Kanutte Skrevet 30. mars 2004 #1 Del Skrevet 30. mars 2004 Er litt nysgjerrig på hva som skjedde i ditt utdrikkingslag. Hadde vært morsomt å høre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 30. mars 2004 #2 Del Skrevet 30. mars 2004 Mitt utdrikningslag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jens Skrevet 31. mars 2004 #3 Del Skrevet 31. mars 2004 http://forum.kvinneguiden.no/viewtopic.php...t=69766&start=0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 31. mars 2004 #4 Del Skrevet 31. mars 2004 Og her er mitt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christinamor Skrevet 31. mars 2004 #5 Del Skrevet 31. mars 2004 Jeg ble kidnappet på jobb, en fredag, og kjørt hjem. Der ble jeg dresset opp som Märtha Louise, fikk "Trist som faan" - og ble livredd for at jeg måtte tusle rundt og lese høyt i Oslo sentrum. Dengang ei, inn i bil, og ut på E18 sørover. Det ante meg at vi enten skulle til Skien (min hjemby) eller til Stavern, hvor pappa og kona har sommerhus. Vi skulle til Stavern! Der var hele venninnegjengen min samlet, og de hadde rigga til partytelt i hagen og full pakke med reker, hvitvin etc. Vi spiste og koste oss, så fulgte gjette-på-pakker-leken. Mye fnising og gøy, og vi la oss sånn passe sent. neste dag var det lang frokost, før jeg ble kledd ut som spåkone. vi gikk til "sentrum", og jeg måtte sitte utenfor en kafè og spå folk som kom forbi. Dette var utenfor sesongen, så det var ikke mest folk der - noe som passset meg bra. Vi koste oss i sola, drakk øl og hygget oss, før vi gikk hjem igjen. Så slappet vi av, noe la seg itt nedpå, før vi startet festen igang. Vi tente grillen, og spiste deilig mat, før showet starta. Alle hadde da valgt seg ut en sang de forbandt med meg, laget kostyme som passet til sangen, så måtte jeg opptre for de andre. Det var utrolig moro - sangene spente fra Copacabana til Annie, Roch Voisine og F. Cabrel, Dum Dum Boys m.m. Det blie drinker mellom hver sang, og det hele skle litt ut, men det var fantastisk moro. Herja rundt til 04, og søndagen var TUNG!! Men jeg kunne ikke hatt det bedre - SÅ mye moro med alle venninnene mine som jeg er så glad i!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lene* Skrevet 31. mars 2004 #6 Del Skrevet 31. mars 2004 Gleder meg bare mer og mer til mitt jeg nå.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå