Gå til innhold

Soler du toppløs?

Fremhevede innlegg

Gjest bare lille meg...
Skrevet
Ja' date=' det gjør jeg. Både hjemme og i Syden.[/quote']

:Nikke:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmm... jeg foretrekker faktisk å sole meg toppløs! (Smører meg GODT!!)

Men lar være på overfylte offentlige badestrender (hvor jeg ikke liker meg MED bikini heller!)

Grunnene er flere, men en av de er at det alltid blir tull når bikini skal av/på, hånkle som faller ned osv.. Så viser jeg det som er uansett.. :wink:

Bikini er noe herk.. Takke meg til litt mer private strender hvor man kan være nesten naken uten at folk bryr seg :P

Det viktigste er det med at folk bryr seg! Jeg har ikke noe problemer med min egen kropp, selv om jeg er langtfra noen undertøysmodell.. Men det er noe med disse "reglene" og hensyn til andre... og det at faktisk andre bryr seg mer enn man gjør selv... :roll:

Skrevet

Jo, soler meg toppløs ute på platningen. Det er bare naboene nord for oss som ser over mot oss, men sitter da med ryggen mot de.

Skrevet

Nei jeg soler meg aldri toppløs.

Jeg synes det er forferdelig uanstendig at en kvinne kan brette seg ut foran allmennheten på den måten.

I samme slengen vil jeg si at det er uanstendig med alle disse mødrene som brette ut puppene sine på offentlige steder for å amme de sultne barna sine. Det er skikkelig ekkelt. De kan i det minste gå på et toalett eller et lite anonymt rom.

Uæææh! :roll:

Skrevet

I samme slengen vil jeg si at det er uanstendig med alle disse mødrene som brette ut puppene sine på offentlige steder for å amme de sultne barna sine. Det er skikkelig ekkelt. De kan i det minste gå på et toalett eller et lite anonymt rom.

Ja, la oss for all del stenge de forferdelige mødrene med unger slengende fra brystene inne på et lite vindusløst kott. Det syns jeg er skikkelig viktig og det hadde virkelig gjort mye for å gjøre hverdagen min lettere.

Takk for at du setter fokus på og finner løsninger til et så utrbredt og alvorlig problem, gjest!

Og derrr klarte jeg ikke å holde meg alvorlig lenger!!! :hoho::hoho:

Ærlig talt - er du seriøs??

Jeg soler meg heller ikke toppløs, men ammende kvinner... :roll:

Gjest Anonymous
Skrevet
Nei jeg soler meg aldri toppløs.  

Jeg synes det er forferdelig uanstendig at en kvinne kan brette seg ut foran allmennheten på den måten.  

Uæææh!  :roll:

:hoho::hoho::hoho:

Knall god ide- NOT :hoho:

Skrevet

:ler::ler::ler:

Jeg har ikke solt meg toppløs siden midten av 80-tallet, og kommer nok ikke til å gjøre det heller. Men å amme jenta mi på do fordi noen "nei-folk" syns det er ekkelt å se en baby få mat??? Neppe! :ler::ler::ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...