Gå til innhold

HÆæÆÆÆÆÆæ Hææææ æææåa?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

har aldri sett et forum der "hæ" brukes som svar så ofte som her. enten som hersketeknikk eller fordi hun er dum eller at det besvarte innlegget er klønete forumlert eller uspesifisert. Syns kvinner det er greit å oppføre seg dumt, umodent, kleint og barnslig nok til at et sånt svar er dem verdig?

Anonym poster: a706530aa1f3c49cddf666b47a8fa426

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Skogmann

Kvinner liker i større grad enn menn å trykke andre mennesker ned.

Endret av Skogmann
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og her var det lite IQ gitt

Anonym poster: 6af51bf5693a77ce5c21de375f418437

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

synes ikke at hæ har nod her å gjøre, hæ sier man når man ikke hørte hva en person sa, og her skriver man, man snakker ikke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Haha ja, spesielt når man bare skriver "hæ" eller noe, ikke noe mer. Bare ett ord... det er bare for å provosere. Vil man diskutere så skriver man et ordentlig svar :P

Endret av Kjempeliten
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

synes ikke at hæ har nod her å gjøre, hæ sier man når man ikke hørte hva en person sa, og her skriver man, man snakker ikke

"Hæ?" er udannet, ukultivert språkbruk, i hvert fall for voksne. Hvis man ikke hører hva en person sier, er det naturlig å si "(jeg hørte ikke) hva sa du?"

Endret av Arabella
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kevlarsjäl

Mistenker at det er en spesifikk bruker TS sikter til, og jeg må si meg enig med TS: det er så unødvendig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Funky Punk

Syns "hæ" er et litt morsomt ord jeg :ler:

Og når man skriver det så betyr det jo mer "jeg forstår ikke" enn at man ikke hører :) Det sier seg jo selv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Hæ?" er udannet, ukultivert språkbruk, i hvert fall for voksne. Hvis man ikke hører hva en person sier, er det naturlig å si "(jeg hørte ikke) hva sa du?"

ikke på trøndersk

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

"hæ" skriftlig kan vel tolkes som = Jeg forstår ikke (enten med vilje eller ikke)

Bare en enkel måte å få fram poenget sitt på, samt framstå ganske teit. :veslejenta:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...