Gå til innhold

Hanneli`s "kom i form" dagbok;)


Hanneli

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei på deg!

Takk for hyggelig hilsen i dagboka mi! Ser du er godt i gang du også :)

Jeg har litt samme mål - en sydentur!

Vi får bare henge i og motivere hverandre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Typisk nok så har jeg vært forkjølet siden tirsdag, men etter en lengre morgen så ser det ut som at formen er på plass igjen. Er litt hes, men ellers føler jeg meg fin :)

Alt ser bra ut til at jeg skal få til en tur på treningssenteret idag. Skal først ta en time jogging på tredemølla, også har jeg meldt meg på styrketrening:) Dette blir bra;)

Forandret litt på planen som var Zuma siden jeg vil være litt forsiktig med tanke på at jeg har vært dårlig de to siste dagene:)

Endret av Hanneli
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kevlarsjäl

Har du vurdert å ha flere mål enn kun antall kilo+sydentur? Å stresse etter bikinikroppen er nesten alltid dømt til å mislykkes.. Og hvis man når målet har man ingen motivasjon etter ferien er over.

Har du noen helsemessige motivasjoner? Noen gamle klær du vil passe inn i? Et bryllup neste år, eller året etter?

Selv har jeg haugevis av både små og store motivasjoner, og jeg tror det er nøkkelen til å holde på en sunn livsstil:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk:)

Dagen i dag har gått veldig greit=)

Litt tung i pusten på tredemølla idag, så tok det litt rolig.. Styrketimen fungerte også fint, var første gangen jeg var på "get toned" timen. Det var veldig gøy, skal prøve å dra dit neste torsdag og :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du er sporty som går ute selvom det er regnvær! Jeg kom hjem rett før det starta=P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært litt opptatt så har ikke fått oppdatert her, men trening og kosthold går fortsatt bra :)

Igår gikk/jogget jeg 1 mil på tredemølla, og på mandag trente jeg før skolen. Igår hadde jeg noe helt sykt lyst på sjokolade, og tok en teskje med nugatti:p Da fikk jeg dempet det værste.. Idag blir det ingen trening siden jeg skal på jobb, så har en hviledag :)

Har begynt med dette: http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=731817

Veldig bra rumpetrening, flere som har prøvd? Er på min 4 dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Synd det ikke ble trening i dag da. Du får ta det igjen i morgen. :jepp: Jeg er så imponert over at jeg klarte å dra meg ut av senga og på treningssenteret i dag, men følte det var veldig verdt det. =)

Jeg tror det er sånn at jenter skal ligge på ca 1200-1500 kalorier om de vil ned i vekt. =) Selv teller jeg ikke, synes rett og slett at det legger et sånt press på matforholdet mitt at jeg blir helt stressa, og ender med å ikke spise i det hele tatt. =P

Endret av Antheia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du har hatt en bra fredag? Ble det trening?

Synes det kanskje ser ut som du spiser litt lite? Mulig Anthea har rett her, at kvinner bør ligger på 1200-1500 kcal om de skal ned i vekt, men hvis man trener, går jeg egentlig ut fra at man bør ha minst 1500. Jeg forbrenner rundt 500 kcal på en økt, og da er det jo litt lite hvis jeg da har mindre enn 1000 kcal "til overs" på en dag ... Sånn tenker i alle fall jeg!

Men du gjør som du synes er best selv, du kjenner din kropp best :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...