Gå til innhold

Frekt?! -Haster


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Så hvis jeg svarer, er det bedre enn å ikke svare? Jeg er bare redd for å ikke få noe respons tilbake. Da føler jeg liksom at ballen ligger hos han igjen..

Anonym poster: 2f4aa1ed4b94b78d6d6bf5abecd7b35f

Han har ikke svart deg på TO UKER ts, og med en gang han gir et pip, skal du liksom være på plass?

Jeg hadde ventet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Han har ikke svart deg på TO UKER ts, og med en gang han gir et pip, skal du liksom være på plass?

Jeg hadde ventet...

Han har ikke svart deg på TO UKER ts, og med en gang han gir et pip, skal du liksom være på plass?

Jeg hadde ventet...

så forbli singel. de fleste orker ikke ei dame som driver med maktspill og skal være så prinsippfast feministisk.

Anonym poster: e6c9035151cd6a82499cb47de4f7b5d3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så forbli singel. de fleste orker ikke ei dame som driver med maktspill og skal være så prinsippfast feministisk.

Anonym poster: e6c9035151cd6a82499cb47de4f7b5d3

Har du tenkt tanken at du driver med maktspill selv? Og at det er derfor du også er singel?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maria_Marihøne

Får dere ikke vondt i hodet av å holde på sånn? Fikk hodepine bare av lese denne tråden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Kos deg! :) Og ikke glem å ta med solen tilbake til Norge..;)" (Det er nesten alltid solskinn der han er) Vad tycks?

Anonym poster: 2f4aa1ed4b94b78d6d6bf5abecd7b35f

Jeg stemmer for. Ikke noe som må besvares, men fullt mulig for ham å svare på også.

Ellers er det slike tråder som viser meg at kvinner sliter like mye med å forstå menn som omvendt. Da sikter jeg ikke til TS, hun er bare en hyggelig og småforelsket dame som ikke vil trå feil, da sikter jeg til andre her. Det lyder jo som om dating er en skyttergravskrig der han er fienden. Menn flest tenker ikke at de nå har "kontakt-overtaket". Menn flest tenker på sport. Han tenker etter all sansynlighet overhodet ikke som deg, så ikke ta utgangspunkt i egne analyser av atferden hans.

Anonym poster: ab521e192035878f42d7f721727dd9c5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

så forbli singel. de fleste orker ikke ei dame som driver med maktspill og skal være så prinsippfast feministisk.

Anonym poster: e6c9035151cd6a82499cb47de4f7b5d3

Heh, og du sier at du hadde dumpet TS om hun ikke hadde svart. Jeg er av typen som sjelden sender sms, og hadde garantert ikke svart på en "kos og klems" melding etter to ukers stillhet, rett og slett for at jeg hadde ikke hatt noe å svare på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heh, og du sier at du hadde dumpet TS om hun ikke hadde svart. Jeg er av typen som sjelden sender sms, og hadde garantert ikke svart på en "kos og klems" melding etter to ukers stillhet, rett og slett for at jeg hadde ikke hatt noe å svare på.

godt. det isr bare at jeg kan satse på noen som ikke er kjedelig og lite kreativ.

Anonym poster: e6c9035151cd6a82499cb47de4f7b5d3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har ikke svart deg på TO UKER ts, og med en gang han gir et pip, skal du liksom være på plass?

Jeg hadde ventet...

Det var ikke direkte noe å svare på, men jeg personlig hadde svart på meldingen jeg sendte ham. Derfor forventet jeg liksom respons.

Først tenkte jeg å svare. Og så tenkte jeg at jeg ikke skulle svare. Så tenkte jeg at jeg skulle svare, men drøye litt. Og nå vet jeg ikke. Om jeg skal late som jeg er "hard to get" eller om det gir bedre inntrykk å svare selv om han er treg til å svare når det ikke er direkte spørsmål eller vi er "in the mood"...

Anonym poster: 2f4aa1ed4b94b78d6d6bf5abecd7b35f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

godt. det isr bare at jeg kan satse på noen som ikke er kjedelig og lite kreativ.

Anonym poster: e6c9035151cd6a82499cb47de4f7b5d3

Og det viser at det ser ut til å være enkelt å unngå mannfolk som forventer mer oppmerksomhet enn de er villige til å gi :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg stemmer for. Ikke noe som må besvares, men fullt mulig for ham å svare på også.

Ellers er det slike tråder som viser meg at kvinner sliter like mye med å forstå menn som omvendt. Da sikter jeg ikke til TS, hun er bare en hyggelig og småforelsket dame som ikke vil trå feil, da sikter jeg til andre her. Det lyder jo som om dating er en skyttergravskrig der han er fienden. Menn flest tenker ikke at de nå har "kontakt-overtaket". Menn flest tenker på sport. Han tenker etter all sansynlighet overhodet ikke som deg, så ikke ta utgangspunkt i egne analyser av atferden hans.

Anonym poster: ab521e192035878f42d7f721727dd9c5

Takk!

Ts

Anonym poster: 2f4aa1ed4b94b78d6d6bf5abecd7b35f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var ikke direkte noe å svare på, men jeg personlig hadde svart på meldingen jeg sendte ham. Derfor forventet jeg liksom respons.

Først tenkte jeg å svare. Og så tenkte jeg at jeg ikke skulle svare. Så tenkte jeg at jeg skulle svare, men drøye litt. Og nå vet jeg ikke. Om jeg skal late som jeg er "hard to get" eller om det gir bedre inntrykk å svare selv om han er treg til å svare når det ikke er direkte spørsmål eller vi er "in the mood"...

Anonym poster: 2f4aa1ed4b94b78d6d6bf5abecd7b35f

Det var ikke direkte noe å svare på, men jeg personlig hadde svart på meldingen jeg sendte ham. Derfor forventet jeg liksom respons.

Først tenkte jeg å svare. Og så tenkte jeg at jeg ikke skulle svare. Så tenkte jeg at jeg skulle svare, men drøye litt. Og nå vet jeg ikke. Om jeg skal late som jeg er "hard to get" eller om det gir bedre inntrykk å svare selv om han er treg til å svare når det ikke er direkte spørsmål eller vi er "in the mood"...

Anonym poster: 2f4aa1ed4b94b78d6d6bf5abecd7b35f

Herregud har du ikke svart enda? du kan like greit bare sende han en "hadet" for han kommer til å gå lei hvis du hele tiden skal drive på sånn med sms.

Anonym poster: e6c9035151cd6a82499cb47de4f7b5d3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var ikke direkte noe å svare på, men jeg personlig hadde svart på meldingen jeg sendte ham. Derfor forventet jeg liksom respons.

Først tenkte jeg å svare. Og så tenkte jeg at jeg ikke skulle svare. Så tenkte jeg at jeg skulle svare, men drøye litt. Og nå vet jeg ikke. Om jeg skal late som jeg er "hard to get" eller om det gir bedre inntrykk å svare selv om han er treg til å svare når det ikke er direkte spørsmål eller vi er "in the mood"...

Anonym poster: 2f4aa1ed4b94b78d6d6bf5abecd7b35f

Ikke styr med det. Er ingen grunn til at du skal sitte på mobilen, svar han på mandag eller når det nå er naturlig at du ser over den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg stemmer for. Ikke noe som må besvares, men fullt mulig for ham å svare på også.

Ellers er det slike tråder som viser meg at kvinner sliter like mye med å forstå menn som omvendt. Da sikter jeg ikke til TS, hun er bare en hyggelig og småforelsket dame som ikke vil trå feil, da sikter jeg til andre her. Det lyder jo som om dating er en skyttergravskrig der han er fienden. Menn flest tenker ikke at de nå har "kontakt-overtaket". Menn flest tenker på sport. Han tenker etter all sansynlighet overhodet ikke som deg, så ikke ta utgangspunkt i egne analyser av atferden hans.

Anonym poster: ab521e192035878f42d7f721727dd9c5

Er du forresten mann eller kvinne?

Anonym poster: 2f4aa1ed4b94b78d6d6bf5abecd7b35f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fy f... jeg hater slike spill!!! Derslm en mann vil dumpe meg fordi jeg sender "for mange" mld, eller føler jeg "maser" så er han ikke mannen for meg allikevel. Dump meg da vel! Spill er jeg for gammel til. Take it or leave it, sier jeg...

Anonym poster: 43df9e94e64fe157724c7d64ec43ec67

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy f... jeg hater slike spill!!! Derslm en mann vil dumpe meg fordi jeg sender "for mange" mld, eller føler jeg "maser" så er han ikke mannen for meg allikevel. Dump meg da vel! Spill er jeg for gammel til. Take it or leave it, sier jeg...

Anonym poster: 43df9e94e64fe157724c7d64ec43ec67

Det er egentlig slik jeg tenker også. Men så har jeg et par venninner som mener jeg bør spille mer kostbar...

DERE SOM SYNES JEG SKAL SENDE MELDINGEN OG DRITE I Å VÆRE KOSTVAR, KAN DERE TRYKKE PÅ DEN GRØNNE PILEN VÆR SÅ SNILL.?

Anonym poster: 2f4aa1ed4b94b78d6d6bf5abecd7b35f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du forresten mann eller kvinne?

Anonym poster: 2f4aa1ed4b94b78d6d6bf5abecd7b35f

Jeg er mann. Heterofil, forlovet mann i 20-årene.

Du velger selv hva du gjør, TS, men du ser selv at de mennene som svarer her er ganske klare på at du bør svare, mens de som bare ser menns tanker fra utsiden er mer i tvil. Mange her tenker i retning av at "da lærer du ham at du står på pinne for ham". Problemet med det argumentet er at han etter all sannsynlighet ikke engang er innom den tanken. Du har svart hyggelig på en hyggelig SMS, og det er egentlig det.

Jeg har ingen egeninteresse av å gi deg dårlige råd, jeg bare mener helt oppriktig at du ikke bør bevege deg inn i et mønster der du unnlater å svare fordi det virker "taktisk lurt" - og det er der disse krigsanalogiene mine kommer inn. Taktikk. Slagplan. Om du skal finne en du er virkelig kompatibel med er det i hvert fall ikke å anbefale, selv om det sikkert fungerer greit en stund.

Lykke til uansett hva du gjør - men jeg vil altså råde deg til å svare :)

Anonym poster: ab521e192035878f42d7f721727dd9c5

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg er mann. Heterofil, forlovet mann i 20-årene.

Du velger selv hva du gjør, TS, men du ser selv at de mennene som svarer her er ganske klare på at du bør svare, mens de som bare ser menns tanker fra utsiden er mer i tvil. Mange her tenker i retning av at "da lærer du ham at du står på pinne for ham". Problemet med det argumentet er at han etter all sannsynlighet ikke engang er innom den tanken. Du har svart hyggelig på en hyggelig SMS, og det er egentlig det.

Jeg har ingen egeninteresse av å gi deg dårlige råd, jeg bare mener helt oppriktig at du ikke bør bevege deg inn i et mønster der du unnlater å svare fordi det virker "taktisk lurt" - og det er der disse krigsanalogiene mine kommer inn. Taktikk. Slagplan. Om du skal finne en du er virkelig kompatibel med er det i hvert fall ikke å anbefale, selv om det sikkert fungerer greit en stund.

Lykke til uansett hva du gjør - men jeg vil altså råde deg til å svare :)

Anonym poster: ab521e192035878f42d7f721727dd9c5

Takk igjen, kloke menneske. :) Forlovden din bør være svært så fornøyd. :)

Anonym poster: 2f4aa1ed4b94b78d6d6bf5abecd7b35f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er egentlig slik jeg tenker også. Men så har jeg et par venninner som mener jeg bør spille mer kostbar...

DERE SOM SYNES JEG SKAL SENDE MELDINGEN OG DRITE I Å VÆRE KOSTVAR, KAN DERE TRYKKE PÅ DEN GRØNNE PILEN VÆR SÅ SNILL.?

Anonym poster: 2f4aa1ed4b94b78d6d6bf5abecd7b35f

har jeg ikke sagt at du skal svare? hvorfor er du så vrang`? hvor gammel er du ts?

Anonym poster: e6c9035151cd6a82499cb47de4f7b5d3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maria_Marihøne

Hvis du skal gi han en slags beskjed ved å ikke svare så må du jo være sikker på at motakeren forstår budskapet. Jeg tipper han bare teker at han ikke har skrevet til deg på en stund, og når han endelig tar kontakt så gidder hun ikke svare.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Moroa er over. Ballen er kastet. Jeg sendte meldingen..

Anonym poster: 2f4aa1ed4b94b78d6d6bf5abecd7b35f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...