Gå til innhold

Blush.no med falske produkter.


Gjest Armule

Anbefalte innlegg

Jaha, hva skjedde med denne saken da? :klo:

Anonymous poster hash: 478eb...648

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har aldri bestilt noe fra Blush.no, jeg er generelt skeptisk til norske nettsider som selger kosmetikk. Som f.eks Blivakker.no. Da jeg vet at feks Redken produktene deres er falske, da "Redken-mannen" selv har sagt at han ikke en gang visste at de selger produkter der, og at produktene deres KUN selges i frisørsalonger.

Sikkert ikke det eneste de selger der som er falskt.

Behøver ikke være falske produkter, kan like gjerne, eller som oftest vil jeg si, parallellimport. Og da er det ikke noe rart at selgern til Redken ser ut som et spørsmålstegn!

Anonymous poster hash: 41543...13c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaha, hva skjedde med denne saken da? :klo:Anonymous poster hash: 478eb...648

De har betalt vedkommende mot klausul at hun ikke får åpne kjeften.

Anonymous poster hash: 65e72...96c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Jeg har også fått falske produkter fra blush.no, men fant det ikke ut før i dag, og produktet er brukt opp.
For en stund siden kjøpte jeg fudge sin silvershampoo for gulskjær i håret, og betalte kun 69 kroner. Jeg fikk produktet og brukte det opp, og syntes det virka helt OK egentlig. Shampoen ble just tom, og i går gikk jeg på en frisørsalong og kjøpte den samme shampoen, men til 250 kroner(!!) Jeg brukte den nå just for en time siden, og DA skjønte jeg at den shampoen som jeg kjøpte på blush.no var falsk. For konsistensen var helt annerledes, og jeg trengte å bruke mye mindre shampo, og de skumma mye mer med den jeg kjøpte hos frisøren, og lukta var himmelsk i forhold.. Hadde aldri brukt shampoen før jeg bestilte den på blush, så visste ikke hvordan den skulle være. Ringte just til frisøren og fortalte at denne var helt annerledes enn den jeg bestilte på nett, og hun sa at det hadde de hørt flere kunder si om andre produkter også. Hun sa også at den ikke trengte å være falsk, men at det ofte ble sendt ut gamle produkter som har gått ut på dato.
Jeg kommer nok ikke til å handle på blush igjen, selvom jeg kanskje bare var uheldig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det gått veldig lang tid siden den blushen ble sendt til MAC for å sjekke om den er falsk eller ikke...



Anonymous poster hash: 49733...9c2
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det gått veldig lang tid siden den blushen ble sendt til MAC for å sjekke om den er falsk eller ikke...

Anonymous poster hash: 49733...9c2

Av svært god grunn. Mac sine representanter i Norge hater tanken på at noen selger produktene langt billigere enn dem, så å åpenlyst bekrefte at Blush selger ekte produkter er ikke noe de ser seg tjent med.

Hadde de vært falske og det ikke var MAC sin skyld ville det blitt slått opp stort og Blush hadde fått straff via tollvesnet og private søksmål.

Morsomt å se folk som lager seg bruker kun for å legge inn ett innlegg hvor de rakker ned på butikken og skryter overbetalte frisører opp i skyene :D

Anonymous poster hash: fd616...b99

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Finnes plutselig ikke MAC på Blush.no siden lenger, hos meg iallefall. Merkelig? Ja? Når jeg var innom fordi en venninne skulle kjøpe Tigi på tilbud, så var Mac også på tilbud, og numrene de hadde på fargene var bare helt merkelig, og sinnssykt dårlig utvalg, så kun Studio Fix pudderet, i noen nummer jeg aldri har sett i MAC butikk før.

Ville heller kjøpt på Ebay enn i disse norske nettbutikkene; Blush, Blivakker, Vakkerhud

Finner jo aldri ut av hva de driver med, virker som om de selger en god blanding av dårlige og falske og genuine produkter så kundene skal "slossdiskutere" med hverandre. For ca 2-3 år siden var det en blogger, hildechristina, som konfronterte f.eks blivakker, folka som styrer disse butikkene står aldeles ikke "profesjonelt" frem, når de blir konfrontert.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finnes plutselig ikke MAC på Blush.no siden lenger, hos meg iallefall. Merkelig? Ja? Når jeg var innom fordi en venninne skulle kjøpe Tigi på tilbud, så var Mac også på tilbud, og numrene de hadde på fargene var bare helt merkelig, og sinnssykt dårlig utvalg, så kun Studio Fix pudderet, i noen nummer jeg aldri har sett i MAC butikk før.

Ville heller kjøpt på Ebay enn i disse norske nettbutikkene; Blush, Blivakker, Vakkerhud

Finner jo aldri ut av hva de driver med, virker som om de selger en god blanding av dårlige og falske og genuine produkter så kundene skal "slossdiskutere" med hverandre. For ca 2-3 år siden var det en blogger, hildechristina, som konfronterte f.eks blivakker, folka som styrer disse butikkene står aldeles ikke "profesjonelt" frem, når de blir konfrontert.

Kan nok ha en sammenheng med at de som setter ut ryktene er folk som selv tjener store penger på å anbefale andre utsalgssteder eller selger produktene selv langt dyrere :)

Tommy Sharif fikk kraftig gjennomgå han også av dekkbransjen som hadde ligget og blitt feit og lat på alt for høye priser. Men ingen fikk tatt ham da varene var ekte og det var fullt lovlig å selge importerte produkter.

Når du bedriver paralellimport sier det seg selv at du ikke alltid har en vare inne siden man shopper rundt. Det er også slik at alle varer i europa kommer fra utsalgssteder godkjent av produsenten.

Anonymous poster hash: fd616...b99

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 7 måneder senere...
  • 5 måneder senere...
Gjest BabyBlue

Jeg har også fått falske produkter fra blush.no, men fant det ikke ut før i dag, og produktet er brukt opp.

For en stund siden kjøpte jeg fudge sin silvershampoo for gulskjær i håret, og betalte kun 69 kroner. Jeg fikk produktet og brukte det opp, og syntes det virka helt OK egentlig. Shampoen ble just tom, og i går gikk jeg på en frisørsalong og kjøpte den samme shampoen, men til 250 kroner(!!) Jeg brukte den nå just for en time siden, og DA skjønte jeg at den shampoen som jeg kjøpte på blush.no var falsk. For konsistensen var helt annerledes, og jeg trengte å bruke mye mindre shampo, og de skumma mye mer med den jeg kjøpte hos frisøren, og lukta var himmelsk i forhold.. Hadde aldri brukt shampoen før jeg bestilte den på blush, så visste ikke hvordan den skulle være. Ringte just til frisøren og fortalte at denne var helt annerledes enn den jeg bestilte på nett, og hun sa at det hadde de hørt flere kunder si om andre produkter også. Hun sa også at den ikke trengte å være falsk, men at det ofte ble sendt ut gamle produkter som har gått ut på dato.

Jeg kommer nok ikke til å handle på blush igjen, selvom jeg kanskje bare var uheldig.

Jeg tror heller det er det at produktet har gått ut på dato enn at det er falskt.

Edit: Noe som ikke er greit det heller, de burde virkelig sjekke datoen på produktene sine før de sender det videre til kjøperne sine...?

Endret av BabyBlue
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...