Gjest gjest1 Skrevet 30. mars 2004 #21 Skrevet 30. mars 2004 Niks, berre i solarium.. Er litt gøy med skille syns eg, ser kor brun ein har blitt! Hehe... *glede seg til sommaren*
Modesty Skrevet 30. mars 2004 #22 Skrevet 30. mars 2004 Jeg soler meg aldri toppløs,tror jeg skal spare folk for de opplevelsen ja.........
Sandra Skrevet 30. mars 2004 #23 Skrevet 30. mars 2004 Nei, soler meg ikke toppløs. (Men nå er ikke jeg så glad i å sole meg i det hele tatt da, men når jeg en sjelden gang gjør det beholder jeg toppen på)
murmeldyret Skrevet 30. mars 2004 #24 Skrevet 30. mars 2004 Ikke nå lengere. Det var jo veldig in å gjøre det på 80-tallet. Spesielt i syden. Men nå er toppen på
Litago Skrevet 30. mars 2004 #25 Skrevet 30. mars 2004 De eneste gangene jeg soler meg toppløs er når jeg også kaster underdelen. Men det gjør jeg mer og mer sjeldent. Og alltid på et meget privat sted. 8)
Bentebent Skrevet 31. mars 2004 #26 Skrevet 31. mars 2004 Kun i solarium ja. Bryr meg ikke så mye om jeg får skille, det er for det første bare jeg og sambo som får se det, og jeg blir uansett ikke noe særlig brun :veldigsur: Bare rød, og så flasser jeg av
Gjest gjesta Skrevet 31. mars 2004 #27 Skrevet 31. mars 2004 Jeg soler meg toppløs kun i veldig skjermede oppgivelser, så som på egen terrasse og i solarium. Gjorde det tidligere. Var sågar fast bruker av en nudiststrand. Trives med egen kropp og har et avslappet forhold til nakenhet, men som sagt ikke lenger i all offentlighet.
Gjest Tex Skrevet 31. mars 2004 #28 Skrevet 31. mars 2004 Bare hjemme på min egen godt skjermende terrasse.....
Gjest GreenSky Skrevet 31. mars 2004 #29 Skrevet 31. mars 2004 Både ja og nei. Aldri toppløs på offentlig strand, men stefaren min har gård, og jeg pleier ofte å være der om sommeren. Da finner jeg min hemmelige, øde "soleplass" og soler meg både toppløs og truseløs. :oops:
*Lene* Skrevet 31. mars 2004 #30 Skrevet 31. mars 2004 I ungdommen gjorde jeg det...Men nå kunne det aldri falt meg inn..Brystene er ikke like yppige lenger ;-)
pusur Skrevet 31. mars 2004 #31 Skrevet 31. mars 2004 Nei, jeg pleier ikke å sole meg toppløs. Har liksom ikke vært så frisindig, mye fordi jeg har så små pupper. Men, jeg skal ha en brystforstørrelse om en måned så kanskje etterhvert jeg blir litt mer modig å soler puppene på skjermete plasser eller der andre også gjør det. Synes ikke det er noe fint med hvite merker etter bikinien , men litt merker blir det jo uansett ettersom man ikke går toppløs hver gang man beveger seg i sola. pusur
Gjest gjesta Skrevet 31. mars 2004 #33 Skrevet 31. mars 2004 På verandaen og i solarium lar jeg overdelen falle
aline Skrevet 31. mars 2004 #35 Skrevet 31. mars 2004 soler meg ikke toppløs uansett hvor jeg er, kun fordi jeg ikke føler behov for det. Jeg er stolt over etthvert skille jeg opparbeider meg jeg, da kan jeg i det minste skryte til kjærsten om at "Ha!! se her!!! Jeg har fått farge!!!!" soler meg gjerne med klokke og bikinioverdel og bikiniunderdel jeg, og om jeg får noen skiller fordi jeg går ute i kun singlet en solrik dag, så plager ikke de skillene meg noe heller!! Puppene mine er det kun kjærsten som ser, og vi synes begge det er litt artig med skiller, rett og slett fordi det ikke er så mye tid til soling og ikke hud til å bli knallbrun uten maaaaaasssssse soling. dessuten synes jeg skiller faktisk kan være litt sexy jeg!!!
Elze Skrevet 31. mars 2004 #36 Skrevet 31. mars 2004 Jeg er stolt over etthvert skille jeg opparbeider meg jeg, da kan jeg i det minste skryte til kjærsten om at "Ha!! se her!!! Jeg har fått farge!!!!" soler meg gjerne med klokke og bikinioverdel og bikiniunderdel jeg, og om jeg får noen skiller fordi jeg går ute i kun singlet en solrik dag, så plager ikke de skillene meg noe heller!! Jeg også - liker å vise frem skillene for å dokumentere at jeg har fått farge. Hender riktignok at jeg soler meg naken på private steder, men aldri bare toppløs. 15 år og 15 kilo siden jeg pleide å strutte rundt toppløs.
aline Skrevet 31. mars 2004 #37 Skrevet 31. mars 2004 ...15 år og 15 kilo siden jeg pleide å strutte rundt toppløs. likte ikke å strutte rundt toppløs når jeg var yngre heller jeg da.... men kom nok også da an på det at jeg faktisk kan vise at joda, jeg HAR fått farge!!! se bare her!!! Har jeg ikke skille ser jeg jo ut som andre gjør på vinterstider!! slik har jeg alltid vært, som jeg kan huske vaffal!! Dessuten så synes jeg og har alltid syntes, at det er litt sexy med skiller, det viser den personen at dette faktsik ikke er noe som er tiltenkt alle andre, men kun ham som får se!! (er litt rar sånn jeg tror jeg...)
Gjest Virvel Skrevet 31. mars 2004 #38 Skrevet 31. mars 2004 Hjemme på verandaen soler jeg meg gjerne naken hvis det ikke er noen her. Ute har jeg heller ingen problemer med å sole meg toppløs, men jeg ser det naturligvis litt an. Jeg stripper ikke hvis det er masser av folk i nærheten! Pleier også å ta på meg bikinitoppen igjen når jeg skal bade.
Gjest Moonshadow Skrevet 31. mars 2004 #39 Skrevet 31. mars 2004 Jeg stripper ikke hvis det er masser av folk i nærheten! Pleier også å ta på meg bikinitoppen igjen når jeg skal bade. Samme her :-)
Gjest Anonymous Skrevet 31. mars 2004 #40 Skrevet 31. mars 2004 Jeg gjorde det på slutten 80 tallet og begynnelsen av 90, men ikke nå lenger. Var mye yngere og fast og fin
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå