Gå til innhold

Trenger så desperat hjelp nå!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Sukk, jeg er så usikker nå. Jeg aner ikke hvor vi står, hva som vil skje, hva han vil eller hva jeg egentlig vil. Innerst inne vil jeg ha mannen jeg har blitt så vilt forelsket i. Som jeg de siste månedene har hatt det helt fantastisk sammen med, og som jeg virkelig ser for meg et liv sammen med. Vi har det utrolig bra sammen, ler, ja, alt er bare helt utrolig.

Men. Jeg har hatt en magefølelse. Jeg vet at mannen har en historie. At jeg ikke er hans første forelskelse. Problemet er bare at jeg tror han ikke er helt over sin forrige. De snakker utrolig mye sammen, og han har flere ganger blitt smårar når hun har blitt et samtaleevne, eller når hun har tatt kontakt med han når jeg har vært der. Han har sagt at han er helt ferdig med henne, at de bare er venner og at det aldri har vært noe seriøst mellom dem. Men jeg trodde rett og slett ikke på det. Så jeg gjorde derfor noe jeg angrer noe VOLDSOMT. Jeg så ingen annen løsning å få vite sannheten enn å lese et par meldinger. Jeg har aldri gjort noe sånt før, og jeg føler meg helt grusom.

Men, der kom det jo selvsagt frem litt av hvert. Blant annet at han fremdeles hadde følelser for henne, at de har kyssa den siste tiden (han har lovet meg på tro og ære at ingenting har noen gang skjedd mellom dem), at han ikke hadde de samme følelsene for meg, men at han trivdes veldig godt sammen med meg. Et sånt slag i magen har jeg aldri før opplevd å få, og jeg pakket bare sammen sakene mine og dro derfra gråtende. Han var ikke hjemme.

Dagen igår var helt grusom. Jeg klarte ikke tenke på noe annet, blant annet hva jeg skal gjøre. Jeg kan jo ikke akkurat si at jeg har lest meldingene heller. Jeg føler meg jævlig nok fra før.

Men, forvirringen kom når jeg snakket med bestekompisen igårkveld, og mannen hadde lagt ut om at han virkelig så for seg en fremtid mellom oss. Jeg fikk også verdens søteste meldingen utover kvelden, uten at jeg i det hele tatt tok kontakt. Så man kan si at jeg virkelig har hodet fult med tanker akkurat nå.

Lurer jeg meg selv om jeg tenker at han skrev dette til henne fordi han var redd for å miste henne som venn? Eller? Herregud, jeg holder på å bli smågal her.

Og vær så snill, dere trenger ikke komme med noen moralpreken om at det jeg gjorde var galt. Det er jeg fullstendig klar over, og jeg angrer så utrolig bittert på måten jeg håndterte magefølelsen på! :(

Anonym poster: 14356d69a5140103a6c0d2710946f986

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

"Lurer jeg meg selv om jeg tenker at han skrev dette til henne fordi han var redd for å miste henne som venn? "

Ja. Jeg tror nok det.

Jeg skjønner at det er utrolig vanskelig å se så mange drømmer og planer rakne rundt deg, men ikke gidd å føre deg selv bak lyset.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Lurer jeg meg selv om jeg tenker at han skrev dette til henne fordi han var redd for å miste henne som venn? "

Ja. Jeg tror nok det.

Jeg skjønner at det er utrolig vanskelig å se så mange drømmer og planer rakne rundt deg, men ikke gidd å føre deg selv bak lyset.

Det jeg er redd for. Jeg har vært der før, og jeg kjenner at jeg ikke er spesielt gira på et nytt forhold som er på samme måten. Like vel gjør det så forbanna vondt, og jeg har aller mest lyst til å løpe tilbake og overse hele greia. Og det at han fortalte kompisen det han gjorde (han er en veldig god venn av meg også, og han lyver ikke når det gjelder akkurat dette) det gjør at jeg blir så i tvil. Jeg er jo så forelsket i fyren, men også så sinnsykt forvirra! :(

ts

Anonym poster: 14356d69a5140103a6c0d2710946f986

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns du bør ta deg en seriøs prat med fyren jeg. Ikke si noe om at du har lest meldingene, bare si at du har en følelse av at det er mer mellom han og denne dama enn han vil innrømme. Be han være brutalt ærlig med deg, og fortelle hvordan ståa er. Hvis han da sier at han vil satse på deg, så syns jeg du skal prøve å stole på at han faktisk er ærlig med deg. Gi ham en sjans, du vet ikke hva som surrer oppi hodet hans.... :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns du bør ta deg en seriøs prat med fyren jeg. Ikke si noe om at du har lest meldingene, bare si at du har en følelse av at det er mer mellom han og denne dama enn han vil innrømme. Be han være brutalt ærlig med deg, og fortelle hvordan ståa er. Hvis han da sier at han vil satse på deg, så syns jeg du skal prøve å stole på at han faktisk er ærlig med deg. Gi ham en sjans, du vet ikke hva som surrer oppi hodet hans.... :)

Det var planen. Er bare redd jeg kommer til å knekke fullstendig sammen. Jeg har aldri hatt sånne følelser for noen før, og jeg er så livredd for hva svaret blir. Jeg har blitt så utrolig glad i fyren. Kvalm konstant, og har ikke klart å spise noe siden jeg fant det ut. Det gjør bare så ubskrivelig vondt, og jeg føler meg tvers igjennom dum som har klart å gå på dette enda en gang! Og jeg har på følelsen av at han skal ut idag også, og det hjelper ikke akkurat på. Føler bare at hele verden raser fullstendig sammen! :(

ts

Anonym poster: 14356d69a5140103a6c0d2710946f986

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må nok bare snakke med han om dette. Fortelle han at det plager deg veldig, og du må finne ut hva han virkelig vil. Ja, du risikerer å få en sannhet du kanskje ikke ønsker smelt i trynet, men tro meg - det er mye bedre å finne det ut nå. Føler uansett veldig med deg, dette er forferdelig vondt. Og jeg kjenner jeg blir skikkelig sint! Stå på ditt, få sannheten ut av han! Om han fortsetter å lyve, ja da fortjener du faktisk bedre!

Stå på ts! :klem:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er dette eksen hans?

Uansett, han har jo løyet til deg, og han lyver til hun andre. Hun andre vet ikke at du er der når hun tar kontakt, og han gir henne signaler om at han er keen, men har også deg...Er det et bra trekk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er dette eksen hans?

Uansett, han har jo løyet til deg, og han lyver til hun andre. Hun andre vet ikke at du er der når hun tar kontakt, og han gir henne signaler om at han er keen, men har også deg...Er det et bra trekk?

Nei, de har aldri vært sammen. Så vidt jeg veit har det aldri skjedd noe annet enn dette kysset heller, men akkurat nå veit jeg jo ikke helt hva jeg skal tro. Hun veit at vi mer eller mindre er sammen, og det er egentlig det som irriterer meg kraftig. I følge kompisen vår er hun veldig interessert i han, og det virker ikke som om hun har planer om å gi seg heller. Og når jeg las så jeg liksom sånn småhakking på meg, og hun prøver å sette meg i et skikkelig dårlig lys. Kjenner jeg blir skikkelig sint, spesielt siden hun vet godt om meg! Klart, jeg er sint på han også. Men åh.. Forstår meg bare ikke på kvinner som bare ikke kan godta at noen faktisk er oppatt!!

ts

Anonym poster: 14356d69a5140103a6c0d2710946f986

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, de har aldri vært sammen. Så vidt jeg veit har det aldri skjedd noe annet enn dette kysset heller, men akkurat nå veit jeg jo ikke helt hva jeg skal tro. Hun veit at vi mer eller mindre er sammen, og det er egentlig det som irriterer meg kraftig. I følge kompisen vår er hun veldig interessert i han, og det virker ikke som om hun har planer om å gi seg heller. Og når jeg las så jeg liksom sånn småhakking på meg, og hun prøver å sette meg i et skikkelig dårlig lys. Kjenner jeg blir skikkelig sint, spesielt siden hun vet godt om meg! Klart, jeg er sint på han også. Men åh.. Forstår meg bare ikke på kvinner som bare ikke kan godta at noen faktisk er oppatt!!

ts

Anonym poster: 14356d69a5140103a6c0d2710946f986

Du legger skylda på henne???

Hva med han? Han holder dere jo begge på gress!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du legger skylda på henne???

Hva med han? Han holder dere jo begge på gress!

Som jeg skreiv så er jeg sint på han også. Veldig!

Det som plager meg er at det kom klart og tydelig frem at han ikke holder henne på gress. Hun veit akkurat hvordan ståa er, og like vel fortsetter hun. Og DET gjør meg forbanna. Hadde hun vært uvitende om situasjonen hadde jeg ikke irritert meg over henne i det hele tatt, men ja.. Kjenner at jeg blir kvalm bare av å tenke på alt! :(

ts

Anonym poster: 14356d69a5140103a6c0d2710946f986

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har ikke så mye annet å gjøre enn å fortelle han om det du tenker og det du lurer på. Det er den korteste veien til et svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde det akkurat på samme måte. Jeg valgte å bli og snakke med fyren. Viste seg at han klarte ikke å se på henne enn annet enn kun en venninne. Men ja, han hadde gjort en glipp. Trodde han satt på alle svarene. Sa i fra til meg og var ærlig om det. Men han klarte ikke glemme meg, savnet meg tenkte kun på meg. Så jeg sa han måtte ta et valg. Nå er vi kjærester. For meg var det verd å vente med kvalme, lite spising, og hjertesmerte...

Anonym poster: 29cc252f9b24468264bc0fbd89335be2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har fått snakket litt sammen nå. Han sier ikke noe om det jeg las, men han har flere ganger lovet meg at det ikke er noe på gang mellom dem, at det er meg han vil ha, og han viser det jo både offentlig og når vi er alene. Mulig jeg er stokk dum som faktisk gir han en sjanse og tror på ham, men jeg velger å være litt naiv og håpe på det beste. Jeg er så glad i fyren, og jeg tror ikke han hadde holdt rundt meg, kyssa meg og hele pakka offentlig om han ikke følte noe som helst tilbake! Håper jeg i alle fall..

ts

Anonym poster: 14356d69a5140103a6c0d2710946f986

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...