Gjest Virvar Skrevet 30. mars 2004 #1 Skrevet 30. mars 2004 Pleier du sole deg toppløs? Og hvor synes du det er ok å gjøre det? Jeg har ikke lyst på hvite trekanter på brystene lenger slik jeg får om sommeren, men det er liksom noe i meg som sier at jeg ikke kan kaste sollivet heller. I solarium så blir jeg gjevn brun. Men når man er i solen så får man trekanter og merker.
Gjest 1111 Skrevet 30. mars 2004 #2 Skrevet 30. mars 2004 Har aldri gjort det og kommer nok ikke til å gjøre det heller. en grunn er dårlig selvbilde og en annen grunn er at jeg nok er litt for sjenert :oops:
Gjest Estrela Skrevet 30. mars 2004 #3 Skrevet 30. mars 2004 Gjør det hjemme på terrassen og på strender der det er miljø for det.
VesleBråka Skrevet 30. mars 2004 #4 Skrevet 30. mars 2004 gjerne det, hvor det er miljø for det. Dvs. ikke hvis naboer eller delvis kjente er i nærheten og det er lite folk, kanskje likevel hvis det er masse folk og mange som er toppløse. Definitivt i syden etc. hvor jeg ikke kjenner noen.
Gjest gloria Skrevet 30. mars 2004 #5 Skrevet 30. mars 2004 Bare i solarium..heh. Jeg løsner bikinioverdelen bak når jeg ligger på magen da
Malou Skrevet 30. mars 2004 #6 Skrevet 30. mars 2004 Nei jeg føler meg ikke bekvem med å sole meg toppløs. Ikke har jeg noe problem med hvite felter på kroppen heller. Det er så få som ser dem allikevel. Hender jeg tar av bikinitoppen når jeg soler meg på magen da, men ikke så ofte da heller faktisk. Jennifer
Arkana Skrevet 30. mars 2004 #7 Skrevet 30. mars 2004 Nei, jeg soler meg aldri toppløs, ikke hjemme i hagen engang hvor ingen kan se meg. Hvite flekker bryr meg ikke, jeg går ikke akkurat rundt og viser brystene hele tiden.
Gjest Estrela Skrevet 30. mars 2004 #8 Skrevet 30. mars 2004 jeg går ikke akkurat rundt og viser brystene hele tiden. Ikke jeg heller.
Gjest Yoni Skrevet 30. mars 2004 #11 Skrevet 30. mars 2004 Soler meg ikke toppløs, ikke pga dårlig selvbilde, men jeg har faktisk aldri tenkt over de hvite trekantene. Kan kanskje ha en sammenheng med at jeg ikke bryr meg om å bli særlig brun.
Loolaa Skrevet 30. mars 2004 #12 Skrevet 30. mars 2004 Hvis jeg er på stranda eller på et sted hvor jeg er skjermet fra innsyn, soler jeg meg gjerne toppløs. Men passer på å ha godt med solfaktor på Liker også å sole med helt naken (på nudiststrand). Mye mer behagelig, og det føles mer naturlig enn å gå i bikini. Jeg føler meg mer beglodd og mer utsatt for kroppspress når jeg går i bikini på en vanlig strand enn når jeg er naken på en nudiststrand.
Gjest Moonshadow Skrevet 30. mars 2004 #13 Skrevet 30. mars 2004 I syden hender det seg at jeg gjør det, men ikke i Norge.
Tusseline Skrevet 30. mars 2004 #16 Skrevet 30. mars 2004 Nei, gurimalla Har ikke noe med at jeg er flau over kroppen min på noen måte, men det hadde rett og slett ikke vært naturlig for meg.
Gjest Respect Skrevet 30. mars 2004 #17 Skrevet 30. mars 2004 Ja, det gjør jeg. Både hjemme og i Syden.
sunshine-t Skrevet 30. mars 2004 #18 Skrevet 30. mars 2004 Nei jeg kan ikke si jeg gjør det. Går så vidt med bikinioverdel offentlig, så jeg hadde aldri sol meg toppløs
labboline Skrevet 30. mars 2004 #19 Skrevet 30. mars 2004 Jeg soler meg toppløs om det er skjermet og av og til på strender i syden der mange gjør det. Problemet er bare at jeg i mange år har brukt overdel og derfor blir ikke puppene så brune som resten uansett.. Ser det når jeg tar solarium.. Ser ut som jeg har brukt bikini der også..
Gjest Dalwhinnie Skrevet 30. mars 2004 #20 Skrevet 30. mars 2004 Hvis jeg er på stranda eller på et sted hvor jeg er skjermet fra innsyn, soler jeg meg gjerne toppløs. Men passer på å ha godt med solfaktor på Liker også å sole med helt naken (på nudiststrand). Mye mer behagelig, og det føles mer naturlig enn å gå i bikini. Jeg føler meg mer beglodd og mer utsatt for kroppspress når jeg går i bikini på en vanlig strand enn når jeg er naken på en nudiststrand. Selv får jeg mer komplekser av å vise meg for folk i bikini enn å være på en nudiststrand. Fortrekker imidlertid mindre strender/steder eller aller helst en liten øde bukt for meg selv. På vanlige strender soler jeg meg ikke toppløs.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå