Gå til innhold

Hanneli`s "kom i form" dagbok;)

Hanneli

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det ble litt ekstra god mat hos mamma igår, men det får å greit! Får holde meg til skjema denne uka:)

Idag har jeg gått til og fra skolen, en vei er ca 35 minutter. Så da har jeg tilsaman gått 1t og 10 minutter!

Nå skal jeg på en time styrke trening også skal jeg løpe litt på mølla tenkte jeg.

Var ikke så sulten idag morges, og det er sikkert fordi jeg spiste så mye i går. Idag ble det egg med ost og skinke til frokost. På skolen spiste jeg salat og mandeler. Tok et eple på veien hjem. Til middag har jeg spist kylling og ris med gulrotjuice.

Blir en stor smoothie med banan og blåbær til kvelds.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Idag har jeg booket meg på en time på treningssenteret. Blir en time med dans.. Kan bli interessant med tanke på meg og koordinasjon. Men øvelse gjør mester..hehe..

Har holdt meg til et sunt kosthold idag og. Og så langt har jeg ikke følt noe sjokoladesug, blir nok værre utover uka kan jeg tenke meg. Merker at det hjelper å spise jevnt ihvertfall:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Igår var jeg på en stryketime på treningssenteret. Den skal jeg tilbake til neste torsdag! Merket at det var god trening for rumpa!

Idag har jeg gått til og fra skolen. Det var så fint vær, så det var ekstra koslig med en morgentur. Kjøpte meg en salat på butikken, og en boks nøtter. Planen var å lese til eksamen på skolen, men siden biblioteket stengte så tidlig, så ble det nøtter til Idol + en "kinder bueno".

Ble ingen trening idag, bortsett fra en runde med "butt bible" level 1.

Imorgen får jeg besøk av søsteren min, og da planlegger vi å lage fylte paprikaer. Det var så godt sist jeg spiste det, så vi gjentar det denne lørdagen og:)

Skal prøve å få til en joggetur imorgen tidlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er så flink, Hanneli!

Jeg må skjerpe meg, denne uka har rett og slett vært litt sløv på treningsfronten, men håper det blir bedre over helga. =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Idag har jeg og kjæresten syklet 2,5 mil. På vei hjem tok han en kebab og jeg en is:p

Veide meg idag og da veide jeg 67,6 :) Dette går rette vei! Håper det forsetter sånn igjennom eksamenstiden og! Er redd det ikke blir like mye trening framover:( men får prøve;)

God helg alle sammen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra for fin vektnedgang! Gøy at du også er glad i morgenturer, jeg føler jeg delvis er blitt avhengig av å gå til jobb, så sant været tillater det da :P

Fylte paprikaer har jeg aldri prøvd, men det skal jeg jammen få prøvd - høres både sunt og godt ut!

Ha en herlig søndag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker turene om morgenen:) Det er veldig deilig nå som det begynner å bli sol og bedre vær! Idag har jeg ikke trent :( men har vært aktiv stor deler av dagen, og glede meg til å komme hjem. Dette er 2 uka med "butt bible", så skal ta en runde på det når jeg kommer hjem:)

Idag har jeg spist egg med ost og skinke til frokost + et glass melk.

Til lunsj ble det noen knekkebrød med brunost og smoothie.

Har ikke spist ordentlig middag idag, fordi det var så dårlig med tid, så fikk raska med meg en bolle og en banan på toget.. Nå skal jeg hjem og spise noe ordentlig til kveldsmat.

Føler ikke at jeg har spist så bra idag, på grunn av avtaler her og der, en litt stressende dag med andre ord;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

uff..nå har jeg vært dårlig på oppdatering her=( Går i et med eksamensøving og pugging, så har ikke mye tid til overs desverre..

Har heller ikke fått trent noe særlig siden søndag hvor jeg tok en sykkeltur:) Så gleden var stor da jeg så at vekta var den samme som da jeg sjekka sist=P hehe... Fortsatt 67,6 =D yee..

Prøver å spise sunt under all øvingen. Idag kjøpte jeg meg noen nye typer cherrytomater som var utrolig gode! Satt å koste meg med disse under lesingen på biblioteket idag=P hehe..

Idag fikk jeg også tatt en tur på trening, så dette var en god dag:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan går det her? Inspirerende å se hvor godt du var kommet i gang!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Annonse

Tusen takk=) Jeg tror det blir lettere med kosthold og trening nå som det begynner å roe seg litt, og sommerferien nærmer seg.. Jeg skal ihvertfall på trening imorgen ettermiddag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikveld har jeg bestemt meg for å legge meg tidlig. Planen er å stå opp klokka 6 imorgen og ta en sykkelrunde før frokost.

De siste dagene føler jeg at jeg bare har spist uten å tenke over hva jeg egentlig har spist, så ikveld har jeg laget en oversikt over hva jeg skal spise imorgen, og har da ca et inntak på 1200kcal :) Tenker å prøve å lage noen måltidsplaner dagene som kommer, slik at jeg kommer meg inn i en ny og sunn rutine!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det er mye lettere å holde seg sunn, hvertfall i starten før man har som vane å spise sunt, hvis man har en matplan. Absolutt god idé! Men er ikke 1200 kcal litt lite?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er dårlig på akkurat det med å vite hvor mye kalorier jeg trenger:( men om jeg tar utgangspunkt i 1200, og om jeg merker at jeg blir sulten så får jeg heller legge på litt til. Da har jeg et utgangspunkt å gå etter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes man skal ligge på minimum 1300 jeg, men det finnes jo ingen fasit på hvor mange kalorier man skal ligge på så er nok lurt å prøve seg frem ja :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...