jea Skrevet 31. mars 2004 #1 Del Skrevet 31. mars 2004 Hva skal dere ha som utgangsmusikk??? Vi tenkte bryllupsmarsj av wagner,men det er jo sånn jeg vil ha til inngangsmusikk... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 31. mars 2004 #2 Del Skrevet 31. mars 2004 Vi skal ha Purpose av Nordraak. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 31. mars 2004 #3 Del Skrevet 31. mars 2004 canon - den er lang og nydelig slik at alle som må vente litt også får høre musikk. Har selv stått i nesten tom stille kirke og synes det var litt stusselig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lene* Skrevet 31. mars 2004 #4 Del Skrevet 31. mars 2004 Vi ville ha en lett og munter utgangsmelodi, og da vi hørte: The Prince of Denmark's march, (Jermiah Clarke,) var vi ikke i tvil. Den skulle vi ha ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 31. mars 2004 #5 Del Skrevet 31. mars 2004 Vi skal ha samme som Arwen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jea Skrevet 31. mars 2004 Forfatter #6 Del Skrevet 31. mars 2004 Har dere link til canon??? Ett sted man kan høre på den? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 31. mars 2004 #7 Del Skrevet 31. mars 2004 Har du hørt c u when you get there med Coolio? Canon er det klassiske stykke som spilles i bakgrunnen der. Litt nede på siden her kan den lastes ned Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 31. mars 2004 #8 Del Skrevet 31. mars 2004 Her er en versjon.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 31. mars 2004 #9 Del Skrevet 31. mars 2004 Har dere link til canon??? Ett sted man kan høre på den? Har du sett Brudens far...? Når Kimberly Williams og Steve Martin går oppover mot alteret er det Canon som spilles som inngangsmarsj. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 31. mars 2004 #10 Del Skrevet 31. mars 2004 Vi skal forresten ha en marsj min bestefar har skrevet!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jea Skrevet 31. mars 2004 Forfatter #11 Del Skrevet 31. mars 2004 Ja men husker ikke sangen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lompa Skrevet 31. mars 2004 #12 Del Skrevet 31. mars 2004 Vi skal ha Purpose av Nordraak som utgangsmarsj. Egentlig ville jeg ha den til inngang, men da sa min kjære at når jeg kom oppover ville han ha Mendehlsson, så da ble vi enige om Purpose på vei ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 31. mars 2004 #13 Del Skrevet 31. mars 2004 Har du sett Brudens far...? Når Kimberly Williams og Steve Martin går oppover mot alteret er det Canon som spilles som inngangsmarsj. Feil..Det er når brudepikene og mora og broren går opp at den blir spilt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 31. mars 2004 #14 Del Skrevet 31. mars 2004 Feil..Det er når brudepikene og mora og broren går opp at den blir spilt! Ja det har du rett i, gikk litt fort her... (Har unger som maser etter frokost...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 31. mars 2004 #15 Del Skrevet 31. mars 2004 Jeg digger Brudens far..Og har drømt om Canon i D, siden jeg så filmen for første gang! Den SKULLE jeg ha i bryllupet mitt!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 31. mars 2004 #16 Del Skrevet 31. mars 2004 Jeg digger Brudens far..Og har drømt om Canon i D, siden jeg så filmen for første gang! Den SKULLE jeg ha i bryllupet mitt!! Me too..... Gjett hvor prosesjons ideene mine kommer fra.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
9na Skrevet 31. mars 2004 #17 Del Skrevet 31. mars 2004 Vi skal ha Toccata av Widor. Den er lang (sånn at musikken varer helt til alle gjestene er ute av kirken, håper jeg ihvertfall...). Den er også fantastisk mektig og flott og jublende; den perfekte utgangsmarsjen å spille etter at jeg har fått min kjære! Det eneste problemet med den er at den skal være veldig vanskelig, så ikke alle organister kan spille den. Men kjæresten min har sjekket, og vår organist kan! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christinamor Skrevet 31. mars 2004 #18 Del Skrevet 31. mars 2004 9na: Helt enig!! Du kan bare glede deg! Det forresten samme som Märtha og Ari hadde som utgangsmarsj... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
9na Skrevet 31. mars 2004 #19 Del Skrevet 31. mars 2004 9na: Helt enig!! Du kan bare glede deg! Det forresten samme som Märtha og Ari hadde som utgangsmarsj... Jeg vet det, men jeg har ikke hermet, jeg lover! Jeg har hørt den en gang før, i et bryllup i familien min i Italia, og da tenkte jeg "Den skal jeg ha når jeg gifter meg!" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 31. mars 2004 #20 Del Skrevet 31. mars 2004 )na skrev: Vi skal ha Toccata av Widor. Har du link? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå