Gå til innhold

vi elsker hverandre, men...


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Hei!

Jeg og samboeren min elsker hverandre over alt på jord, stoler fullt og helt på hverandre og ser fram til et lv sammen. jeg er siste års student og han har kun vikarjobb uten å vite når han får fast.

Problemet vårt er at i perioder klarer vi ikke å slutte å irritere hverandre. Det kan vere bagateller som blusser opp, en av oss fyrer litt unødvendig og vi er uenige om en del ting. Dette tenker jeg en del på. Økonomi er ofte en del av diskusjonene. kan det ligge bak at jeg tener lite og han ikke vet når han får fast? Vi snakker ut om det hver gang, men etter en periode er det på'n igjen.

Han er den typen som vil ha problemene for seg selv og jeg er omvendt. Jeg forventer ikkje at alt skal vere perfekt hele tiden, men i periodene så sliter dette på oss begge. har noen gode råd?

På forhånd takk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg skulle ønske jeg hadde noen gode råd, for akkurat nå er jeg og min kjære midt i en slik "irritasjons-eksplosjon". icon_frown.gif Også her er det økonomien som ligger under. Ganske paralellt som hos dere, så tjener jeg ikke så mye. Han stresser og blir utslitt.

Det føles vondt, og konsekvensene er uklare mens det står på... Tenkte bare at det var litt trist om du ikke fikk noen svar, for jeg vet hvordan det kan føles. Man trenger en klem og noen trøstens ord der og da. Her på KG kan man være anonym og si det akkurat som det er uten å pakke ting inn eller sensurere seg selv.

Kanskje er dere venner igjen i dag, og alt virker på avstand som en bagatell. Hvis ikke, så vil det vel gjøre det om en liten stund. icon_smile.gifI mellomtiden kan vel du og jeg prøve å sette oss ned å tenke over hva slags muligheter vi har for å bedre økonomien. Vi klarer mye mer enn vi tror!

*klem* icon_smile.gif1212[ Dette Innlegg er endret av: Leia den 2002-06-06 12:57 ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider