Gå til innhold

Singel igjen da


Gjest m23

Anbefalte innlegg

Etter fire år med kjæresten er det nå slutt. Hun dumpet meg, grunnen var at hun ville ha en endring i livet, hun følte seg litt "låst" og at hun satt fast i den samme rutinen hele tiden. Hun pratet om noe av det samme i fjor, når jeg skulle søke meg på masterstudiet. Hun ville gjerne flytte til en annen by, men vi hadde allerede leilighet i Oslo, vi hadde etablerte venner her, de hadde masterstudiet jeg ville gå her og hun hadde til og med fått jobb her. Så jeg fikk overtalt henne til å vente i iallefall to år. Men hun klarte jo tydeligvis ikke vente. Jeg så virkelig for meg at dette var jenta for meg, vi hadde til og med snakket om et liv sammen, å få barn og slike ting. Men det ble tydeligvis ikke noe av, så da er jeg her igjen, square one.

Jeg føler jeg er litt sur på henne på at hun ikke klarte å vente, men jeg savner henne også veldig. Vi kunne prate om alt mulig og vi kunne sitte i stillheten og bare kose med hverandre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Føler med deg. Ble dumpet av kjæresten min gjennom 5 år for 3 uker siden. Han fant ei ny helt plutselig. Forholdet var supert fram til da, og det var som en bombe som falt ned fra himmelen og rett i fanget på meg. Sånn føltes det. Men det er 3 uker siden, og det går fremover. Føles ikke like håpløst lenger! Og det kommer til å gå bedre med tiden for din del også :) Bare tving deg selv til å gjøre andre ting. Ikke sitt alene og savn henne. Vær med venner, finn på ting, osv.

Hilsen jente 21.

Anonym poster: e82c997c0b849e702bbb97cd1f1c5c83

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...