April Skrevet 31. mars 2004 #1 Del Skrevet 31. mars 2004 Dere som skal ha denne sangen, hva slags instumenter skal dere ha til? Jeg synes den er utolig flott sånn den er orginal, men jeg har jo ikke råd til å leie en hel bande for å spille en sang..Så hos oss så blir det bare orglet, men holder det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 31. mars 2004 #2 Del Skrevet 31. mars 2004 Vi skal ha kirkeorgel og trompet. Bare orgel ble litt tynnere, så vi valgte trompet i tillegg. Ble alldeles nydelig!! Jeg vet tilfeldigvis at vår trompetist, Arne Kollandsrud www.kollandsrud.tk har et opptak av denne....... Men den egentlig veldig nydelig om enn noe enklere på piano.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jea Skrevet 31. mars 2004 #3 Del Skrevet 31. mars 2004 Hvor kan jeg høre denne sangen på internett?? ellers må jeg vel leie filmen for å høre den? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 31. mars 2004 #4 Del Skrevet 31. mars 2004 Hvor kan jeg høre denne sangen på internett?? ellers må jeg vel leie filmen for å høre den? Eller du kan ta deg en tur til meg..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jea Skrevet 31. mars 2004 #5 Del Skrevet 31. mars 2004 TEX:Ja det kan jeg gjøre ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 31. mars 2004 #6 Del Skrevet 31. mars 2004 Jeg la ut en link i den andre tråden hvor du kan laste den ned Jea. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 31. mars 2004 #7 Del Skrevet 31. mars 2004 I hvilken andre tråd da...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 31. mars 2004 #8 Del Skrevet 31. mars 2004 http://forum.kvinneguiden.no/viewtopic.php?t=73740 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jea Skrevet 31. mars 2004 #9 Del Skrevet 31. mars 2004 Takk arwen..Men jeg klarer ikke laste ned,så jeg sender linken til sambo jeg :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 31. mars 2004 #10 Del Skrevet 31. mars 2004 *ikke helt våken ennå...* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jea Skrevet 31. mars 2004 #11 Del Skrevet 31. mars 2004 skal legge meg litt igjen nå ja,beta har sovna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 31. mars 2004 Forfatter #12 Del Skrevet 31. mars 2004 Jeg fikk heller ikke til Arwen sin, jea! Men prøv min i samme linken om utgangsmarsj... Spørs om vi også kanskje skal ha trompet da..Men problemet er at hun som er organist er i permisjon, så mannen hennes skal spille i stedet og han spiller også trompet!! Men hun var så snill at hun kunne spille for oss på inngangsmarsjen, der må vi jo nesten ha trompet, så kanskje hun vil spille på utgangsmarsjen også.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 31. mars 2004 Forfatter #13 Del Skrevet 31. mars 2004 Arwen hva skal du ha? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 31. mars 2004 #14 Del Skrevet 31. mars 2004 Orgel og Kornett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå