Gå til innhold

Hvordan takle dette?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

For noen måneder lå jeg med en i vennegjengen. Nå har han blitt bestekompis med en som jeg pleide å date. De dukker opp på alle fester og ting som jeg og gjengen finner på, og sier alltid humoristiskr på min bekostning. De skal hele tiden legge ut om at de er "brødre" fordi begge har hatt seg med meg etc. Og kommer med slengbemerkninger om min seksualitet osv. Jeg liker det virkelig ikke, og de får meg til å føle meg uendelig lite verd når de plager meg på den måten. Det hjelper ikke å komme med "come backs" heller, for de er jo tydeligvis veldig stolte at å ha fått seg med meg. De andre vennene mine sier at jeg ikke må bry meg om hva de sier, men det gjør jeg. jeg blir så utrolig trist, og de gjør at jeg føler meg billig og urespektert (selv om jeg ikke har hatt meg med mange i det hele tatt). Hvordan skal jeg takle det?

Anonym poster: e857b60d9451e5c1c35d216f4bdc8654

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ærlig talt! Jeg hadde blitt skikkelig forbanna om noen satt å snakka om meg på den måten. Ta en ordentlig prat med dem begge hvor du sier at ikke det er greit å holde på sån. Om ikke det funker så får du vifte med lillefingeren på neste fest mens du sier høyt : Ja om dere ikke er brødre så ligner dere i alle fall sån fysisk...

Anonym poster: ded0320bd16b83a2b4e4d8b54b05e389

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...