalt forskjellig fra meg.
estrella Skrevet 18. april 2013 #9 Skrevet 18. april 2013 Jeg har to søstre. Ei som er 6 år yngre og ei som er 14 år yngre enn meg (jeg er 23). Hun som er 6 år yngre meg er det ingen som kan tro at vi er søsken, hverken utseende eller hvordan vi er som personer. Skulle tro vi var fra to forskjellige planeter. Hun yngste er veldig lik meg i oppførsel og "vaner". Vi er ikke så veldig lik utseendemessig, men hun er litt som en liten utgave av meg i forhold til væremåte og oppførsel. Det til tross for at jeg flyttet som 17-åring
frkflaks Skrevet 18. april 2013 #10 Skrevet 18. april 2013 Jeg har to søstre. Ei med samme mor og far og ei med samme mor men ikke samme far. Vi som har samme mor og far er veldig like i utseende. Det er 5 års forskjell mellom oss, hun er mørk og grønne øyne, mens jeg er blond og blåøyd. Folk blander oss innimellom fordi vi er så like i ansiktet. (hurra for min søster er nydelig tihi) Så er litt rart. Jeg er den ville og gale i familien, jeg er meget spontan, sta og får det som jeg vil. Jeg har barn, men ikke gift og er i midten av tyveårene. Hun er stille, men den morsomme også, veldig ansvarlig og litt prippen. Forlovet og to barn. Alikevel er vi så like! Sier det samme, på likt, liker den samme musikken, filmer og har veldig lik humor og begge har nådd langt i karrieren selv om vi har valgt forskjellig spor. Hun er min sjelevenn fordi vi utfyller hverandre. Jeg har det hun vil ha og hun har det jeg skulle ønske jeg hadde av egenskaper. Min andre søster derimot, med ulik far. Hun er 10 år eldre enn meg. Vi er så ulike som natt og dag. Vi ligner ikke, har ikke samme humor, hun er ei husmor som jeg vil aldri ha noe til felles med. Jeg misunner hennes egenskaper i forhold til familie og jeg kan alltid snakke med henne om alt, men likevel er det så stor avstand mellom oss selv om vi er veldig glad i hverandre. Hun passer på oss to andre. Jeg kommer godt overens med begge to selv om vi hatet hverandre alle sammen en viss stund når jeg var fjortis. Men jeg ble jo voksen jeg og og i dag er min helsøster min bestevenn.
AnonymBruker Skrevet 18. april 2013 #11 Skrevet 18. april 2013 Har en som er fem år yngre, vi har veldig ulik personlighet. Hun har skikkelig kort lunte, blir lett oppfarende, er veldig følelsesmenneske, står for det hun mener, og har et yrke der hun bruker veldig mye av dette. Elsker å synge, danse, spille skuespill og har flytta til utlandet for å leve av det. Jeg hater å holde tale, har aldri sunget, og hater å kle meg ut etc. Jeg er også veldig konfliktsky, så der hun skriker og kjefter blir jeg stille og prøver å "fikse" problemer med dialog eller å gjøre alle til lags. Jeg jobber med skriving, så jeg har også et kreativt yrke, men ikke på samme måte. Hun er også sånn som flyr rundt og gjør hundre ting på én gang, jeg er roligere. Men jeg er mer sosial, eller, jeg var det da vi vokste opp. Hun har blitt mer sosial og flink med folk på en måte ettersom hun har blitt eldre, jeg har alltid vært sånn som skravler med alle. Men vi har veldig godt forhold. Litt vanskeligere nå når vi bor så langt unna hverandre. Vi krangla mye i oppveksen, men har nå et godt venninneforhold, jeg stoler på henne, hun stoler på meg, og selv om vi ikke har mye kontakt nå anser jeg henne som en av mine aller nærmeste venner. Anonym poster: 8f15bf288d620390be655cca1ea3b892
Gjest susidusi Skrevet 18. april 2013 #12 Skrevet 18. april 2013 Jeg har hele tre søstre, faktisk! Har ei tvillingsøster som er prikk lik meg. Vi gjør det meste sammen, og er nesten (!!) kliss like i utseende. Faktisk så like at min egen datter kan ta ganske feil av oss. Mange morsomme historier det vi har brukt utseende vårt for å lure i personlighet er vi også veldig like, og har alltid drevet med det samme. Storesøstra mi er 23. Hun har ikke samme mor som meg, men likevel kan jeg ta meg selv i å tenke at jeg oppfører meg likt henne ganske ofte vi er ikke lik i utseende da. Hun er halvt spansk, og derfor mørk i forhold til meg som er helt lys. Lillesøstra mi er 14, og er også veldig lik meg. Vi er veldig gode venner hun har farga håret sitt nå da, men før hun gjorde det var hun ganske lik meg og tvilling. Å ha søstre er helt fantastisk spesielt når man er så gode venner at man alltid kan låne og dele på ting. Har en bror også, og han er nok drittlei alle søstrene sine
Chien Skrevet 18. april 2013 #13 Skrevet 18. april 2013 Ligner dere? Personlighet og utseende? Har dere et godt forhold og har det bestandig vært sånn? Jeg har en bror og lurer på hvordan det hadde vært å ha en søster Anonym poster: 1280d2dcec0a6b91952aa6594ad27156 Mange sier at vi ligner på hverandre. Selv ser jeg det ikke, og hun sier det samme. Vårt svar er alltid; "Hææ, nei vi er jo ikke like i det hele tatt!!!". Vi har et veldig opp-ned-forhold. I perioder, gjerne når vi har vært lenge borte fra hverandre, så er forholdet supergodt. Når vi tilbringer lengre perioder sammen i samme hus, går vi hverandre på nervene. Men jeg er veldig glad i henne, og ville gjort nesten hva som helst for henne.
AnonymBruker Skrevet 18. april 2013 #14 Skrevet 18. april 2013 Søstersen er totalt forskjellig fra meg. Er søstra di på kg og? Anonym poster: fbaa5936b207787e289914fe82c447d6
AnonymBruker Skrevet 18. april 2013 #15 Skrevet 18. april 2013 AB lenger opp her, jeg glemte å svare på det med utseende. Vi er forskjellige, Ulik hårfarge, ulike trekk. Hun har trekk fra pappa, jeg fra mamma (utfra barnebilder av begge og oss). Hun er en god del høyere enn meg. Begge slanke, hun nok noe slankere enn meg siden hun driver med dans, men ansiktet er forskjellig, ingen tror vi er søsken. Anonym poster: 8f15bf288d620390be655cca1ea3b892
Calypso Skrevet 18. april 2013 #16 Skrevet 18. april 2013 Har en lillesøster og vi ligner ikke i det hele tatt, det syntes ikke foreldrene våre heller... derfor syntes jeg det var litt rart når noen venner av meg så søsteren min og sa vi var kjempelike. Ikke at jeg ble fornærmet eller noe sånt, men vi er virkelig ikke like så jeg klarer ikke å se hva de så. Personlighetsmessig så er vi mer like men likevel forskjellige. Har også en eldre halvsøster, har egentlig ikke tenkt over om vi ligner på hverandre, vi gjør hvertfall ikke det med tanke på personligheten men jeg liker henne likevel.
She_Leiva Skrevet 18. april 2013 #17 Skrevet 18. april 2013 Ligner dere? Personlighet og utseende? Har dere et godt forhold og har det bestandig vært sånn? Jeg har en bror og lurer på hvordan det hadde vært å ha en søster Anonym poster: 1280d2dcec0a6b91952aa6594ad27156 Nå er det 9år mellom meg og min søster, men ja, vi er ganske like. Vi har ikke samme fedre, noe som har resultert i at vi har forskjellige farger, men mange like trekk fra vår mor. Vi har begge tatt høyden fra morssiden (har også en bror som er ett år ynge enn meg og han er kjempelav i forhold til meg og søster). Vi er VELDIG like i personlighet. Vi er begge hissige og temperamentsfulle mennesker, men det er vanskelig å finne folk som er så lidenskapelige og empatiske når det kommer til stykket. Begge er veldig opptatt av musikk og jeg vil kategorisere oss som over gjennomsnittet musikalske. Vi hadde ett veldig tett forhold til hverandre før hun flyttet utenlands for ca ett år siden, men nå er det klart at hun kommer hjem i Mai og jeg gleder meg helt vilt til å se hva det har blitt av henne på dette året. Det har vert meg hun har snakket med om ting hun ikke ville ha sagt til mamma eller pappaen hennes. Alt i alt så er vel de største forskjellene: Alder (hun er 12 og jeg er 21), farger (hun er blond med blå øyne, jeg er mørk med brune øyne). Ellers er det ganske så tydelig at vi er sisters for å si det slik.
Anoia Skrevet 19. april 2013 #18 Skrevet 19. april 2013 (endret) Jeg har to søstre og en bror, har alltid fått høre at jeg likner mest på broren min. Vi er ganske forskjellig i utseende alle tre. Jeg er ganske lys blond, lillesøs er mørk blond og storesøs er brunette. Enkelte kan ikke fatte at vi er i familie i det hele tatt, mens andre ser det med én gang, så vi har vel en del trekk til felles. Lillesøsteren min, som er nærmest meg i alder, var veldig populær på skolen, hun fikk kjæreste og dro på fester og ut på byen ganske tidlig. Jeg var rar, sosialt klønete og en skikkelig geek, og blomstret veldig sent. Jeg fikk meg kjæreste (som nå er mannen min) først da jeg var nesten 20. Hun har alltid vært mye mer åpen og frimodig, og folk har veldig lett for å like henne, mens jeg har veldig vanskelig for å havne på bølgelengde med andre. Vi har alltid vært ganske ulike, og den dag i dag lever vi helt forskjellige liv, med totalt ulik stil, interesser og vennekrets. Vi kranglet så fillene føyk da vi var fjortiser, og det var ikke sjelden at jeg ønsket av hele mitt hjerte at hun bare forsvant. Men vi har jo vært hverandres nærmeste lekekamerater siden hun ble født, så vi har vår helt egen humor og rare interne nostalgier. Storesøs er ti år eldre, og hun har også alltid hatt helt andre interesser enn meg, bortsett fra at vi deler en del lidenskaper, som f.eks tegneserier. I personlighet er vi både like og ulike på en gang. Det er fint å ha en storesøster, hun har ofte vært mer tilstede enn mamma, og f.eks hjulpet meg til å få perspektiv på ting når jeg har kranglet med venninner. Den første "ordentlige" sminken jeg hadde var det hun som kjøpte til meg. Og hun tok oss med på mye gøy, f.eks fikk jeg og lillesøs ofte være med når hun var sammen med de kule vennene sine og dro på tur etc. (Og av og til bare en av oss om gangen, det var ekstra kult!) Vi leide ofte film når mamma var på jobb, og vi hørte på musikk sammen mens hun oversatte tekstene Klart, vi kranglet masse også, og da føltes det kjempekjipt å være barn mens hun var "voksen" og dermed alltid hadde rett Jeg ser ikke søstrene mine så altfor ofte, særlig storesøs som bor langt unna, men vi har det alltid veldig koselig sammen når vi treffes! Endret 19. april 2013 av Anoia
Gjest Gjest Skrevet 19. april 2013 #19 Skrevet 19. april 2013 Er søstra di på kg og? Anonym poster: fbaa5936b207787e289914fe82c447d6 Hvorfor spør du>?
Charmander Skrevet 19. april 2013 #20 Skrevet 19. april 2013 Ganske lik min søster. Noen like hobbyer, begge er ganske like i det politiske synet. Det har ikke alltid vært sånn, søstern min var en stor ungdomsrebell. Hun tok til fornuft når hun bikket 20 år, og nå er vi ganske like på mange områder, men ikke av utseende.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå