Gå til innhold

Grooo ble drukket ut på mandag...

Grooo

Anbefalte innlegg

Jeg hadde en fantastisk kveld med ni gode venninner!

Siden min forlover bor på andre kanten av landet var det ei av de andre venninnene som hadde tatt på seg å ordne mitt utdrikningslag. Jeg viste at det skulle være denne mandagen, og at jeg skulle være klar sånn i sekstida på kvelden. Presis klokka seks ringte det på døra, og der stod tre av venninnene klare og ba meg hente jakke + badetøy. Så fikk jeg bind for øynene, og ble ført ut til en bil. Underveis ble det nesten ikke sagt ett ord, og jeg fikk ikke vite hvem sjåføren var. Hadde ingen aning om hvor de kjørte meg...

Til slutt stoppet vi, og jeg ble ført inn i ett hus. Kjente igjen trappetrinnene og de tre dørtersklene, så jeg skjønte at vi var hjemme hos en av mine venninner og fikk ta av bindet for øynene. Der stod de andre jentene klare og ventet, og det ble servert velkomstdrink.

Etter litt prat var det tid for mat, de hadde laget det flotte koldtbordet! Dette hadde blitt planlagt i løpet av forrmiddagen pga øsreng, det var vist egentlig meningen at vi skulle grillet. Kjempegod mat, og masse god drikke. Så reise en av jentene seg opp og fortalte en morsom historie fra noe vi hadde opplevd på folkehøgskolen, og en etter en fortalte de andre også om ett eller annet gøy vi hadde gjort gjennom tiden. Var så mye morsom som ble sagt, mange ting jeg hadde glemt... Jeg lo så tårene trillet, og det ble tatt en del bilder av mine venninner som ivrig levde seg inn i det de sa.

Så var det klart for is og jordbær, og det ble utbragt skål for både det ene og det andre. Jeg fikk overrakt en pakke, og i den var det ett hefte der alle jentene hadde levert inn ett ark hver med masse koselige minner og hilsener. Alle hadde funnet fram gamle blider av seg selv sammen med meg i forskjellige situasjoner og "tidsepoker", jeg fikk igjen tårer i øynene av alt som var skrevet. Det var også ett ark fra hver av de som var invitert men som ikke kunne komme, utrolig koselig å lese alt sammen! Vi ble sittende lenge og prate om alle slags minner og ting vi hadde opplevd, og det ble en god del prat om bryllupet som snart-snart kommer.

Som sagt så hadde jeg en helt fantastisk kveld, og har nå masse morsome bilder på digitalkameraet mitt, og et hefte fult av kjempekoselige hilsener fra alle de gode venninnene mine.

Tusen takk jenter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tja, si det...

De bare lurte meg fordi de vet at jeg IKKE liker å bade. Hehe... Så det ble liggende i sekken hele kvelden, og blir nok liggende der resten av sommeren også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...