Gå til innhold

Rykter du har fått høre om deg selv.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har hørt eksen har spredd dette om meg:

- Jeg skal visst ha banka og mishandlet han (han slo meg og mishandlet meg psykisk)

- jeg skal visst ha prøvd å ta livet mitt fordi eksen gjorde det slutt, jeg ringte han visst og han kom fordi jeg var hysterisk hvor han skal ha funnet meg i er badekar fylt med blod og alt dette blodet skal visst ha kommet fra håndleddene mine som jeg visstnok skal ha kuttet opp. Han reddet meg visst også. (Jeg gjorde det slutt med han og han forfulgte meg i måneder etterpå. Men når jeg fikk høre dette skjønte jeg brått hvorfor folk har tittet sånn på hendene mine hahah)

Ellers har jeg ikke hørt noen rykter. Ikke som jeg kan huske hvertfall

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Dianna

At jeg tror jeg er noe fordi jeg har jobbet i et par anerkjente firmaer (har ikke nevnt navnene når jeg presenterer meg selv en gang, men folk henger seg opp i det).

At jeg umulig kan ha dårlig selvfølelse (neivel, har slitt med både spiseforstyrrelser og sosial fobi i tenårene)

At jeg har vært utro mot eksen (nei, jeg har bare mange guttevenner).

At jeg er bimbo (basert på utseende, klesstil og interesser).

Ingen stemmer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kullsvart humor og er veldig glad i "tung" litteratur, noe som ikke alltid falt i god jord på ung.skolen og videregående. Falt aldri inn i noen stereotype og kledde meg relativt normalt, om enn noe overvekt av sort, og hadde ingen gjeng, så da var det i gang:

- Jeg er en heks, eventuelt en teistisk satanist, som brukte friminuttene på videregående på å snike meg ned i den mørke kjelleren hvor jeg holdt mine djeveldyrkende ritualer. En gang fant de et dødt ekorn der nede, også; jeg er en legende!

- Jeg er også en spirende barnemorder, gal forsker og - som kjent - rituell satanist. Jeg spøkte nemlig en gang om at jeg ivaretok en barnehjerne i et syltetøyglass en gang tidlig på videregående, derfra eskalerte det til at jeg hadde drept en pike i skogen og tatt ymse organer til at jeg hadde en fangekjeller med torturinstrumenter og kroppsdeler flytende utover. (Til den sistnevnte så jeg bare dumt på dem og opplyste om at jeg selvsagt ikke lot kroppsdelene flyte utover.)

- Jeg er en psykopat. Noen venninner fattet nemlig en interesse for psykologi og som skolens særing var jeg sentrum for analysene deres. Profilen min stemte tydeligvis svært godt overens med det de leste om psykopati på Wikipedia, så da ble jeg det. De likte også å smøre litt tjukt på, så da ble jeg ikke bare følelseskald og utnyttende, men også sadistisk, potensielt voldelig og morderisk.

- Jeg prøvde å forgifte mine medelever i 9. klasse. Vi hadde heimkunnskap og skulle bake boller, og under prosessen måtte jeg vokte bollene mens de hevet, mutters alene. En jente som gikk forbi kom visstnok til å se inn vinduet idet jeg injiserte gift i samtlige boller, noe som ble forsterket da jeg konsekvent nektet å smake på dem senere.

- Jeg er schizofren og har forskjellige stemmer i hodet mitt som forteller meg hvordan jeg skal være, noe som forklarer hvorfor jeg er så slem. Dette ble jeg fortalt at ble satt ut i beste mening.

- Jeg er Satan. Dette kunne den gladkristne jenta i parallellklassen informere om at hun hadde fått bekreftet via en åpenbaring fra Gud. Det vekslet riktignok litt mellom at jeg var Satan i menneskeform og at jeg hadde en pakt med ham, men utover det var kjerringa dønn seriøs. Hjalp kanskje ikke at jeg bare lo hult og stirret på henne, heller.

- Jeg har hatt et forhold til (den unge, mørke, nifse og pene) historielæreren vi hadde en periode, dette fordi jeg var genuint interessert i faget hans og vi dessuten hadde en del litteraturpreferanser og humor til felles. Vi hadde drøy BDSM-sex nesten hver dag, vi. En gang ble vi også observert mens jeg gav ham en blowjob i gangen, og på ett tidspunkt hadde jeg visstnok også forhekset ham til å like meg.

- Jeg prøvde å sette fyr på en kirke en gang, og en annen gang forsøkte jeg å tilkalle min sanne mester under en gudstjeneste med skolen. Via mobilen.

- Jeg har hatt camsex med en gutt i klassen. Dette fortalte han om i det vide og det brede, alle detaljer inkludert, før han plutselig holdt kjeft da det gikk opp for ham at jeg satt i samme rom. Svirret likevel en masse rykter i ettertid, som eskalerte fra pupper og fingring til ren turning, BDSM-style. Ja jøss.

Jævlig mye mer, også. Var en litt konservativ småby med mange tungkristne og folk med livlig (eventuelt religiøs) fantasi, så ryktene ble ikke tatt særlig lett på, for å si det slik. Går faktisk rykter på barneskolen den dag i dag, de kaller meg Vampyren, og historiene brukes for å skremme 7. klassingene som snart skal til ung.skolen. Hallelujah.

I voksenlivet har jeg ikke fått så mye, litt ymse rundt sex og BDSM og legning og satanisme, men det er ingenting i forhold til skolen.

Anonym poster: ff20c4080080d38f42b95de28ba270c6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

- Har gått rykter om at jeg har silikon (ei venninne spurte meg til og med om jeg kunne anbefale et sted, og hva det kostet der)

- Jeg var visstnok med i en religiøs sekt som drev med kollektivt selvmord da jeg gikk på VGS

- Ikke akkurat rykte, men har blitt observert på forskjellige steder i byen hvor jeg ikke har vært, og fått kjeft for at jeg var overlegen og ikke hilste. Viste seg at jeg har en dobbeltgjenger ved navn Sandra

- Jeg har ved flere tilfeller vært gravid (selv om jeg aldri har vært det)

Anonym poster: 9251b6a82beb488ee3f86d05faa12abb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

- Lett på tråden

- Prippen og luremus (det er jo motsetninger!)

- Drikker for lite, så må være kristen fanatiker

- Drikker meg for full/alkis (igjen motsetninger)

- Jeg er for norsk

- Jeg er for utenlandsk (er halvt om halvt, så begge)

Konklusjon: Det går ikke an å tilfredstille alle eller få alle til å like deg, da er best å bare være seg selv og gi blaffen i hva andre mener og syns. Liker å gi ting som blir sagt om meg en humoristisk vri, så kan jeg heller le av det etterpå og ikke ta livet FOR seriøst hele tiden :)

Anonym poster: 826acab2519db8a9658c6dbd1c4c9662

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror jeg vokste opp i det som er alle ryktebyers mor:P Klarte også å finne ut hvordan noen av dem i det hele tatt oppstod!

-Fått høre jeg er jomfru og er det enda(jeg er 25!)

-Fått høre jeg har herpes og klamydia

-Har pult ei dame med strapon( :fnise: )

-At jeg har vært sammen med en gammel mann(denne kom av at noen hadde sett meg på kafe med en mann i 40åra da jeg var 19. Dette var en kollega jeg traff tilfeldig og slo av en prat med:P)

-At jeg har blitt voldtatt av faren min(!)

-Tydeligvis er jeg er alkoholmisbruker

-Fått høre jeg har gjort innbrudd hos en kompis(denne kom av at en kompis gav meg en ekstranøkkel til hybelen sin fordi jeg hadde så trøblete hjemmeforhold, og kunne søke tilflukt der selv om han ikke var hjemme <3)

-Jeg har pult bestekompisen min(vi hang sammen som erterris bestandig så den så jeg vel egentlig komme)

-Også hatt sex mot betaling

-At jeg hadde barn(var 17 år og passet nevøen til en venn en times tid i byen)

-At jeg lekte med dukker til jeg var 15 :hoho:

Og alt for mye annet jeg ikke kommer på :P

Endret av Zakuro
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer ikke på så mye bra. Men fikk nylig høre at jeg hadde vært kjæreste med en fyr jeg gikk på skole med (som jeg aldri så mye som har kysset engang). Han var veldig full og fortalte dette til en av mine beste venninner på en fest. Litt merkelig historie å finne på. Ganske uskyldig. Men ikke sant i det hele tatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

- at jeg var alvorlig syk(hadde visst anoreksia, bulimi osv) ifølge foreldrene til de jeg spilte håndball med. - At jeg sulta meg til døden for å bli modell(ble oppdaga slik jeg var av et annerkjent byrå). - At jeg ble forveksla med en annen baby på sykehuset og at foreldrene mine ikke er de opprinnelige(herrigud..). - at jeg skadet meg selv for å være såkalt "emo" :s - at jeg tydeligvis var narkoman( tåler ikke synet av sprøyter eller piller...) mye idiotiske folk.. Verste var at det med anoreksia var det mora til hu ene som starta, mamma fikk jo sjokk da hu fant ut hvem som hadde funnet på det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldri hørt noen usanne rykter om meg selv.

Er mann. Høhø :)

Anonym poster: ca94756bf635dced06fd1671e1a6b3a5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rykter om at jeg var utro mot min nåværende eks med min bestevenn, som forøvrig var og er ganske så homofil! Et stort NEI.

Rykter om at jeg var gravid, både når jeg var 15 og faktisk ganske nylig. Har aldri vært gravid :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke hørt noen rykter om meg selv. Men bestevenninna mi satte ut rykter om ei bekjent av oss om at hun hadde barn med to forskjellige menn. Fordi hun hadde sett bilder av hun bekjente med tantungene sine og misforsto.

Dette var noe jeg trodde i flere år.Var veldig pinlig da jeg traff på henne og spurte hvordan hun og barna hadde det.

Anonym poster: 959b9ab5b9ca020bcec6d937eeff0102

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rykter jeg fikk høre da jeg var yngre:

- Ungdomsskolen: Jeg var løs på tråden (hadde guttekompiser, men var jomfru og ukysset)

- Senere: At jeg gikk på partydop (jeg har alltid hatt mye energi, og vært glad i å drikke - men ikke noe mer).

Anonym poster: 99ca7969b7022bfd2471a72ab7083719

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har kullsvart humor og er veldig glad i "tung" litteratur, noe som ikke alltid falt i god jord på ung.skolen og videregående. Falt aldri inn i noen stereotype og kledde meg relativt normalt, om enn noe overvekt av sort, og hadde ingen gjeng, så da var det i gang:

- Jeg er en heks, eventuelt en teistisk satanist, som brukte friminuttene på videregående på å snike meg ned i den mørke kjelleren hvor jeg holdt mine djeveldyrkende ritualer. En gang fant de et dødt ekorn der nede, også; jeg er en legende!

- Jeg er også en spirende barnemorder, gal forsker og - som kjent - rituell satanist. Jeg spøkte nemlig en gang om at jeg ivaretok en barnehjerne i et syltetøyglass en gang tidlig på videregående, derfra eskalerte det til at jeg hadde drept en pike i skogen og tatt ymse organer til at jeg hadde en fangekjeller med torturinstrumenter og kroppsdeler flytende utover. (Til den sistnevnte så jeg bare dumt på dem og opplyste om at jeg selvsagt ikke lot kroppsdelene flyte utover.)

- Jeg er en psykopat. Noen venninner fattet nemlig en interesse for psykologi og som skolens særing var jeg sentrum for analysene deres. Profilen min stemte tydeligvis svært godt overens med det de leste om psykopati på Wikipedia, så da ble jeg det. De likte også å smøre litt tjukt på, så da ble jeg ikke bare følelseskald og utnyttende, men også sadistisk, potensielt voldelig og morderisk.

- Jeg prøvde å forgifte mine medelever i 9. klasse. Vi hadde heimkunnskap og skulle bake boller, og under prosessen måtte jeg vokte bollene mens de hevet, mutters alene. En jente som gikk forbi kom visstnok til å se inn vinduet idet jeg injiserte gift i samtlige boller, noe som ble forsterket da jeg konsekvent nektet å smake på dem senere.

- Jeg er schizofren og har forskjellige stemmer i hodet mitt som forteller meg hvordan jeg skal være, noe som forklarer hvorfor jeg er så slem. Dette ble jeg fortalt at ble satt ut i beste mening.

- Jeg er Satan. Dette kunne den gladkristne jenta i parallellklassen informere om at hun hadde fått bekreftet via en åpenbaring fra Gud. Det vekslet riktignok litt mellom at jeg var Satan i menneskeform og at jeg hadde en pakt med ham, men utover det var kjerringa dønn seriøs. Hjalp kanskje ikke at jeg bare lo hult og stirret på henne, heller.

- Jeg har hatt et forhold til (den unge, mørke, nifse og pene) historielæreren vi hadde en periode, dette fordi jeg var genuint interessert i faget hans og vi dessuten hadde en del litteraturpreferanser og humor til felles. Vi hadde drøy BDSM-sex nesten hver dag, vi. En gang ble vi også observert mens jeg gav ham en blowjob i gangen, og på ett tidspunkt hadde jeg visstnok også forhekset ham til å like meg.

- Jeg prøvde å sette fyr på en kirke en gang, og en annen gang forsøkte jeg å tilkalle min sanne mester under en gudstjeneste med skolen. Via mobilen.

- Jeg har hatt camsex med en gutt i klassen. Dette fortalte han om i det vide og det brede, alle detaljer inkludert, før han plutselig holdt kjeft da det gikk opp for ham at jeg satt i samme rom. Svirret likevel en masse rykter i ettertid, som eskalerte fra pupper og fingring til ren turning, BDSM-style. Ja jøss.

Jævlig mye mer, også. Var en litt konservativ småby med mange tungkristne og folk med livlig (eventuelt religiøs) fantasi, så ryktene ble ikke tatt særlig lett på, for å si det slik. Går faktisk rykter på barneskolen den dag i dag, de kaller meg Vampyren, og historiene brukes for å skremme 7. klassingene som snart skal til ung.skolen. Hallelujah.

I voksenlivet har jeg ikke fått så mye, litt ymse rundt sex og BDSM og legning og satanisme, men det er ingenting i forhold til skolen.

Anonym poster: ff20c4080080d38f42b95de28ba270c6

Du må ha hatt en utrolig underholdende hverdag..! *misunnelig*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min tante mente mannen min slo meg/var slem fordi jeg var blitt så tynn.

Kan legge til at jeg nettopp hadde født barn, så det var jo ikke så rart at jeg hadde mistet noen kilo....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker det gikk et rykte om at jeg var lesbisk, jeg var 18 år og hadde selvtillit på ca 0. Jeg har aldri vært så nedfor som det jeg var da. Skravla gikk og jeg ble mer og mer deppa.. var nesten redd for å vise meg på skolen.. Jeg hadde heldigvis foreldre som støttet meg gjennom det. Og det morsomste med det hele? De som satt ryktet ut om meg er verdens største traktorlesber :laugh:

Hadde ikke brydd meg om det den dag idag, skulle gjerne hatt den selvtilliten jeg har idag da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

-Jeg er vist veldig dumsnill.

-Klarer ikke å si nei.

-Setter tydlge grenser.

-Jeg er vist arbidsnarkoman.

-Målrettet

Endret av lorena
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk høre av de aller fleste på vgs at jeg hadde vært utro mot kjæresten min med alle i klassen min for noen år siden, på videregående skole! Skulle nesten tro folk hadde vokst fra det tullet der. Det var jo selvfølgelig ikke sant! Jeg og typen er fortsatt sammen og har det enda bedre den dag i dag, så der fikk du den, ryktespreder!

Haha, fant heldigvis ut hvem som satt ut ryktet, var en bitter usikker gutt, og det var så deilig å få satt han på plass husker jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var narkoman jeg... ryktene gikk så langt at skolen min fikk vite det, og jeg måtte i samtale med helsesøster.

Jeg stjeler visst også fra det stedet der jeg har et styreverv (student).

Kan ikke komme på noe mer... har sikkert gått noen fler/det går sikkert noen om meg... men jeg vet ikke om de. Hadde ikke overraska meg med noen av de folka jeg vet hvem er :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått høre følgende opp gjennom:

- At jeg er en player

- At jeg ofte er i trøbbel med politiet

- At jeg er narkoman / bolevrak

Det finnes ikke et snev av sannhet i noe av dette.

Har aldri knullet rundt da jeg gir en lang fanden i ONS, ei heller lekt med noen. Har fått høre det fra jenter som har trodd det, at jeg var en player.

At jeg er boler vil jeg nok høre mye fremover uansett, det er ikke mulig å være trent i dagens samfunn uten at noen skal komme med en pekefinger / antydning (lenge leve janteloven). Dette ble også "spredd" fra en bekjent av meg (vi er nå kamerater).

At jeg er narkoman har kommet fra en tullete jente som ikke taklet å høre argumenter for at marihuana ikke er så grusomt alle vil ha det til (på fest), ergo ble jeg en "hasjis/narkoman" som ikke var imot at folk kunne ta seg en røyk engang iblant.

Og så var det en tidligere eks til min ekskjæreste som klarte å lire av seg at jeg var både narkoman/boler og i trøbbel med politiet.

Dette er vel ca. de ryktene jeg har hørt. Hvor ombredt de er/var eller ei vet jeg ikke. Morsomt å høre var det jo uansett.. mange raringer i verden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...