Gjest Guilty Skrevet 15. april 2013 #1 Del Skrevet 15. april 2013 Sånn, da har jeg visst opprettet en treningsdagbok. Så har jeg et sted jeg får oversikten og kanskje litt mer inspirasjon til å faktisk gjøre noe med tanke på at andre ser det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Guilty Skrevet 15. april 2013 #2 Del Skrevet 15. april 2013 Kan vel starte ved å legge ut utgangspunktet mitt. 20 år, 162cm og 60.5kg. Trener i hovedsak for å få en strammere kropp og få bedre helse men gjør ingenting om jeg går ned noe heller Føler det har vært en grei dag, spist 3 brødskiver og en Go Morgen blåbæryoghurt og så reker til middag Var i dårlig form så derfor har det blitt veldig lite mat idag.. Hadde også meldt meg på Zumba så gikk selv om formen ikke var helt på topp! Ble en time med Zumba og nå er jeg kjempesliten og ligger i senga, men det føles bra å vite at jeg har presset meg selv veldig idag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
orgus Skrevet 15. april 2013 #3 Del Skrevet 15. april 2013 Ooh en fersk treningsdagbok. Passer en slamp som meg bra, jeg skulle ha begynt på igjen helt siden Februar :D Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Guilty Skrevet 15. april 2013 #4 Del Skrevet 15. april 2013 Hehe, er ikke alltid like lett å begynne Takk det samme! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vofsitofsi Skrevet 16. april 2013 #5 Del Skrevet 16. april 2013 Gratulerer med ny treningsdagbok! Lykke til fremover Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Guilty Skrevet 18. april 2013 #6 Del Skrevet 18. april 2013 Gratulerer med ny treningsdagbok! Lykke til fremover Tusen takk! Rakk ikke skrive noe her på tirsdag, hadde så utrolig mye å gjøre.. Fikk kun i meg 2 brødskiver og reker til middag. Hadde ikke sovet hele natten så sov veldig lenge! Var helt utslitt men klarte å dra meg selv ut på en times rask gåtur Igår fikk jeg ikke mulighten til å trene siden det var både fysioterapi og tannlege, noe som tok sin tid og med tanke på min tannlegeskrekk fikk jeg veldig mye beroligende som gjorde at jeg hadde null sjans til å i det hele tatt komme meg ut av senga igjen Håper jeg får trent litt idag, planen er hvertfall en time på ellipsemaskinen min og litt enkel styrketrening! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 3. mai 2013 #7 Del Skrevet 3. mai 2013 Hvordan går det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Guilty Skrevet 28. juni 2013 #8 Del Skrevet 28. juni 2013 Hvordan går det? Beklager sent svar, ble rimelig demotivert da jeg ble ganske syk :/ Men nå har jeg fått motivasjon på ny og for første gang meldt meg inn på et ordentlig treningssenter, hadde min første treningsøkt der idag :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
orgus Skrevet 29. juni 2013 #9 Del Skrevet 29. juni 2013 Oi, hvordan syk om det er lov å spørre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Guilty Skrevet 4. juli 2013 #10 Del Skrevet 4. juli 2013 Oi, hvordan syk om det er lov å spørre? Er lov å spørre Sliter med ME og har veldig dårlig immunforsvar, så har i tillegg til ekstreme smerter fått influensa, omgangssyken, fikk lungeproblemer pga. muggsopp og noe greier.. Jaja. Men ja, jeg har vært flink og fortsatt treningen etter jeg meldte meg inn. Er 4 ganger etter sist gang nå, totalt 5 ganger! Har hatt litt "innkjøring" og lært meg litt mer av apparatene så hadde ikke første ordentlig økt før idag. Joda, jeg tok i alt jeg kunne men det var ikke så veldig rutinert, jeg telte ikke så mye antall reps, osv.. Så ja Idag ble det 26 minutter på tredemølla, 5.5 oppoverbakke og gikk litt over 2km i ganske høy fart Så var det etterfulgt av styrketrening! Iik, overkroppen som fikk gjennomgå, klarer ikke løfte armene over hodet Har skrevet navnet som sto på apparatene jeg bruker, har ikke peiling på hva de er på norsk. Lat Pulldown 20.5kg 4x10 Chest Press 13.6 4x10 Back Extension 90(regner med at denne sto på pound da det ikke var kg ved siden av), 4x10 Shoulder Press 6kg 4x10 Triceps Press 27.6kg 4x10 Og en øvelse jeg ikke aner hva heter, men man trener hvertfall korsryggen Satt også av en halvtime til uttøying. Er ganske fornøyd med meg selv faktisk, kjenner det hjelper på selvtilliten min. Gått fra absolutt ingenting til det her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
orgus Skrevet 4. juli 2013 #11 Del Skrevet 4. juli 2013 Er lov å spørre Sliter med ME og har veldig dårlig immunforsvar, så har i tillegg til ekstreme smerter fått influensa, omgangssyken, fikk lungeproblemer pga. muggsopp og noe greier.. Jaja. Wow, ikke all verden til utgangspunkt for trening da! Men kjempebra at du er godt i gang da Hvor trener du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Guilty Skrevet 4. juli 2013 #12 Del Skrevet 4. juli 2013 (endret) Wow, ikke all verden til utgangspunkt for trening da! Men kjempebra at du er godt i gang da Hvor trener du? Haha nei, er ikke det.. Men var veldig aktiv før jeg ble syk! Jeg har begynt på Fresh Fitness jeg Er så fin pris der Haha. Og du, da? Om du trener på treningsstudio, da Og nå kom jeg hjem fra en gåtur, ble en rask en på ca 40 minutter Endret 4. juli 2013 av Guilty Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
orgus Skrevet 5. juli 2013 #13 Del Skrevet 5. juli 2013 Haha nei, er ikke det.. Men var veldig aktiv før jeg ble syk! Jeg har begynt på Fresh Fitness jeg Er så fin pris der Haha. Og du, da? Om du trener på treningsstudio, da Og nå kom jeg hjem fra en gåtur, ble en rask en på ca 40 minutter Ja har hørt rykter om riktig så hyggelige priser :D Tja trener og trener, er medlem på Elixia - men har snart glemt hvordan det ser ut der inne :D Flink! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Guilty Skrevet 8. juli 2013 #14 Del Skrevet 8. juli 2013 Ja har hørt rykter om riktig så hyggelige priser :D Tja trener og trener, er medlem på Elixia - men har snart glemt hvordan det ser ut der inne :D Flink! :D Haha, huff da Da har jeg vært så lat som stillheten i dagboken tilsier! Helgen gikk med til hele 3 bursdager, 2 fester og en tur ut på byen, så ble altfor mye mat, kaker og alkohol.. Oops Men må da være lov det og! Haha. Idag snudde jeg derimot det usunne og tok meg turen på treningssenteret! Oppvarming 13 minutter på tredemølla, 1.11km. Stigning på 6.0 Abdominal 34.1kg 4x10 Seated Leg Curl 27.3kg 4x10 "Adductor abductor machine"(står hvertfall det, haha. To øvelser hvor jeg tar og presser beina inn eller ut) Ut: 45kg 4x10 Inn: 30kg 4x10. Leg Extension 34.1kg 1x4 ,34.1kg 2x10, 20.5kg 2x10 Leg Press 34.1kg 2x10, 24kg 2x10 Også en annen mageøvelse det ikke er noe navn på. Tøyde så deretter ut en 20 minutters tid! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Guilty Skrevet 9. juli 2013 #15 Del Skrevet 9. juli 2013 Da var treningen for idag ferdig Oppvarming på tredemølle, 13 minutter, 6.5 stigning og 1.09km. Back Extension 40.9kg 3x10, 47.7kg 2x10. Shoulder Press 6.8kg 4x10 Triceps Press 34.1kg 1x10, 27.3kg 3x10 Lat Pulldown 20.5kg 4x10 Chest Press 6.8kg 4x10 Ryggøvelse utenom, 4x10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Guilty Skrevet 11. juli 2013 #16 Del Skrevet 11. juli 2013 Uæh, sikkert ingen som leser dette uansett men.. For første gang på mangemange år turte jeg å ha på meg bikini på en strand i Norge! Jeg vet treningen ikke har gitt meg resultater så fort, men jeg føler meg mye bedre allerede! Jaja, lite gledesutbrudd Sånn i vektsammenheng så har jeg gått opp 1kg, så sånn er det! Haha. Har trent idag og men ble ikke så veldig lenge siden været var såå fint og jeg ville dra å bade! Skal ta det igjen med en hard økt imorgen, da :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
orgus Skrevet 12. juli 2013 #17 Del Skrevet 12. juli 2013 Jeg leser! :D Virker som du har fått litt rutine inn i det nå da? Aiai, hvordan føltes det å rusle rundt i bikini da? :D Kan vært lurt å ikke fokusere for mye på grammene vekta viser innimellom tror jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Guilty Skrevet 16. juli 2013 #18 Del Skrevet 16. juli 2013 Jeg leser! :D Virker som du har fått litt rutine inn i det nå da? Aiai, hvordan føltes det å rusle rundt i bikini da? :D Kan vært lurt å ikke fokusere for mye på grammene vekta viser innimellom tror jeg Hurra Ja, er vel på en måte blitt litt rutine i det ja. Det føltes helt greit, og det som var så bra :D Nå ligger jeg helt utslitt i senga etter en nesten litt for lang økt. Hadde min første økt helt alene, faren min var så snill at han kjørte meg til og fra siden han skulle omtrent samme veien Var der i 2 timer! Økte også på Back Extension, til 54.5kg :D Stolt! 50 minutter på tredemølle, 5.0 stigning, 4.16km. Lat Pulldown 20.5kg 4x10 Back Extension 54.5kg 4x10 Shoulder Press 6.8kg 4x10 Triceps Press 27.3kg 4x10 Chest Press 13.6kg 4x10 Annen ryggøvelse 4x10 Er fornøyd :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
orgus Skrevet 16. juli 2013 #19 Del Skrevet 16. juli 2013 To timer wow, det hadde jeg aldri gidda Flink :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Guilty Skrevet 16. juli 2013 #20 Del Skrevet 16. juli 2013 To timer wow, det hadde jeg aldri gidda Flink :D Det sto mellom å trene så lenge eller å sitte der stille i en time Takk :D Føler meg ganske flink og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå