Gjest Guilty Skrevet 17. juli 2013 #21 Del Skrevet 17. juli 2013 Enda et innlegg! Oioi, jeg begynner visst å klare de treningsgreiene her ganske bra! Haha. Godt å få dokumentert det og så jeg får sett tilbake. Kjøpte meg nye Nike joggesko i natt, kan ikke vente til de kommer i posten! Ekstra treningsmotivasjon med noe nytt og fint 13 minutter, 1.06km og 5.0 stigning på tredemølla. Abdominal 40.9kg 4x10 Seated Leg Curl 27.3kg Knebøy (kun stangen, vet ikke hva den veier) 1x10 Leg Press 25kg Adductor Abductor ut: 40kg og inn 25. 4x10 på begge. Leg Extension 13.6kg 4x10. Har også vært flink med maten idag syns jeg! Kanskje spist litt lite men.. Frokost/lunsj: Havregrøt Etter trening: Banan og en brødskive med grov leverpostei. Venter nå på middag som blir grillede kyllingfileter osv.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Guilty Skrevet 17. juli 2013 #22 Del Skrevet 17. juli 2013 Da har jeg hatt enda en treningsøkt som jeg tok rett etter middagen! Hehe. Spiste ute og vi driver og graver ut hagen fordi vi skal lage terrasse. Fikk plutselig lyst til å grave litt når jeg så på det, så ble 4 lass på en relativt stor trillebår og bæring av stein Var veldig tungt og er helt utkjørt.. Tror jeg skal fortsette i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
orgus Skrevet 17. juli 2013 #23 Del Skrevet 17. juli 2013 Ble det noe forskjell med nye sko? Jeg trenger desperat noen andre enn de jeg betalte 199,- for.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Guilty Skrevet 18. juli 2013 #24 Del Skrevet 18. juli 2013 Ble det noe forskjell med nye sko? Jeg trenger desperat noen andre enn de jeg betalte 199,- for.. Venter på at de skal komme i posten da Oida! Sko til 199 er vel mest sannsynligvis ikke det beste for føttene og beina med tanke på slitasje ol.? Jeg har 3 par joggesko fra før da, 700,- pluss på alle. Men alltid gøy med nye :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
orgus Skrevet 18. juli 2013 #25 Del Skrevet 18. juli 2013 Venter på at de skal komme i posten da Oida! Sko til 199 er vel mest sannsynligvis ikke det beste for føttene og beina med tanke på slitasje ol.? Jeg har 3 par joggesko fra før da, 700,- pluss på alle. Men alltid gøy med nye :D Nei, det merkes at det ikke er helt bra :-P Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Guilty Skrevet 18. juli 2013 #26 Del Skrevet 18. juli 2013 Nei, det merkes at det ikke er helt bra :-P Anbefaler virkelig å investere i noen som er av god kvalitet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Guilty Skrevet 18. juli 2013 #27 Del Skrevet 18. juli 2013 Da var treningen for idag ferdig! Har fokusert på armer men allikevel er det rumpa som er verst, føles nesten ut som om den har "løsna" fra resten av kroppen hahaha. Rar følelse.. Jaja 28 minutter, 2.38km og 5.5 stigning på tredemølla Lat Pulldown 20.5kg 4x10 Back Extension 54.5kg 4x10 Shoulder Press 6.8kg 4x10 Triceps Press 27.3kg 4x10 Chest Press 13.6kg 4x10 Annen ryggøvelse 4x10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Guilty Skrevet 23. juli 2013 #28 Del Skrevet 23. juli 2013 Full fart med nye joggesko :D Ikke vært i form i det siste så har ikke fått trent. Idag var det på´n igjen men på de fleste øvelsene måtte jeg sette ned vekten på Men er bedre enn ingenting! Økte også på leg press, såå :D Det er jo bra! Tredemølle 1.15km, 14:22 minutter og 6.0 på stigning Abdominal 27.3kg 4x10 Seated Leg Curl 27.3kg 4x10 Leg Press 34.1kg 2x10 27.3kg 2x10 Adductor ut: 40kg 4x10 inn:25 4x10 Leg Extension 13.6kg 4x10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
orgus Skrevet 24. juli 2013 #29 Del Skrevet 24. juli 2013 (y) :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Guilty Skrevet 25. juli 2013 #30 Del Skrevet 25. juli 2013 Da var enda en treningsøkt gjennomført, til tross for dårlig form. Skjønner ikke hva som skjer Har ikke vært sånn før.. Jaja. Var en helt grei økt i det minste da Tredemølle 1.12km, 13 minutter og 7.5 stigning. Seated Row 13.6kg Lat Pulldown 20.5kg 3x10, 27.3kg 1x10 Back Extension 54.5kg 4x10 Shoulder Press 6.8kg 4x10 Triceps Press 27.3kg 4x10 Chest Press 13.6kg 2x10 8.6kg 2x20 Også avsluttet jeg med å tøye. Håper jeg klarer en økt imorgen og selv om jeg har altfor mye å gjøre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
orgus Skrevet 26. juli 2013 #31 Del Skrevet 26. juli 2013 Hva slags dårlig form er det snakk om da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Guilty Skrevet 26. juli 2013 #32 Del Skrevet 26. juli 2013 Hva slags dårlig form er det snakk om da? Svimmel, kvalm, har problemer med lukten av mat og veldig rar følelse i magen hvis jeg prøver å trene styrke der. Så sånn går no dagan Ble ikke noe trening idag men har nå fått svømt litt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
orgus Skrevet 26. juli 2013 #33 Del Skrevet 26. juli 2013 Svimmel, kvalm, har problemer med lukten av mat og veldig rar følelse i magen hvis jeg prøver å trene styrke der. Så sånn går no dagan Ble ikke noe trening idag men har nå fått svømt litt Høres ikke noe særlig ut :S Hadde det litt sånn i en periode selv, men det var fordi jeg spiste veldig dårlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Guilty Skrevet 26. juli 2013 #34 Del Skrevet 26. juli 2013 Høres ikke noe særlig ut :S Hadde det litt sånn i en periode selv, men det var fordi jeg spiste veldig dårlig Nei er ikke det.. Er dessverre ikke pga. at jeg spiser dårlig, spiser masse mat Skikkelig matvrak. Jaja, får satse på at det går over av seg selv :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
orgus Skrevet 26. juli 2013 #35 Del Skrevet 26. juli 2013 Nei er ikke det.. Er dessverre ikke pga. at jeg spiser dårlig, spiser masse mat Skikkelig matvrak. Jaja, får satse på at det går over av seg selv :D Hvis det henger i lenge så kan det kanskje være verdt å prøve å finne ut av..? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Guilty Skrevet 27. juli 2013 #36 Del Skrevet 27. juli 2013 Hvis det henger i lenge så kan det kanskje være verdt å prøve å finne ut av..? Føler meg litt bedre idag faktisk så drøyer det Telles det som trening med en IKEA tur og montering av en kommode..? Føles hvertfall som trening! Sår i hendene har jeg fått og. Huff, klageklage Blir vel en treningsøkt imorgen forhåpentligvis! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
orgus Skrevet 27. juli 2013 #37 Del Skrevet 27. juli 2013 Føler meg litt bedre idag faktisk så drøyer det Telles det som trening med en IKEA tur og montering av en kommode..? Føles hvertfall som trening! Sår i hendene har jeg fått og. Huff, klageklage Blir vel en treningsøkt imorgen forhåpentligvis! Nei, det telles bare som irritasjon Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Guilty Skrevet 27. juli 2013 #38 Del Skrevet 27. juli 2013 Nei, det telles bare som irritasjon Jammen jeg ble varm(takk og lov for at jeg tok opp vifta til mamma!), svett og er støl jo.. Tungt var det og, fant kun den største hammeren til faren min! Haha. Sånn gigantisk sak.. Klarte ikke holde den med en hånd, har aldri sett en så stor hammer før :O Regner det som en treningsøkt jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
orgus Skrevet 27. juli 2013 #39 Del Skrevet 27. juli 2013 Jammen jeg ble varm(takk og lov for at jeg tok opp vifta til mamma!), svett og er støl jo.. Tungt var det og, fant kun den største hammeren til faren min! Haha. Sånn gigantisk sak.. Klarte ikke holde den med en hånd, har aldri sett en så stor hammer før :O Regner det som en treningsøkt jeg! Det er ikke meningen du skal montere ikeamøbler med en slik altså; Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Guilty Skrevet 27. juli 2013 #40 Del Skrevet 27. juli 2013 (endret) Det er ikke meningen du skal montere ikeamøbler med en slik altså; Haha! Den var ikke helt sånn, kan vise bilde her Måtte slå inn 26 plastspikre for å sette sammen 5 skuffer.. Ser du, den er like lang som underarmen min og veier ett tonn jo! *bilde fjernet* Endret 23. mai 2014 av Guilty Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå